הושקו iPhone 6 , iPhone 6 Plus וה-Apple Watch

גולן טופמן
09-09-2014 20:00

באירוע השנתי החי של אפל, מוצגים מכשירי אייפון 6 ואייפון 6 פלוס בנוסף לשעון אפל החדש.

לאחר פתיחה קצרה, הציג טים קוק את שני מכשירי האייפון החדשים: "האייפונים החדשים ביותר שנוצרו אי פעם" אייפון 6 עם מסך של 4.7 אינץ' ואייפון 6 פלוס עם מסך של 5.5 אינץ'. כפי שהודלף מראש, שני המכשירים מציגים מסכים גדולים יותר מדגמי האייפון 5 ו-5S. שני המכשירים מכילים את מעבד ה-A8 החדש של אפל, ב-64 ביט.

 האייפונים החדשים בהשוואה ל-5S

האייפון 6, הוצג כדק במיוחד ובעל מסך אשר משתפל למסגרתו ומתחבר עם מסגרת האלומיניום בגב המכשיר. בנוסף, מכיל האייפון 6 מסך רטינה (כמו באייפון 6 פלוס) ורזולוצייה של 1334x750 וצפיפות של 326 פיקסלים לאינץ'. 

מסך האייפון 6 משתפל לצדדיו

אייפון 6 פלוס הינו בעל רזולוציה של HD מלא: 1920x1080 וצפיפות של 401 פיקסלים לאינץ'. בנוסף, לאייפון 6 פלוס קיימת אפשרות של צפייה במצב רוחבי, כמו באייפד. 

 

מצב אורכי באייפון 6 פלוס

 

למכשירים החדשים יש מצלמת i-Sight עם חיישן חדש בגודל של 8 מגה פיקסל, צמצם פתוח F2.2 וכן גם מנגנון ייצוב מפותח ומערכת פוקוס לפי פיקסלים אשר יסייעו בצילום בתנאי תאורה קשים. פיצ'רים נוספים הם זיהוי פרצופים יעיל מבעבר- ללא תלות בקרבה וגם בחירת התמונה הטובה ביותר מבין סדרה של צילומים רצופים. בנוסף, ניתן יהיה לצלם תמונות HDR אמיתיות בקליק אחד.

מצלמת ה-i-Sight החדשה

 

שני האייפונים החדשים יהיו זמינים בארה"ב כבר החל מ-19/9/14. שניהם יכללו שלושה דגמים כל אחד בשלושה נפחים: 16GB , 64GB , 128GB. העלויות תחת חוזה בארה"ב תהיינה 199 דולר, 299 דולר ו399 דולר בהתאמה לאייפון 6 ו-299 דולר, 399 דולר ו-499 דולר בהתאמה לאייפון 6 פלוס. iOS 8 תהיה זמינה להורדה החל מ17/9/14 בתמיכה אחורנית החל מאייפד 2 ואייפון 4S.

בנוסף, אפל הציגה את מערכת Apple Pay אשר תאפשר תשלום באמצעות האייפון לכל עסק ללא חשיפת פרטי כרטיס האשראי כלפי חוץ וכן גם פיצ'רים מעניינים כמו סיוע חיבור ה-WIFI באיכות השיחה במצבים שבהם הקליטה הסלולרית חלשה ושיחה איכותית ביותר בחיבור הדור הרביעי.

ולציפייה הגדולה : ה-Apple Watch. טים קוק הנרגש, הציג את השעון החדש של אפל, אשר נקרא בשם הפשוט- שעון אפל. השעון הינו בעל רצועה מתחלפת, טעינה באמצעות מגנט, מד דופק ואמצעי תפעול חדש, אשר אפל משווה לעכבר, לחוגת האייפוד ולהמצאת המולטי טאץ': החוגה הדיגיטלית, או כפי שנקראית באנגלית: Digital Crown.

 

שעון אפל החדש

טעינה מגנטית, חיישנים ומד דופקשעון אפל החדש יאפשר דרכי תקשורת נוספים בין אנשים כמו שליחת הבעות פנים אקטיביות באנימציה, שיתוף קצב פעימות הלב, שיתוף ציורים וסרטוטים באופן מהיר ותקשורת באמצעות שליחת רטט לשעון של חברך. עוד הכריז טים קוק, על שתי אפליקציות לבריאות ואימון. אפליקציית הבריאות תתן חיווי על המצב הבריאותי וכן גם תמדוד כמה זמן בעל השעון משקיע בישיבה וכמה זמן בעמידה, הליכה וריצה, לעידוד אורח חיים בריא יותר.

חוגת השעות (Digital Crown), נועדה בכדי למנוע הפרעה למסך והימנעות דווקא מאפשרות הטאץ' במקרים רבים. היא תאשר גלילה, וכן גם התמקדות והתרחקות באובייקטים על גבי המסך. לשעון צורות רבות, חלק מהן יוקרתיות ביותר. בנוסף, לשעון תהיה גרסא מעט קטנה יותר. שעון אפל מצריך את קיומו של מכשיר אייפון מסונכרן אליו והחדשות הטובות לבעלי האייפון הן שהתמיכה תהיה אחורנית עד לאייפון 5. השעון יתחיל להימכר החל מתחילת 2015 , אין כרגע תאריך מדוייק.

כמה צורות לשעון אפל 

מעבר לתגובות בפורום