LG G3 מוכרז רשמית – כל הפרטים

ליאור קורן
27-05-2014 20:13

LG מכריזה על סמארטפון הדגל החדש שלה, מחליפו של ה- G2 המוצלח, ה- LG G3 מציע מסך גדול וסופר חד, גוף אלגנטי, מצלמה משוכללת עם חיישן מיקוד לייזר וסוללה נשלפת.

G2 יזכר כמכשיר ששם את LG על המפה, הוא זכה לביקורות אוהדות ברחבי העולם והציע אלטרנטיבה מוצלחת וטובה בחלק מהפרמטרים מסדרת גלקסי של סמסונג. לכן, באופן טבעי, נוצרה סקרנות לגבי ממשיכו של ה-G2 ועיניים רבות היו נשואות אל אירוע ההשקה של הדגם החדש – LG G3.

ההדלפות על המפרט הטכני ותמונות לא הפסיקו לצוץ ברשת בימים שלפני ההשקה, כך שלא ברור היה כמה מידע חדש נותר להחשף בהכרזה עצמה, אך המתנו לקבלת אישור רשמי על שטף הנתונים המקדים.

בראש ובראשונה, הנתון הבולט ביותר במכשיר החדש, הוא המסך שגדל מעט אל 5.5" (לעומת 5.2" בדגם הקודם), אך מה שמרשים כאן בעיקר הוא נתון הרזולוציה שעומד על 2560x1440 פיקסלים (Quad HD) – קפיצת מדרגה מול הרזולוציה המקובלת של 1920x1080 בשאר דגמי הדגל של המתחרים. למרות הגדילה ברזולוציה, LG מבטיחה שבעזרת תהליכי יעול צריכת אנרגיה, צריכת הסוללה לא תהיה גדולה יותר מאשר בדגם הקודם עם המסך הקטן יותר.


LG G3 מוכרז רשמית – כל הפרטים
המעבד שנבחר להניע את ה-G3 הוא Snapdragon 801 - מרובע ליבות בתדר 2.5GHz מגובה בזיכרון 2G RAM בגרסת ה-16GB או 3GB בגרסת ה-32GB.


LG G3 מוכרז רשמית – כל הפרטים
מצלמה


מצלמת המכשיר החדשה שומרת על אותו מספר פיקסלים כמו בדגם הקודם (13 מגה פיקסל), אך מציעה מנגנון מיקוד (פוקוס) לייזר מהיר הנעזר בתאורת אינפרה אדום (בדומה לפלאשים של מצלמות DSLR) ומציעה מהירות מיקוד של 0.276 השניה. צילום מתבצע בעזרת נגיעה במיקום המבוקש בתמונה עליו רוצים להתפקס. גם כאן, ישנו מנגנון איזון רעידות אופטי המסייע בהשגת תמונות חדות וחלקות יותר – גם בעת צילום וידאו. מנגנון הפלאש כולל שתי נורות לד בגוונים שונים, זאת במטרה להשיג אפקט של תאורה טבעית יותר מאשר אור רגיל וקר של פלאש. LG שיפרה גם את המצלמה הקדמית המיועדת למטרות צילום עצמי - סלפי, עם פיקסלים גדולים ורגישים יותר לאור (חיישן גדול יותר ברזולוציית 2.1 מגה פיקסל), כמו גם עדשה בעלת צמצם גדול מבעבר של f2.0. תנועת יד (אגרוף) של המצולם, תסמן למצלמה לצלם תמונה לאחר שלוש שניות.צילום וידאו מציע רזולוציית UHD של 3840x2160 פיקסלים, כמו גם צילום הילוך איטי (ברזולוציה נמוכה הרבה יותר) בקצב של 120 פריימים לשניה.

אחד השיפורים המיוחלים מדגם ה-G2 הוא הוספה של מקום לכרטיס זיכרון חיצוני מסוג מיקרו SD וגם הסוללה נשלפת כאשר היא מציעה קיבולת זהה ל-G2 של 3,000mAh.

LG G3
עיצוב


הטלפון החדש, מגיע עם גב בעל שוליים עגולים, הוא עשוי פלסטיק בעל גימור במראה מתכתי. העובי שלו עומד על 8.9 מ"מ ומשקל המכשיר עומד על 149 גרם. כמו ב-G2, לחצן הדלקת המכשיר ושליטה על עוצמת הקול ממוקם בגב המכשיר, אבל במבנה שטוח יותר מאשר בעבר. ב-G3, הטמיעה LG רמקול חזק יותר מבעבר (1 וואט) עם מגבר משלו.

LG G3

LG עדכנה גם את ממשק המשתמש של מערכת האנדרואיד (4.4.2), עם אייקונים נקיים ואסטטיים יותר למראה, בצבעים שונים מבעבר. החברה הטמיעה גם מנגנון מחיקה מרחוק (Kill Switch) המיועד לנטרל את המכשיר ולמחוק את תוכנו במקרה של גניבת המכשיר. פונקציית ההודעה החכמה מציעה הצעות והמלצות על סמך התנהגות המשתמש, דפוסי השימוש שלו בטלפון והמיקום, כדי להעניק למשתמש מידע כשהוא זקוק לו ביותר.ההודעה החכמה יכולה גם להזכיר לכם שיחה שדחיתם קודם ולשאול אתכם אם תרצו להחזיר צלצול לאדם שהתקשר. אם אגרתם ב-G3 מספר רב של קבצים או של אפליקציות, שאינם בשימוש והמבזבזים מקום יקר,ההודעה החכמה תשאל אתכם אם ברצונכם למחוק אותם או לבטל את התקנתם. אך הדבר המבדיל את ההודעה החכמה מסייענים אישיים אחרים זה יכולת השפה הטבעית שלה. לדוגמה, במקום להציג כמה מעלות היום ומהי תחזית מזג האוויר באותו יום, ההודעה החכמה תציע הצעות, כגון "כדאי לקחת איתכם מטרייה כי הערב צפוי לרדת גשם".

LG G3
עם המכשיר החדש, הושק כיסוי חכם - QuickCircle עם פתח בצורת עיגול המאפשר לבדוק את השעה, לבצע שיחות, לקרוא ולשלוח הודעות טקסט, לצלם תמונות, להקשיב למוזיקה וגם לקבל מידע על בריאות המשתמש. LG תציע ערכת פיתוח תוכנה מהחודש הבא במטרה לאפשר למפתחים להרחיב את היצע הפעולות של כיסוי ה- QuickCircle עם ה- G3.

LG G3 יגיע לישראל בתחילת חודש יולי הקרוב ויחל להמכר במקביל למדינות אחרות בעולם במגוון צבעים: שחור, לבן, זהב, ורוד אדום ("אדום יין") וגם סגול. מחיר המכשיר עדיין לא נקבע וינוע כנראה סביב 3,200-3,500 ש"ח.


כיסוי חכם ל- LG G3

אביזרים חדשים ל- LG G3
 
אוזניות LG Tone Infinim HBS-900: אוזניית Bluetooth סטריאו פותחה בשיתוף עם Harman Kardon. האוזנייה יוצרה עם טכנולוגיית ניהול כבלים נגללים ולחצנים דו-מצביים (אודיו-וידיאו) לחיפוש קל והיא כוללת גם התרעת שם (Name Alert) בכדי ליידע מילולית, לפני שאתם עונים, מיהו המתקשר. בנוסף, ניתן לרכוש גם מטען אלחוטי קומפקטי ומתקפל.

מעבר לתגובות בפורום