אולימפוס PEN E-PL7 הוכרזה – מירורלס לסלפי?

dtown
28-08-2014 16:00

מצלמת ה- E-PL7 החדשה של אולימפוס, שישית בסדרת PEN מגיעה עם מסך ניתן להטיה כלפי מטה ב-180 מעלות, חיישן M43 וביצועי תמונה דומים ל- E-M10 בגוף עם עיצוב הרטרו המוכר.

סדרת ה-PEN של אולימפוס מקבלת דגם חדש – שישי במספר, הסדרה ידועה בעיצוב הרטרו שלה ואם עד עכשיו היא נחשבה לפחות מתקדמת מדגמי ה- OM-D של אולימפוס, אז ה- E-PL7 החדשה מצמצמת את הפער. השיפורים ביחס לעבר, כוללים יכולת תפעול מתקדמת יותר, מנגנון סגר מכני חדש ומסך אחורי מפרקי, ניתן להטיה עד ל- 180 מעלות עבור צילום סלפי – אך הפעם בכיוון מטה. גוף המצלמה החדשה מציג גם עמידות מסוימת בפני פגעי מזג אוויר (אבק ונתזי מים). אולימפוס הנדסה מנגנון סגר מכני חדש שאמור למנוע תופעת רעד וטשטוש בתמונה שקרתה בעבר בסיטואציות ספציפיות בזמן הצילום ואם אתם רוצים להבטיח "אפס רעידות" אז אפשר להפעיל את התפריט הייעודי אשר משלב מנגנון מכני ואלקטרוני להעלמת התופעה.

אולימפוס PEN E-PL7

מפרט טכני

ה- Olympus E-PL7 מציעה מפרט דומה לזה של מצלמת ה- E-M10, עם אותו חיישן בפורמט מיקרו 4/3 ורזולוציית 16 מגה פיקסל ומערכת איזון רעידות בגוף המצלמה (מייצבת רעידות עם כל עדשה מחוברת) בשלושה צירים. אם בחרתם לעשות שימוש בעדשה עם מיקוד ידני, תוכלו להעזר במנגנון ה- Focus Peaking שצובע את החלקים בתמונה שנמצאים בפוקוס. קצב הצילום הרציף עומד על 8 תמונות בשנייה והסוללה גדלה מעט ביחס לדגם הקודם (כנראה במטרה לפצות על הצריכה הגדולה יותר בעת שימוש ב- WiFi).

אולימפוס PEN E-PL7
צילום סלפי
המסך האחורי (בגודל 3") מציג תמונה ברזולוציה של 1.04 מיליון נקודות, זהו מסך מגע ביחס תצוגה של 3:2 וניתן להטיה כלפי מעלה בכ- 80 מעלות ואף להיפוך של 180 מעלות בהטיה כלפי מטה (כך שהפלאש החיצוני אינו מפריע לצילום סלפי). המצלמה אינה כוללת פלאש פנימי ויש לחבר את החיצוני הקטן המצורף דרך השקע המתאים בראש המצלמה (או לחילופין, לחבר לאותו השקע עינית אלקטרונית חיצונית הנמכרת בנפרד).

ה- E-PL7 כוללת גם קישוריות WiFi פנימית וחובבי העלאת תמונות "יצירתיות" לפייסבוק ישמחו לראות כי נוספו לתפריט מספר פילטרים אומנותיים חדשים. ה- אולימפוס E-PL7 תמכר בארה"ב במחיר של כ-700$ למצלמה ועדשת 14-42 מ"מ.

אולימפוס PEN E-PL7

מעבר לתגובות בפורום