אורנג' משיקה שירות טלוויזיה Orange 4GTV

dtown
04-11-2014 12:37

אורנג' משיקה שירות טלוויזיה סלולארי חדש לטלפון – 4GTV עם מגוון תכני VOD ואפשרות שימוש בסמארטפון או טאבלט כממיר לטלוויזיה בסלון.

שירות הטלוויזיה של אורנג' מציע שידורים ישירים מערוצים כמו 2/10/CNN וערוצי ספורט, לצד מאגר תכנים בשירות VOD. מחיר השירות עומד על 19.90 ₪ לחודש והוא כולל גם חבילת דאטה בנפח של 5GB (בנוסף על חבילת הגלישה הרגילה של מנויים קיימים במסלולים ללא הגבלה). בתקופת ההרצה הראשונה של השירות, הצפייה בטלוויזיה לא תגזול מנפח הגלישה הרגילה.

פירוט התכנים כפי שנמסר מאורנג':

- חדשות: חדשות 2, חדשות 10, CNN.

- ספורט: ספורט 5,ONE , ליגת ווינר, MMA, אומנויות לחימה, שידורים חיים מאירועי הספורט החשובים במסגרות: ליגת העל הישראלית, ליגת האלופות, ליגות אירופאיות, ליגת העל בכדורסל, היורוליג, גביע דיוויס בטניס , טור דה פראנס ועוד.
- ערוצי סרטים: ערוצי סרטים בז'אנר קומדיה, דרמה, אקשן וסרטים ישראליים.
- שידורים חיים: שידורים חיים של קשת, רשת, ערוץ 10 כל תכניות ה – primetime במקביל לשידורן בטלוויזיה.
- תוכן לילדים ובני נוער  - תכניות מערוץ הילדים, הופ, זום.
- ספריית VOD: מאות פרקים ממגוון תכניות הריאליטי, הבידור, הדרמה והדוקו של קשת, רשת, ערוץ 10 ותכני VOD רבים של ספורט 5  ONE, עשרות סרטים ממגוון ז'אנרים, תכנים פופולאריים לבני נוער וילדים, תקצירי ספורט של משחקים, עדכוני חדשות ועוד.

השירות דורש התקנת אפליקציה להורדה בחינם ב- Google play, ו ב – App store.  סמארטפונים, טאבלטים וסטרימרים הכוללים יציאה למסך הטלוויזיה, יוכלו לשמש בדרך זו כממיר למסך.

Orange 4G TV

מעבר לתגובות בפורום