הזמנה לאירוע - העולם של מצלמות ללא מראה

dtown
03-07-2014 19:00

חברי האתר מוזמנים לאירוע ערב בנושא העולם החדש של מצלמות "ללא מראה" עם הרצאה מקיפה והדגמות אצל "ארליך מרכז הצילום", יש להרשם מראש.

צוות ארליך מתכבד להזמינכם לאירוע כחלק מסדרת ההרצאות והסדנאות. הפעם נארח את הצלם והבעלים של האתר הטכנולוגי DTOWN ליאור קורן, להרצאה בנושא המדובר בתחום הצילום - מצלמות חסרות מראה. המהפכה האחרונה בעולם הצילום מגיעה מתוך קטגוריה חדשה של מצלמות: "ללא מראה". מה הם החידושים המגיעים במצלמות הללו, מה מבדיל אותן ממצלמות DSLR רגילות ואיזה אפשרויות הן פותחות פני הצלם החובב והמקצוען?

ההרצאה מיועדת לצלמים בכל הרמות, חובבים ומקצועיים. צלמים בעלי מצלמות DSLR אשר מחפשים לשדרג מצלמה או לרכוש אחת חדשה נוספת כגוף שני קומפקטי. כמו כן אם אתם רוצים להבין ולשמוע על מה כולם מדברים זו ההזדמנות שלכם עם סקירה של שלל הדגמים השונים הנמכרים כיום מתוצרת יצרניות כמו סוני, סמסונג, פוג'יפילם, פנסוניק, קנון ועוד. החל ממצלמות קומפקטיות עם חיישן קטן (כדוגמת סמסונג NX mini) ועד לדגמי Full Frame ללא מראה (סדרת A7 של סוני).

בהרצאה יפתח ליאור בפנינו את העולם החדש, יסביר על עקרונות הפעולה של טכנולוגיית ה- Mirrorless, מה היא עינית אלקטרונית (EVF) והמאפיינים הייחודיים בצילום סטילס או וידאו (כולל 4K).


עדכון 14/07/14: עקב המצב, האירוע ידחה, הודעה על התאריך החדש תצא בהמשך

ביום האירוע החנות תשאר פתוחה עד השעה עשר בלילה עם מבצעים מיוחדים על מגוון ענק של מוצרים. ההרצאה תתקיים ביום רביעי 16.7 בשעה 20:00, בארליך – מרכז הצילום בישראל, רחוב הסוללים 3 תל אביב.

הכניסה חופשית אך מספר המקומות מוגבל. על מנת לשמור מקום יש להירשם – לחץ כאן

בזמן האירוע תוגרל במתנה מצלמת סמסונג NX300 עם עדשת 18-55 מתנת סמסונג ישראל.

מצלמות ללא מראה

מעבר לתגובות בפורום