Huawei משיקה פאבלטים מתקדמים וסמארטפון עם זכוכית ספיר

ליאור קורן
04-09-2014 20:21

יצרנית הסמארטפונים Huawei משיקה את Ascend Mate7 - פאבלט 6" עם קורא טביעות אצבע, לצד דגם G7 עם מסך 5.5" וגרסה יוקרתית של ה- P7 עם זכוכית ספיר וגוף עשוי חומר קרמי.

Ascend Mate7 - פאבלט 6" עם קורא טביעות אצבע

המכשיר החדש מצויד במסך FHD בגודל 6 אינץ', גוף דק יחסית (7.9 מ"מ), מעבד מתומן ליבות Huawei Kirin 925 processor המורכב מארבע ליבות A15 במהירות 1.8 ג'יגה הרץ וארבע ליבות A7  במהירות 1.3 ג'יגה הרץ, וסוללה בקיבולת 4100 מיליאמפר/שעה. המכשיר כולל חיישן טביעת אצבע בנגיעה בגב המכשיר והוא מסוגל לזכור עד חמישה סטים של טביעות אצבע שונות, לטענת החברה, הוא מסוגל לזהות גם טביעת אצבע רטובה. המכשיר כולל כמובן גם קישוריות דור 4 LTE.

גוף מתכתי

מעל 95% מה- Ascend Mate7 עשויים ממתכת עם שלדה עשויה סגסוגת אלומיניום. עובי המכשיר 7.9 מ"מ בלבד ומשקלו 185 גרם, גב המכשיר הארגונומי מעוגל לאחיזה נוחה יותר והפעלה קלה יותר ביד אחת. ה- Ascend Mate7 ימכר בשלושה צבעים: כסף, שחור וגם זהב. המכשיר כולל מצלמה אחורית עם 13 מגה פיקסל ועדשת f/2.0, בצד הקדמי, יש מצלמת סלפי עם 5 מגה פיקסל. דגם Mate 7 יושק עם ממשק EMUI 3.0 העוטף את מערכת אנדרואיד. מחיר המכשיר יעמוד על 499 אירו באירופה,החל מהרבעון השלישי של 2014. בין האביזרים הזמינים עבור המכשיר יהיו אוזניות UltimoPower חדשות עם טכנולוגיית הנחתת רעשים, אשר מפחיתות את עוצמת הרעשים החיצוניים בכ-15-30 דציבל וכוללות, לראשונה, סוללה פנימית בעלת יכולת טעינה עצמית בעת חיבור לסמארטפון ושעתיים של שימוש רציף בעת חיבור למכשירים אחרים, כמו גם כיסויי עור ועמדת טעינה שהופכת את הסמארטפון למסגרת תמונות דיגיטאלית.

 Huawei Ascend Mate7


Huawei Ascend G7 – סמארטפון עם מסך 5.5"

Ascend G7 הוא הדגם הפשוט יותר, עם מסך 720p בגודל 5.5 אינץ’, קישוריות 4G LTE Cat4 ומצלמת 13 מגה פיקסל אחורית. עובי המכשיר 7.6 מ"מ ומשקלו 165 גר'. הוא יוצע בשלושה צבעים: כסף, אפור וזהב. המכשיר מצויד במעבד מרובע ליבות 1.2 ג'יגה הרץ מתוצרת קוואלקום, תמיכה בדור 4 LTE וסוללה מסוג ליתיום פולימר בעלת קיבולת של 3000 מיליאמפר/שעה. מחיר המכשיר יעמוד על 299 אירו באירופה ומכירתו תחל כבר החודש.

Huawei Ascend G7
Ascend P7 Sapphire Edition

זוהי מהדורה מוגבלת של סמארטפון ה- P7 (שנמכר כבר בישראל), היא כוללת מסך מזכוכית ספיר בגודל 5 אינץ', עם תצוגת Full HD. זכוכית הספיר, הידועה כחומר העמיד ביותר בפני שריטות, מצופה להיות הבחירה המובילה הבאה בקרב יצרני מכשירי הפרימיום בשנת 2014. Huawei Ascend P7 Sapphire Edition הינו סמארטפון ה-4G LTE הראשון בסין שמגיע עם מסך ספיר.

ספיר נחשב לחומר החזק ביותר בעולם אחרי היהלום, אמור להיות עמיד ביותר נגד שריטות וסדקים, מתאפיין במוליכות חום ואינפרה אדום מעולה ואטרקטיבי מבחינת עיצוב. תהליך הייצור של מסך הספיר כולל ייצור של חומר דק במיוחד – עוביו מספר מאות מיקרומטרים בלבד – מקריסטל ספיר שמיוצר בתנור. בנוסף, גב הטלפון עשוי מחומר קראמי: קרמיקת הייטק חזקה פי שלושה מפלדה, עמידה בפני שריטות, מפזרת חום במהירות ולכן קרירה למגע.

זהו הרבעון הרביעי ברציפות בו וואווי שומרת על דירוגה כיצרנית הסמארטפונים השלישית בעולם, עם נתח שוק של 6.9% נכון לרבעון השני של שנת 2014.

Ascend P7 Sapphire Edition

מעבר לתגובות בפורום