מוטורולה משיקה סמארטפונים Moto X / G חדשים

dtown
06-09-2014 23:45

לחובבי אנדרואיד: מוטורולה משיקה גרסאות חדשות מדור שני של Moto X ואחיו הקטן מוטו G עם מפרט משופר, מסכים גדולים יותר, גוף מעוצב הניתן להתאמה אישית ואנדרואיד "נקי" במחיר אטרקטיבי.

חובבי מערכת אנדרואיד בגרסתה הנקיה יחסית – ללא שלל תוספות וממשקים מורכבים אותן "מלבישות" יצרניות הסמארטפונים, קיבלו בברכה את שני דגמי מוטורולה – מוטו X ו- מוטו X. המחיר האטרקטיבי בחו"ל, הפך את הדגמים הללו לפופולריים למדי. כעת משיקה מוטורולה דגמי המשך אשר שומרים על השם המקורי.

Moto X – עם מסך 5.2"

הדגם החדש, עם שם הקוד Moto X XT 1052 מקבל מראה יוקרתי ביחס לדגם הקודם וגם מסך גדול ואיכותי יותר: לעומת הדגם המקורי שהגיע עם מסך 4.7" 720p, הדגם החדש מציג מסך בגודל 5.2" ורזולוציית 1080p, בטכנולוגיית AMOLED. המוטו X החדש, מציג גם גוף בגימור איכותי יותר, עם מסגרת אלומיניום וגב מכשיר המגיע בשלל צבעים וגימורים לבחירת הלקוח – כולל דוגמאות שונות של עור, כמו גם עץ.

מוטורולה Moto X דור שני
מעבד המכשיר הוא Snapdragon 801 שראינו אותו במכשירי דגל של חברות מתחרות, עם ארבע ליבות בתדר 2.5GHz וזיכרון 2GB RAM. המצלמה החדשה כוללת חיישן עם 13 מגה פיקסל ומנגנון פלאש בעל שתי נורות לד בעל צורה יחודית של טבעת המקיפה את עדשת המצלמה. ניתן לצלם וידאו ברזולוציית 4K.


מוטורולה Moto X דור שני
מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 4.4.4 והיא כוללת מספר תוספות של מוטורולה, כמו פקודות קוליות חדשות ומחוות ידיים להפעלת פונקציות שונות במכשיר. בחזית המכשיר ממוקמים שני רמקולים עם איכות צליל טובה יותר וכמו כן, גם ארבעה מיקרופונים לקבלת סינון רעשים יעיל לשיפור איכות הקול בשיחות.


מוטורולה Moto X דור שני
מוטורולה מוטו X צמח במידותיו לעומת הדגם הקודם – רוחב של 72.4 מ"מ, אורך 140.8 מ"מ ועובי שנע בין 3.8 מ"מ בשוליים עד ל- 9.9 מ"מ במרכז. משקלו עומד על 144 גרם. הסוללה קיבלה תוספת קטנה בלבד ועתה היא מציעה קיבולת של 2300mAh. נצטרך להמתין למבחנים בשטח שיקבעו עד כמה היא טובה עם המסך הגדול יותר. בנוסף, לא ניתן להרחיב את נפח האחסון הפנימי שיעמוד על 16GB / 32GB. מוטו X החדש, ימכר בארה"ב במחיר של 500$ לגרסה בלתי נעולה למפעילה סלולארית.



מוטורולה מוטו G - דור שני


לאחר השקתו, מוטו G המקורי הפך להיות הסמארטפון הנמכר ביותר של מוטורולה וגם הוא מקבל שדרוג במפרט הטכני שלו: המסך גדל מ- 4.5" אל 5", תוך שהוא שומר על רזולוציה זהה של 1280x720 פיקסלים, עם זכוכית מגן מסוג גורילה גלאס. בנוסף, בחזית המכשיר, לצד המסך, אפשר להבחין בשני רמקולים (אחד בכל צד) לאפקט סטריאו משופר – זוהי תכונה מבורכת אשר אמורה לשפר את איכות השמע הן בשיחות (עם רמקול) והן במוזיקה או משחקים. מעבד המכשיר נשאר זהה לדגם הקודם – סנאפדרגון 400 מרובע ליבות בתדר 1.2GHz, עם זיכרון 1GB RAM, עם נפח אחסון פנימי של 8GB – 1GB, אך הפעם אפשר להרחיבו בעזרת כרטיס זיכרון מסוג מיקרו SD.


מוטורולה Moto G דור שני
גם המצלמה, מקבלת תוספת פיקסלים וכעת היא נושאת חיישן 8MP (לעומת 5MP בדור הקודם), מצלמת הסלפי כוללת חיישן של 2 מגה פיקסל. סוללת דגם ה- Moto G מציעה קיבולת של 2070mAh שאינה ניתנת להחלפה ע"י המשתמש. מידות המכשיר הן רוחב של 70.7 מ"מ, אורך 141.5 מ"מ עם משקל 149 גרם וניתן יהיה לבחור בין שלל כיסויי מכשיר או להוסיף סוללה חיצונית במחיר של 40$.


המכשיר יגיע עם אנדרואיד 4.4.4 ומוטורולה מבטיחה לשדרג אותו גם אל גרסת אנדרואיד L בהמשך. מחיר ה- מוטו G, נשאר זהה לקודמו – 180$ בלבד בארה"ב.

מעבר לתגובות בפורום