JABRA משיקה בישראל אוזניות חדשות

dtown
06-11-2014 11:43

האוזניות הבולטות בקו המוצרים החדש הן SPORT PULSE Wireless – אוזניות אלחוטיות עם מד דופק ביומטרי, לצדן הושקו דגמים אלחוטיים נוספים.

מוצר הדגל של JABRA בישראל הינו ה- SPORT PULSE Wireless; האוזניות האלחוטיות הראשונות בעולם הכוללות מד דופק ביומטרי אינטגרלי ואפליקציית SPORT LIFE לאימון מושלם  פרי פיתוח של החברה. בנוסף, טכנולוגיית DOLBY ומאמן כושר אישי וירטואלי, ישראל היא המדינה הראשונה באירופה בה ימכרו האוזניות.

מחיר מומלץ לצרכן  990  ₪. ניתן להשיג בא.ל.מ דיוטי פרי, איידיגיטל, בסט מובייל, KSP.

SPORT PULSE Wireless
Jabra Move Wireless
אוזניות אלחוטיות מעוצבות "על האוזן", מתחברות דרך Bluetooth  של הנגן או הסמארטפון ומאפשרות לשלוט במוסיקה ובמענה לשיחות הישר מגוף האוזניה.
החברה מצהירה כי איכות השמע היא מהגבוהות בקטגוריה עם דגש על עומק וצלילות של הצליל הדיגיטלי. האוזניות מתאפיינות בעיצוב נקי בעל קשת נוחה, קלה ומתכווננת, כריות אוזניים נוחות לפעילות ממושכת, 3 צבעים לבחירה, עשויות מחומרים מעולים ועמידים לאורך זמן כמו פלדת אל-חלד ובד דוחה כתמים. זמן דיבור והאזנה למוזיקה: עד 8 שעות ללא טעינה. זמן המתנה: עד 288 שעות ללא טעינה.

Jabra Move Wireless
Jabra Step Wireless
אוזניות אלחוטיות איכותיות "בתוך האוזן" עם מיקרופון, מוזיקה ושיחות טלפון באיכות סטריאו. ניתן להשאיר את הטלפון בכיס ולשלוט במוזיקה ובשיחות הישר מהאוזניה.
האוזניות קטנות ומעוצבות בצורה שאוטמת את המוזיקה בתוך האוזן, הן קלות ונוחות עם מתאמי ג'ל רכים וגמישים ו-3 סוגי מתאמים לאוזן. האוזניות עמידות באבק ובמים – ומתאימות לאנשים בתנועה. לחצני השמע והמענה לשיחות נמצאים בגוף האוזניה. עד 4 שעות שיחה/שמיעת מוזיקה. עד 6 ימי המתנה.
מחיר מומלץ לצרכן  349 ₪

Jabra Step Wireless

Jabra Stealth
אוזניית Bluetooth אישית עם מסנן רעשים ושליטה קולית בעיצוב קטן יותר. האוזנייה כוללת טכנולוגיה של שליטה קולית המאפשרת להשתמש בהפעלה הקולית של הסמארטפון באמצעות Siri/Google Now. האוזניה כוללת מיקרופון כפול בעל מסנן רעשים להגנה מרעשי רקע ואיכות שיחה גבוהה, איכות סאונד HD, טכנולוגיית NFC לחיבור קל ופשוט של המכשיר לאוזנייה. טכנולוגיית microPOWER  מאפשרת עד 6 שעות שיחה ו-240 שעות המתנה ללא צורך בהטענה. לאוזניות עיצוב קטן ודיסקרטי, כמעט בלתי נראה.
מחיר מומלץ לצרכן  399 ₪

Jabra Stealth

Jabra Storm
אוזניית Bluetooth אישית עם מסנן רעשים ועם זמן דיבור ארוך במיוחד, בזכות טכנולוגיית microPOWER  החדשנית המאפשרת עד 10 שעות שיחה ו-10 ימי המתנה ללא צורך בהטענה. אידיאלית לשימוש בנסיעות ובמקומות רועשים. האוזניה כוללת מסנן רעשים שחוסם רעשי רקע והפרעות לשיחה. להצהרת היצרן, האוזנייה מונחת בנוחות מאחורי האוזן, כך שניתן להסתובב איתה לאורך כל היום מבלי להרגיש אותה כלל. טכנולוגיית NFC מאפשרת חיבור פשוט ומהיר, בנגיעה אחת, עם כל מכשיר התומך Bluetooth.
מחיר מומלץ לצרכן  399  ₪

Jabra Storm

בנוסף משיקה Jabra את ה- Jabra Streamer משדר אלחוטי למוזיקה ושיחות לרכב התומך במוזיקה ושיחות באיכות HD הישר ממערכת הסטריאו ברכב. המשדר האלחוטי של Jabra מתחבר למערכת הסטריאו של הרכב באמצעות חיבור 3.5 מ"מ AUX ומשדר את המוזיקה הישר מהמכשיר החכם באמצעות חיבור Bluetooth. המשדר כולל שלט אלחוטי עם כפתורי מענה לשיחה והעברת שירים, כך שניתן להשאיר את הטלפון בתיק או בכיס. המיקרופון המובנה במשדר מאפשר לנהל שיחה קולחת וצלולה מהמכשיר הנייד. המשדר מתחבר בקלות ובצורה אינטואיטיבית למערכת הסאונד ברכב ולטלפון הנייד, נדלק כשמניעים את הרכב ונכבה כאשר מכבים את המנוע. ניתן לחבר שני מכשירים ניידים במקביל.

מחיר מומלץ לצרכן  399  ₪

מעבר לתגובות בפורום