מהחבר'ה של Popcorn Hour - פרוייקט חדש Stack Box

dtown
18-08-2014 22:00

Stack Box הוא בקר מתקדם לבית חכם שאמור לשלוט על כל המערכות בבית ללא מגבלה (תאורה, אבטחה, מולטימדיה ועוד) דרך הסמארטפון ולפתור את בעיית הסטנדרטים השונים.

מערכות בית חכם נחשבות למוצרים מורכבים יחסית: כל חברה מפתחת תקן סגור משלה שאינו פתוח לתקשורת עם מוצרים אחרים שאינם מגיעים מאותו יצרן. האנשים שעומדים מאחורי הסטרימרים של Popcorn Hour יוצאים בקמפיין גיוס כספים באתר מימון ההמונים קיקסטארטר.

ה- Stack Box אמור לפתור את הבעיה של סטנדרטים שונים ולהתחבר לכל המערכות בבית: תאורה, אנרגיה, אודיו, וידאו, אבטחה ואפילו מחשוב לביש. הפתרון יאפשר שליטה מרחוק על מכשירים ומערכות חכמות אשר שונות זו מזו ויתקשר איתן דרך סמארטפון או טבאלט (אנדרואיד או iOS) ואינו דורש שלט יעודי.

Cloud Media Stack Box
תפעול הבקר החכם יתבצע בעזרת אפליקציה יעודית המאפשרת לבנות תסריטי שליטה שונים לפי רצון המשתמש. להבדיל ממכשירים רבים, גם החומרה של המכשיר ניתנת להרחבה ומאפשרת למפתחים לפתח אפליקציות למערכת שיהיו זמינות בחנות. קישוריות ה- Stack Box כוללת WiFi, BT 4.0 ו- Z-Wave, כמו גם אפשרות להוספת מודולים עבור תמיכה ב- XBee, X10, Insteon ועוד. המערכת תדע להתממשק עם מוצרים כמו מערכות האודיו האלחוטיות של Sonos, סוני, מערכות תאורה מתקדמות של פיליפס (Hue) ומערכות בית חכם של יצרנים רבים. הפתרון כולל גם שירות ענן אישי עבור כל משתמש.


אנשי החברה מקווים ליצור פלטפורמה פתוחה שתוכל לתווך ולתקשר בין כל או רוב הפלטפורמות הקיימות כיום ותדע לעבוד גם מול שירותים מקוונים באינטרנט.


Cloud Media Stack Box
כמה תתרמו?

החברה שנקראת Cloud Media כוללת צוותים היושבים במלזיה ובעיר סן פרנסיסקו, היא אמורה להציג את המוצר בתערוכת IFA הקרובה, כולל יכולת שליטה קולית ולהציע גרסה מסחרית עד חודש נובמבר הקרוב, עם אפליקציית שליטה למכשירי אפל או אנדרואיד.

קמפיין המימון בקיקסטארטר מיועד לגיוס 65,000$ תוך 30 יום ומציע חולצה למי שיתרום 25$ לפרוייקט, או לקבל את קופסת השליטה Stack Box תמורת 79$ (במקום 149$). מי שיחליט לתרום סכומים גדולים יותר, יקבל גרסאות שונות של המוצר (בצבעים וגימורים מגוונים) או בתוספת נגן מדיה (סטרימר) של פופקורן. אם תרצו לפגוש את יזם הפרוייקט, זה יעלה לא פחות מ- 10,000$.

Cloud Media Stack Box

מעבר לתגובות בפורום