Huawei P7 יושק בישראל בחודש הבא

dtown
19-08-2014 09:00

סמארטפון הדגל של החברה - Huawei Ascend P7 אשר כולל מצלמת סלפי פנורמית עם 8 מגה פיקסל יחל להמכר בתחילת ספטמבר במחיר של כ- 2,000 ₪.

חברת אלפא טלקום מקבוצת פל, היבואנית הרשמית של ענקית הטכנולוגיה הסינית Huawei (מבטאים וָּוּא-ווי) בישראל, משיקה בישראל את מכשיר הדגל החדש של Huawei, ה-P7 תומך ברשת LTE G4 ומאפשר לצלם סלפי פנורמי. ה - Huawei P7 יושק בישראל בשבוע הראשון של ספטמבר וישווק במחיר של 1,999 ₪.

גורילה גם מאחור
ה-Huawei P7 כולל בחזיתו ולראשונה גם בגב המכשיר, ציפוי מסוג Corning Gorilla Glass 3, גוף המכשיר דק מאוד (6.5 מ"מ) ומגיע עם גימור במראה מטאלי וחלק אשר נוצר באמצעות עיצוב שבע-שכבתי. מסך הטלפון בגודל 5 אינץ' עם רזולוציה של 1080 על 1920 פיקסלים והמעבד פועל בתדר 1.8Ghz עם ארבע ליבות.


 Huawei Ascend P7
דגש על צילום סלפי


וואווי מציעה סלפי פנורמי המאפשר לצלם תמונת סלפי קבוצתית ולכלול בה כמה שיותר מהנוף ומהרקע. האפקט הפנורמי מתקבל על ידי סיבוב המסך (עם המצלמה) של ה-P7 לצדדים, בכדי לקלוט את כל המצולמים ואת הנוף ולאחר מכן מתבצע מיזוג של הצילום ברצף לכדי תמונה אחת.
המצלמה האחורית ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם חיישן BSI של סוני והמצלמה קדמית עם 8 מגה פיקסל. וואווי הוסיפה למצלמות תכונות נוספות:
Beauty Mode - עשר רמות של ליטוש תמונה להשגת הסלפי הפנורמי האולטימטיבי, צילום המופעל באמצעות קול – מאפשר צילום תמונות בלי שימוש בידיים, הצמדת פס קול לסלפי הפנורמי – ניתן להעלות לרשתות החברתיות את התמונה וגם את "הפרשנות המילולית" של הצלם. "התמונה הטובה ביותר" – צילום 10 תמונות ברצף מהיר, כאשר המכשיר בוחר ומציג באופן אוטומטי את התמונה הטובה ביותר (ניתן גם לבחור בעצמך).

 Huawei Ascend P7
מפרטו של ה-Huawei P7 כולל סוללה בקיבולת 2500 מיליאמפר. למכשיר יש נפח אחסון של 16 ג'יגה, עם אפשרות להרחבה עד 64 ג'יגה ועם זיכרון פנימי 2GB RAM. הוא מצויד במערכת הפעלה Andriod 4.4.2 KitKat עם ממשק המשתמש הייחודי של החברה Emotion UI 2.3. המכשיר ישווק בצבעים שחור ולבן.

לפי נתוני היצרן, פחות מחודשיים לאחר שהושק ברחבי העולם, ה- Huawei P7, נמכר ב- 2 מיליון יחידות מסביב לעולם. במחצית הראשונה של 2014, מכרה וואווי 34.27 מיליון סמארטפונים, גידול של 62% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. החברה ממשיכה לשמר את מעמדה כיצרנית הסלולר השלישית בגודלה בעולם ( לאחר סמסונג ואפל) כבר שלוש שנים ברציפות.

מעבר לתגובות בפורום