אורנג' משיקה שירות ניטור לרכב

dtown
27-05-2014 14:44

Orange Smart Drive מעביר דרך הסמארטפון מידע ממערכות הרכב, מנטר את אופן הנהיגה, מתריע על תקלות ומבטיח גם לחסוך בדלק.

Orange smart Drive הינו פרי שיתוף פעולה של Orange  וחברת Traffilog. השירות מספק התראות על תקלות מכניות ונתונים כמו: חום מנוע, מצב טעינת מצבר ועוד + טיפים לפתרון חיסכון בדלק ובלאי –מידע מנותח על נהיגה בזבזנית והדרכים לשיפורה, עידוד נהיגה אחראית- ניתוח מיומנות טכנית של הנהג- האצות חזקות, בלימות פתע, פניות חדות, מהירות מופרזת, סל"ד גבוה וכו'.

האפליקציה מספקת גם מיקום הרכב ונתוני נסיעות: מסלול נסיעה, שעות הנסיעה, מרחק נסיעה, צריכת דלק, התראות מבוססות מיקום: איפה הרכב חונה, כניסה או יציאה מאזורים ועוד.

ניטור נהיגה ורכב

המערכת המחוברת משלבת נתונים המתקבלים מחיישן המודד את כוחות ה- G הפועלים על הרכב במהלך הנהיגה - תאוטות, תאוצות, מהירות יתר ועוד, ביחד עם חיבור ל-OBD, מפיק מן הנתונים תמונת מצב על אופן הנהיגה.
נתוני המערכת מאפשרים לבצע מעקב ובקרה אחר דפוסי נהיגה שונים, ואף לתגמל עבור נהיגה זהירה ויעילה. הפיתוח החדשני תורם לשמירה על הסביבה ולבטיחות האישית של כל אחד ואחד מאתנו על הכביש ואף יכול לסייע בהצלת חיים. מדובר בשילוב של ציוד קצה ואפליקציה המאפשרים לקבל נתונים על אופי הנהיגה ומצב הרכב בנושאים כגון: אירועי בטיחות, טיפולי רכב, צריכת דלק, הוצאות תחזוקת הרכב ועוד.                 

המוצר מותאם לרכבים פרטיים -  שנת ייצור 2004 והלאה, ההתקן החכם מותקן ברכב וממוקם בשקע ה- OBD. הנתונים הנאספים ב-OBD  מסונכרנים עם הנתונים מחיישן ה-G וה - GPS ונשלחים דרך הסים לאפליקציית השירות הייעודית של Orange , באמצעותה יכול הלקוח לצפות בנתונים מנותחים ונתוני זמן אמת בסמארטפון.
הלקוח מוריד למכשיר הסמארטפון (iOS ,Android) את האפליקציה הייעודית של השירות ועורך תהליך רישום, במסגרתו מגדיר שם משתמש וסיסמא. לאחר הרישום מתבצע תהליך אימות המוודא את נכונות הפרטים.

אורנג' משיקה שירות ניטור לרכב
מחיר

עלות שימוש עומדת על 24.90 ₪ לחודש. המוצר ניתן בהשאלה וללא תשלום ומותאם למרבית הרכבים הפרטיים משנת ייצור 2004 ומעלה, הוא ניתן להתקנה פשוטה ונוחה באופן עצמאי,  למעוניינים  ניתן לקבל ליווי והתקנה מוסמכת ב- 99 ₪.

על פי הצהרת אורנג', שיתוף פעולה שלה עם חברת הביטוח AIG יעניק הנחה של מאות שקלים בשנה הראשונה על תעריפי ביטוח הרכב למשתמשים ב-Orange smart Drive והנחה נוספת של עד 30% למחדשי הביטוח הזהירים. קבוצת מאיר יבואנית הרכב חתמה על הסכם עם Orange לשיווק רכבי הונדה עם שירות Orange smart Drive חינם למשך שנה.

מעבר לתגובות בפורום