סמסונג משיקה בישראל את Galaxy Tab S

dtown
01-09-2014 17:00

סמסונג משיקה בישראל טאבלטים בסדרת הדגל גלקסי טאב S, עם מסכים בטכנולוגיית AMOLED ברזולוציה גבוהה בגדלי 8.4-10.5 אינץ' ומשקל קל.

חברת סמסונג השיקה היום בישראל את סדרת Galaxy Tab S, עם שני דגמי טאבלטים המציעים מפרט מתקדם עם מסך AMOLED Super המציג שחור עמוק (יחס ניגודיות 1:100,000) וצבעים בוהקים ברזולוציה של 2560x1600 פיקסלים. ניתן לבחור בין שני מצבי תמונה מוגדרים מראש: AMOLED Cinema ו-AMOLED Photo. לטענת סמסונג, ניתן לצפות במסך גם באור שמש בוהק.

מכיוון שטכנולוגיית Super AMOLED לא דורשת תאורה אחורית (בשונה ממסכי LED LCD), ה-Galaxy Tab S צורך פחות אנרגיה בהשוואה לתצוגות LCD, תוך שמירה על ממדים קטנים. שני הדגמים הם בעלי פרופיל צר בעובי של 6.6 מ"מ, במשקל של 465 גר' (בדגם 10.5 אינץ') ו-294 גר' (בדגם 8.4 אינץ') – בדגמי WiFi.

עם הטאבלטים, הושק גם מגוון של אביזרים: כיסוי ה-Book Cover מאפשר הצבת הטאבלט בשלוש זוויות תצוגה עבור צפייה בסרטונים, קריאה או הקלדה. לצידו, יושק כיסוי פשוט יותר - Simple Cover.


Samsung Galaxy Tab S
ה-Galaxy Tab S יהיה זמין בקרב המפעילות הסלולריות: סלקום, פלאפון ופרטנר, ובסקיילקס (חנויות סמסונג ופרטיות).
מחיר מומלץ לצרכן:
•    TAB S 10.5' WIFI-2399 ש"ח, בכל המפעילות הסלולריות ובסקיילקס (שוק הפתוח)
•    TAB S 8.4' WIFI-1999 ש"ח, בסקיילקס (שוק הפתוח בלבד).

סמסונג תשווק את הטאבלטים עם חבילת הטבות: שירות SMART VOD לחודשיים מתנה, כיסוי חכם לטאבלט, ספר בעברית במתנה בכל שבועיים בשירות Evrit, חודשיים מתנה בעולם הילדים mogobe ובנוסף מנוי חצי שנתי בחינם בשירות אחסון הענן למוסיקה MyMusicCloud ושירות אחסון התמונות והוידאו MyDigiPack.


מעבר לתגובות בפורום