חנויות
פיוז ארמה אודיו אודיו אקסטרים Sonic Bliss אמנון סאונד סטריאו פרו Soundquest קודו אודיו Stereoscope סטריאוסקופ למטייל אניגמה קולנוע ביתי גופי תאורה
הוסף ל::

ימאהה A-S3000 – מגבר משולב מפתיע בהחלט, ביקורת | רמקולים & אודיו | ביקורות | ראשי

ימאהה A-S3000 – מגבר משולב מפתיע בהחלט, ביקורת

גודל אות: Decrease font Enlarge font
ימאהה A-S3000 - מגבר במבחן ימאהה A-S3000 - מגבר במבחן

מגבר הדגל של ימאהה מדגם A-S3000 מעוצב כמו מכשיר מ-"הימים הטובים" ודורש מכם כיס עמוק, אבל מחזיר למאזין דיבידנד של צליל מרשים, מהנה ואיכותי. ביקורת מגבר משולב.

את השמות הללו אתם בוודאי מכירים: ב.מ.וו, לקסוס, אלפה רומיאו, מרצדס ואאודי נחשבים כולם למותגי פרמיום. לרשימה הזו, אי אפשר להכניס לרשימה שמות כמו מאזדה למשל גם לא פורד פוקוס (מבלי לזלזל). גם בתחום האודיו, יש מותגים המשתייכים באופן מובהק לתחום ה- Hi End ואילו אחרים משתייכים לחבורת המיינסטרים. נכון, זה לא אומר שמה שמוגדר או קיבל הכרה עולמית בקרב הקהילה האודיופילית כהיי אנד הוא בהכרח טוב יותר מכאלה שמוגדרים כ-היי פיי. אבל ברוב המקרים זה בדיוק כך.
ולמה אני מספר לכם את זה? כי זו המציאות.

ימאהה ואודיו דו ערוצי


את ימאהה אנחנו מכירים היטב. כיום, המותג הזה מסתדר לנו היטב עם קולנוע ביתי אך בשנים האחרונות, המונח "אודיו דו ערוצי" לא מקפיץ לנו בהכרח את השם ימאהה לראש. גם החברות המתחרות כמו דנון ופיוניר שמו דגש חזק על אודיו רב ערוצי. מדובר ביצרניות גדולות, בעלות אמצעים, מוכרות לקהל ומסוגלות בהחלט לרכוש את הידע וההנדסה. אבל לשוק המצומצם הזה הן כנראה רוצות להגיע פחות. אבל כשהן מחליטות להיות שם – הן מסוגלות לגדולות. וכן, אני הולך להרוס לכם את המשך הביקורת. ימאהה גם עשתה את זה.


ימאהה – הוקמה בשנת 1887, זה קרה זמן רב טרם נולדנו כולנו. במרוצת השנים התמקדה החברה היפנית ביצור רכיבי אודיו איכותיים מאוד במחירים שאז היו נחשבים לשפויים. בעשרים השנה האחרונות התמקדה היצרנית ביצור רסיברים לקולנוע ביתי תוך כדי שהיא ממציאה את הגלגל מחדש בפיתוח מקרן הקול לקולנוע שהיווה פתרון אדיר למי שאין לו מקום לדחוף מגבר, חמישה רמקולים ויחידת סאב. בשנים האחרונות ימאהה חוזרת למקורות תוך שהיא חוזרת לפתח אודיו דו ערוצי. היא החליטה לשמור על עיצוב רטרו. זהו צעד אמיץ בהחלט, במיוחד לאור העובדה שהיא קצת נשכחה בגזרה הזו. כיום יש לחברת Yamaha קו חדש שלם שכולל טיונר, רסיבר סטריאו ומגבר משולב דו ערוצי, נגן תקליטורים חדש (כן כן, הם לא חושבים שעבר זמנו לחלוטין), ולכל אחד מהמוצרים מספר דגמים. דהיינו, לקחו ברצינות את העניין.

YAMAHA A-S3000, ביקורת מגבר משולב
ימאהה A-S3000 במבחן

זהו מגבר משולב כבד וגדול, בעיצוב רטרו מקסים למראה, עם שני שעונים בחזית אשר מצביעים על עד כמה אתם מנצלים את כוחו של המגבר. הנתונים הטכניים מספרים על 170 וואט ב-4 אוהם, היענות לתדר שנעה מ-20 הרץ ועד ל-20 קילוהרץ, דמפינג פקטור לא מרשים לכאורה שעומד על 250, יחס אות לרעש מרשים מאוד שעומד על 103 דציבל וכל זה ארוז בתיבת מתכת של 27 קילו. לא קל, אך לא משהו קיצוני במחוזותינו.


באתר החברה, בדף המוצר הספציפי תוכלו להתרשם ממידת הרצינות וההשקעה שבוצעה במוצר. זה מתחיל משנאי איכותי ביותר שלופף במיוחד עבור הדגם הזה, מחברי רמקול איכותיים ואפילו, כמו בחברות ההיי אנד המדופלמות, יש פרק שלם על הפוטנציומטר. זהו ללא ספק המוצר הכי מושקע של ימאהה והוא ראוי לעמוד בראש הפירמידה כמוצר הדגל בגזרת האודיו הדו ערוצי.


YAMAHA A-S3000, ביקורת מגבר משולב
מבחן האזנה

משום מה אין לי חששות בנוגע לקטע הראשון שיפתח את הביקורת. התחושה שלי היא שיש כאן משהו טוב על המדף. הצליל הראשון שבוקע מהרמקולים שלי דרך המגבר הזה מלמדות אותי שאכן, אני לא טועה. זה מגבר מעולה. פסנתר נשמע טבעי, נכון, מאוזן. יש גוף, יש פרטים, יש רזולוציה ויש במה מרשימה מאוד. הסקסופון שמוביל את היצירה ממחיש לי גם מהירות ומיידיות שהמגבר הזה מסוגל להעביר. סולו הקונטרבס מלמד אותי שהוא גם שולט היטב בתחום הנמוך ויודע לטפל בבס. הצליל מדויק להפליא, מאוזן מאוד, מהיר ומיידי. יש כאן נוכחות האנושית בחלל ששמורה בדרך כלל למוצרים מדופלמים שעושים רק את זה (אודיו דו ערוצי) מוחשית בהחלט גם דרך הימאהה. מחיאות הכפיים בסוף היצירה מביאות עמן רכילות חמה על כמות האורחים שישבו שם. אני קורא לזה ״צליל יקר״. והוא בהחלט נשמע כך.


תזמורת סימפונית

Britten - Young Persons Guide to the Orchestraממשיך עם מוסיקה קלאסית המבוצעת על ידי תזמורת סימפונית גדולה. כלי קשת, כלי נשיפה, בסים וכלי הקשה פותחים את היצירה כאשר הם מנגנים יחדיו. לא ממש קל לשחזר תזמורת סימפונית גדולה בהפרדה מוחלטת, דינמיות ואנרגיה תוך שמירה על פרטים, פרופורציות בין הכלים, איזון ומיידיות. המגבר המשולב הזה מפתיע ביכולת שלו להתקרב לביצועים של מגברים מאוד יקרים שעברו דרכי. הוא דינמי מאוד, מפורט בהחלט, מאוזן ביותר ורמת ההפרדה שלו מעולה. נכון, זה לא מושלם, אולי אין כזה, אבל זה נשמע פשוט מצוין. הפרופורציות בין הכלים נכונות, ההפרדה מעולה, הדינמיות מקבלת ציון עובר פלוס, והמרקם של כל כלי נשמע מעולה בזכות היכולת של המגבר לחשוף פרטים רבים. במיקוד כלים הוא אפילו טוב יותר. אולי בגלל שיש עליו פחות עומס אז הוא מצליח לחשוף חליל פיקולו אמיתי, כינורות מופרדים היטב, פרופורציות נכונות בינם לבין הוויולות לבין הצ׳לו והקונטרבס. הוא מצליח לייצר מהירות ומיידיות מרשימים מאוד בכלי הקשה, מיקרו דינמיקה מצוינת ובמה רחבה, עמוקה, ברורה ותלת מימדית כמעט. יחד עם זאת הוא כן מאבד קצת כאשר כל התזמורת מנגנת יחדיו. אבל, מנסיוני עם מוצרים שונים, לא תופתעו אם אדווח שהוא לא היחיד בענין.

אמנם, לא חששתי לאתגר את המגבר אך אודה כי לא ציפיתי לביצועים הללו. זהו מגבר משולב שנשמע כמו היקרים, הממותגים והנחשקים בתחום. הוא מצליח ממש להשכיח את הסמל של ימאהה מהפאנל הקדמי - יכולתי לדחוף לו איזה שם של מותג מפוצץ ויקר ולא הייתם מעלים שום חשד כי משהו מודבק שם.


YAMAHA A-S3000, ביקורת מגבר משולב
יסמין לוי יכולה לגלות לנו עד כמה המגבר הזה מהיר. זה מתאפשר בזכות קולה המסתלסל והתזזיתי. המגבר אמור לעקוב אחרי כל תנועה שבוקעת מגרונה והוא מצליח היטב במשימה. הוא גם מצליח להעביר את המיקום שלה על הבמה, היחס בינה לבין כלי הנגינה מאחוריה ועוד משהו חשוב ומרשים: הוא מצליח לסדר גם גובה בבמה. וזה, לסדר גובה, שמור ליקרים ממנו ולמעט מאוד מגברים במחירו. הצליל מאוד מאוזן, גם בעוצמות גבוהות וגם בעוצמות האלה שאנחנו שומעים בבית כשכולם ישנים. הוא מצליח לשחזר בס מעולה, נכון, מאוזן מהיר ועמוק. התוצאה כאן, כמו בקטעי מוסיקה אחרים שבחנתי, מרשימה ומיוחדת מאוד.


אתגר הרוק

ManOWarגם מוסיקת רוק לא קל לשחזר. זה לא רק בגלל שאנרגיה שמגבר צריך להעביר בזמן ששתי גיטרות מפוצצות בדיסטורשיין חורשות את המגבר, תופים מוכים בעוצמה, וזמר חייתי נובח למיקרופון. מוסיקה כזו שומעים בעוצמה גבוהה וזהו אחד המכשולים שמאתגרים את המגבר. במקרה הזה היה אתגר בהחלט. מקצב התופים בתחילת השיר נשמע מעולה. הבס החלטי, מדויק ומלא. גיטרת הבס מצטרפת והמגבר שומר על דינמיות נפלאה. הגיטרה החשמלית (המובילה) מקשה על המגבר לשמור על אותה רמת אנרגיה והשירה מקשה עוד קצת. על מנת להחזיר את האיזון והדינמיות לגזרת "המעולה" היה צריך להנמיך מעט. וכאשר זה נעשה, הצליל השתפר פלאים והתאזן לחלוטין. ההנמכה הזו גם הוציאה אותי מהאצטדיון בו התרחשה ההופעה ושמה אותי במגרש כדורגל עירוני לא גדול במיוחד. הימאהה אומנם עמד בעומס וסיפק יופי של דינמיות אבל לא מספיק לטעמי. הייתי רוצה עוד כמה וואטים שם. עוד קצת זרם ואנרגיה. עוד קצת, ממש קצת, וזה היה מושלם.

מגבר פונו

כאן די התאכזבתי, חסרה לי דינמיות, נקיון ורזולוציה בקטעי מוסיקה מורכבים כמו תזמורת סימפונית למשל. עידון מיידיות ובמה במוסיקה שאינה מאתגרת במיוחד. מבחינת הפרטים גם כן לא ממש התפעלתי. חסרו לי כמה וכמה פרטים. מגבר הפונו בדגם ה- 3000 בינוני לטעמי. אמליץ בחום לחובב האנלוג לשדך לו אחד כזה ראוי שיעביר יותר מידע מוסיקלי, יותר דינמיות ורזולוציה.

נקודות ציון

חשמל

כבל חשמל איכותי ומתאים יעשה לו רק טוב. מנסיוני כל מגבר זקוק לכבל חשמל ראוי וזה לא מחדש לנו כלום עם השיפור שחשתי בביצועי הימאהה. הוא הפך למפורט יותר, אוורירי יותר והשיפור בבמה ובתמונת הסטריאו היה דרמטי.

מיקום והעמדה
מדף ראוי יעודי לאודיו הוא גם חובה. הטיפול בתחום הנמוך השתפר פלאים כאשר הנחתי אותו על הפגודה שלי. כשהבס משתפר, הכל נשמע טוב יותר. יחד עם זאת מדובר במגבר שמתחמם. אין לסגור אותו בתוך המגרה של השלטים. הוא פשוט ימות שם.

מה חסר

חסרה לי יחידת DAC פנימית. ה- A-S3000 אמנם נראה רטרו אבל רכיב DAC מהווה כיום פיצ׳ר חובה בכל מגבר משולב מודרני.

YAMAHA A-S3000, ביקורת מגבר משולב
סיכום


אם נוציא את ביצועי מגבר הפונו מהמשוואה אגיע למסקנה שזהו מגבר משולב מדהים. לא רק למחירו אם כי מעבר למחירו. הוא מאוזן, מפורט, מהיר, דינמי, רזולטיבי ונשמע ״יקר״. יש בו את כל מה שהאודיופיל המדופלם יחפש מבחינת ביצועים. הוא בנוי נהדר, מורכב מעולה, המראה הקלאסי בשילוב הפאנלים השחורים המבריקים בצדדים מציג מיזוג מוצלח של ישן עם מודרני ואופנתי. הוא מוצר נהדר בכל רמ"ח איבריו. כאן עולה שוב השאלה בענין שם המותג ואם נחזור לתחילת הכתבה נשאל אתכם האם תוכלו לפנטז על מאזדה, טובה ואיכותית ככל שתהיה? את זה אתם צריכים לבדוק במו אוזניכם.


שורה תחתונה

שם המותג לא עורר ציפיות אך בזכות הביצועים המובהקים אני מכריז על ה- A-S3000 כאחד מהמגברים המשולבים הטובים שנחתו כאן בטווח המחיר שלו.

מחיר: 33,500 ש״ח

אחריות ושירות: ס.ג אלקטרוניקה

תודה לאודיו קלאב על העברת המוצר לביקורת

  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (34 תגובות פורסמו):

avatar
kyroz 2014-04-04 09:46:33
יפייפה... תודה רבה על הביקורת נשמע מעניין המגבר, יהיה מעניין להשוות לדגמים המתאימים של לקסמן / אקופייז
avatar
רועי51 2014-04-04 10:30:04
אולי סוף סוף נמצא לו הטריגר לשאלה שנשאלה כאן לפני כמה ימים, על הקשר בין השם לאיכות הנחזית. עושה רושם שנוצר לו לאיטו שוק רחב יותר לאודיו משובח וזה בהחלט מרנין.
avatar
eldo 2014-04-04 15:18:18
נשמע מצוין (וגם נראה מצוין) בהחלט אשמח להאזין למוזיקה דרך המגבר הזה. אשמח גם לאחד כזה בבית...
avatar
ni-ro 2014-04-04 17:01:33
השאלה אם ב 33K זהו מגבר ששווה ל PasLabs או לקסמן לדוגמא ופה לא יכול לקבוע כי לא שמעתי אותו. אנקדוטה הוא יקר משניהם וכמעט מתקרב למחיר של הויטוס (ופה אהיה ממש מופתע אם הוא שווה/מתקרב אליו).
avatar
רוזי1 2014-04-04 18:32:38
תודה נמר, לגבי הדמפינג פקטור, לא חושב שהנתונים של היצרנים באמת נמדדים בסרגל אחיד, במיוחד עבור נתון זה. אם מגבר בסדר גודל כזה, העניק לך חווית סאונד מרשימה על הרמקולים שלך, ( משמיעה, ממש לא קלים) נראה שיש פה vfm מצוין.
avatar
Audiofreak 2014-04-04 20:15:51
השאלה אם ב 33K זהו מגבר ששווה ל PasLabs או לקסמן לדוגמא ופה לא יכול לקבוע כי לא שמעתי אותו. אנקדוטה הוא יקר משניהם וכמעט מתקרב למחיר של הויטוס (ופה אהיה ממש מופתע אם הוא שווה/מתקרב אליו). נירו, נראה לי התבלבלת קצת עם המחירים של ויטוס... אולי ב$$$ זה מתקרב... אבל אני מוכן לחתום שבמבחן עיוור יהיו רבים שילעסו כובעים מול מגברים בעלי שמות מפוצצים ותגי מחיר מוגזמים... לפי התמונות, הוא מתוכנן יותר מדי דומה למה שרואים בLUXMAN ו ACCUPHASE .... אני מאמין שהוא גם נשמע מאותה משפחה .
avatar
רוזי1 2014-04-04 21:17:15
אני מעריך שאם המגבר הזה היה נמכר על ידי סוחרי האודיו המתמחים בדו ערוצי, המחיר לקניה היה משמעותית זול יותר מהמחיר הנקוב בכתבה.
avatar
AK1 2014-04-04 21:44:12
תודה נמר, לגבי הדמפינג פקטור, לא חושב שהנתונים של היצרנים באמת נמדדים בסרגל אחיד, במיוחד עבור נתון זה. אם מגבר בסדר גודל כזה, העניק לך חווית סאונד מרשימה על הרמקולים שלך, ( משמיעה, ממש לא קלים) נראה שיש פה vfm מצוין. הסרגל אחיד :) פשוט אין הרבה מתאם בין נתון ה-DF לבין איך שהמגבר נשמע. עמיר
avatar
נמר 2014-04-04 22:02:32
תודה נמר, לגבי הדמפינג פקטור, לא חושב שהנתונים של היצרנים באמת נמדדים בסרגל אחיד, במיוחד עבור נתון זה. אם מגבר בסדר גודל כזה, העניק לך חווית סאונד מרשימה על הרמקולים שלך, ( משמיעה, ממש לא קלים) נראה שיש פה vfm מצוין. התגעגעתי אלייך יא-רוזי. מסכים ב-100% עם הנכתב.
avatar
arye.gur 2014-04-04 22:27:19
אהבתי את הגישה: להעלות שאלה תמימה בפורום - "האם הייתם מוכנים לרכוש מגבר סטריאו היי אנד חדש ויקר להפליא, שנשמע מצוין של פיוניר למשל, אולי ימאהה או דנון?" ואח"כ להביא לנו את המבחן של הימאהה. אפשר עכשיו לקרוא שוב את התגובות בנושא "הייתם שוקלים...". כל הכבוד. אריה
avatar
zs 2014-05-04 03:06:26
אני מעריך שאם המגבר הזה היה נמכר על ידי סוחרי האודיו המתמחים בדו ערוצי, המחיר לקניה היה משמעותית זול יותר מהמחיר הנקוב בכתבה. :בעד: סוחרי אודיו היו מתמחרים אותו בין 20 ל 22 Kש"ח. ופה יש ענין אחר,לפי נמר ביצועים טובים למגבר שמתומכר חו"ל 4,800 יורו. ז"א עם רצון והשקעה "אמיתית" חברות כמו ימהה,סוני ....יכולות להכות שוק על ירך כל חברה אחרת. בכל מיקרה צריך כל אחד לשמוע ...
avatar
שניצל 2014-05-04 07:12:29
זה יפה שאתם אומרים סוף סוף כמה מילים טובות על סוחרי האודיו שלנו,בעבר כולם טענו שהם יקרים מדי,
avatar
Kosh 2014-05-04 12:56:58
חבל שלא כל מגברי הסטריאו המודרניים מעוצבים כמו הימהה הזה.אין כמו המיטרים והפוטנציומטרים המתכתיים הגדולים,יפה שימהה חוזרת למקורות.
avatar
רוזי1 2014-05-04 13:04:20
לקסמן , אקיופייז
avatar
אורי_ו 2014-05-04 13:16:02
המחיר MSRP בארה"ב הוא 8000$ http://usa.yamaha.com/products/audio-visual/hifi-components/amps/a-s3000_u/?mode=model שזה בהמרה מהירה בלי תוספות 28,000. לכן המחיר המוצג ע"י היבואן הראשי שמחוייב למחיר MSRP להצגה מתאים. רק מע"מ לבד מקפיץ את המחיר ל 32,760.
avatar
Kosh 2014-05-04 14:05:16
לקסמן , אקיופייז אקיופייז תמיד היו עם עיצוב הוינטאג',ללאקסמן הייתה תקופה מכוערת להפליא בשנות השמונים והתשעים(מבחינת סאונד ועיצוב) כשהחברה הוחזקה על ידי ALPINE,לזכותם גם הם חזרו למקורות.יש גם את מקינטוש היא מלכת המיטרים הגדולים וכפתורי המתכת.אבל לטעמי,כל חברות הסטריאו צריכות לעצב כך את המוצרים שלהן,לא רק החברות היפניות המוכרות,אלא גם כל החברות האקזוטיות שאתם דנים כאן עליהן.
avatar
zs 2014-05-04 14:57:07
המחיר MSRP בארה"ב הוא 8000$ http://usa.yamaha.com/products/audio-visual/hifi-components/amps/a-s3000_u/?mode=model שזה בהמרה מהירה בלי תוספות 28,000. לכן המחיר המוצג ע"י היבואן הראשי שמחוייב למחיר MSRP להצגה מתאים. רק מע"מ לבד מקפיץ את המחיר ל 32,760. http://www.audio.de/testbericht/yamaha-cd-s-3000-a-s-3000-test-1537344.html גם לפי המגזין הגרמני המגבר מקבל ציון טוב (הנמר לא פראייר :))
avatar
AK1 2014-05-04 15:04:36
לטעמי,כל חברות הסטריאו צריכות לעצב כך את המוצרים שלהן,לא רק החברות היפניות המוכרות,אלא גם כל החברות האקזוטיות שאתם דנים כאן עליהן. למה??!? :( כאילו שה"מקורות" עדיפים במשהו על כל עיצוב אחר, עד כמה שבכלל העיצוב חשוב לגבי סאונד... אולי גם נעדיף לבנות בניינים כמו היוונים והרומאים, ולעצב מטוסים לפי הדאונים של פעם, ומכוניות -- למשל פורד תיטיב לעשות אם כל מכוניותיה יעוצבו לפי מודל T הישן [ATTACH]18422.vB[/ATTACH] וייש בעצם גם "מקורות" מוקדמים יותר... :( וכך ניתקע לנצח עם עיצובים שכל יתרונם הוא בכך שזה מה שהספיקו לחשוב עד אז, וכל המחשבות והעיצובים שהיו מאז הם מראש פחות טובים רק בגלל שבאו אחריהם... :( לא, תודה רבה, אבל לא! :( עמיר
avatar
רוזי1 2014-05-04 15:17:57
http://www.audio.de/testbericht/yamaha-cd-s-3000-a-s-3000-test-1537344.html גם לפי המגזין הגרמני המגבר מקבל ציון טוב (הנמר לא פרייר :)) זה בכלל לא ציון טוב. זה ציון מצוין.
avatar
arye.gur 2014-05-04 17:37:37
זה בכלל לא ציון טוב. זה ציון מצוין. לגבי ביקורות בעיתונות העולמית אני באופן אישי הייתי נזהר מלהתייחס אליה ברצינות יתרה. על אף שנמר לא יאהב זאת, אם אני הייתי עורך עיתון שמתפרנס מפרסומים בתחום האודיו, לא הייתי מעלה על דעתי לכתוב ביקורת שיכולה לפגוע בחברה כמו ימאהה. או שהייתי כותב שהם נהדרים או שלא הייתי כותב כלום. אריה
avatar
רוזי1 2014-05-04 17:55:16
לגבי ביקורות בעיתונות העולמית אני באופן אישי הייתי נזהר מלהתייחס אליה ברצינות יתרה. על אף שנמר לא יאהב זאת, אם אני הייתי עורך עיתון שמתפרנס מפרסומים בתחום האודיו, לא הייתי מעלה על דעתי לכתוב ביקורת שיכולה לפגוע בחברה כמו ימאהה. או שהייתי כותב שהם נהדרים או שלא הייתי כותב כלום. אריה מהניסיון שלי, אני דווקא לוקח ברצינות רבה את הביקורות במגזינים הגרמניים כמו אודיו וסטראו פליי.
avatar
zs 2014-05-04 18:13:34
זה בכלל לא ציון טוב. זה ציון מצוין. :) בד"כ אני מקצר ,או טוב או לא טוב .קשה לי עם פשרות.
avatar
נמר 2014-05-04 18:47:18
לגבי ביקורות בעיתונות העולמית אני באופן אישי הייתי נזהר מלהתייחס אליה ברצינות יתרה. על אף שנמר לא יאהב זאת, אם אני הייתי עורך עיתון שמתפרנס מפרסומים בתחום האודיו, לא הייתי מעלה על דעתי לכתוב ביקורת שיכולה לפגוע בחברה כמו ימאהה. או שהייתי כותב שהם נהדרים או שלא הייתי כותב כלום. אריה הגרמנים לא דופקים חשבון לאף מפרסם. אגב, גם אנחנו לא. שאל את אלה שהפסיקו אצלינו פרסום בגלל ביקורות או דיעה שלילית על המוצרים שלהם על ידי. בלי קשר. אל תאמין. תשמע בעצמך ותבדוק אם יש התאמה. שלמה תודה על המחמאות יקירי.
avatar
Kosh 2014-05-04 19:03:49
למה??!? :( כאילו שה"מקורות" עדיפים במשהו על כל עיצוב אחר, עד כמה שבכלל העיצוב חשוב לגבי סאונד... אולי גם נעדיף לבנות בניינים כמו היוונים והרומאים, ולעצב מטוסים לפי הדאונים של פעם, ומכוניות -- למשל פורד תיטיב לעשות אם כל מכוניותיה יעוצבו לפי מודל T הישן [ATTACH=CONFIG]18422[/ATTACH] וייש בעצם גם "מקורות" מוקדמים יותר... :( וכך ניתקע לנצח עם עיצובים שכל יתרונם הוא בכך שזה מה שהספיקו לחשוב עד אז, וכל המחשבות והעיצובים שהיו מאז הם מראש פחות טובים רק בגלל שבאו אחריהם... :( לא, תודה רבה, אבל לא! :( עמיר מה הקשר בין מחט לת#ת? דיברתי על סטריאו בלבד.מאיפה הבאת לי מכוניות ומטוסים? מי בכלל דיבר על זה,ולא אמרתי שמוצרים אחרים/ארכיטקטורה צריכים להראות כמו שאני רוצה שמוצרי סטריאו יראו.
avatar
arye.gur 2014-05-04 19:39:08
הגרמנים לא דופקים חשבון לאף מפרסם. אגב, גם אנחנו לא. שאל את אלה שהפסיקו אצלינו פרסום בגלל ביקורות או דיעה שלילית על המוצרים שלהם על ידי. בלי קשר. אל תאמין. תשמע בעצמך ותבדוק אם יש התאמה. שלמה תודה על המחמאות יקירי. נמר, לגבי עיתונות - ואני קראתי בעצמי עדות של עורך עיתון שכתב בדיוק מה שאני כתבתי: כשציוד שנבדק לא נשמע להם טוב, הם לא מפרסמים לגביו את דעתם - וזה כדי שלא להיפגע כלכלית. כל אחד רואה בדיוק איזה חברות משקיעות הון בפרסום ואיפה. לדעתי זה תמים לחשוב שיצרן מוציא הון על פרסום בעיתון שעוסק בתחום ובאותו עיתון תופיע כתבה שפוסלת מוצרים שלו. אני שב ומדגיש שאני מדבר (וכך כתבתי) על עיתונות. יש מספר אתרים שכותבים מה שהם חושבים ללא חשש. ובסך הכל לטעמי האתר הזה טוב מאוד - חוץ מפה ושם שאני תמה לפעמים על סגנון התגובות של אחד המנהלים... אריה
avatar
partner11 2014-05-04 21:35:25
לא פראיירים ימהה
avatar
yanivrsi 2014-06-04 19:37:26
נירו, נראה לי התבלבלת קצת עם המחירים של ויטוס... אולי ב$$$ זה מתקרב... אבל אני מוכן לחתום שבמבחן עיוור יהיו רבים שילעסו כובעים מול מגברים בעלי שמות מפוצצים ותגי מחיר מוגזמים... לפי התמונות, הוא מתוכנן יותר מדי דומה למה שרואים בLUXMAN ו ACCUPHASE .... אני מאמין שהוא גם נשמע מאותה משפחה .אז מה אתה אומר בעצם אודיופריק שהכסף לפעמיים משקר באודיו
avatar
AK1 2014-06-04 21:01:37
מה הקשר בין מחט לת#ת? דיברתי על סטריאו בלבד.מאיפה הבאת לי מכוניות ומטוסים? מי בכלל דיבר על זה,ולא אמרתי שמוצרים אחרים/ארכיטקטורה צריכים להראות כמו שאני רוצה שמוצרי סטריאו יראו. קשר אחד בין מחט לת#ת הוא שהם מהווים חרוז. קשר נוסף הוא שהם מופיעים באותו משפט מנומס שלך. הבאת לך מכוניות ומטוסים מאותו שום-מקום שאתה הבאת את הסטריאו. זכותך הדימוקראטית לרצות מה שאתה רוצה, אבל אני לא רואה שום סיבה שהעיצוב של משהו, כולל סטריאו וכולל כל דבר אחר, ייעצר במקום שהוא הייה פעם, אלא אם מה שהייה פעם עדיף באופן מובהק ופונקציונאלי על כל עיצוב חדש שהוא. היות ונראה לי שזה ממש לא המצב, ואני לא אוהב את צורת המחשבה של היתקעות בעבר, הבעתי הסתייגות בחריפות פרופורציונית להתלהבות ה"שווא" הזו :) אבל היות ואין כאן כלום חוץ מסתם טעם וריח -- אין הרבה טעם להתווכח. פונקציונאליות והיגיון אין כאן. בברכה, עמיר
avatar
Kosh 2014-07-04 00:21:35
:מבולבל:(lol):מה??????????: אז תרים טלפון או מייל נרגש ורוגש ומלא פאתוס לימהה,אקיופייז,לקסמן,ומקינטוש(אצלם זה בכלל העיצוב הכמעט יחיד),ותתלונן בפניהן מדוע הן מתעקשות לייצר מגברים עם מיטרים,פוטנציומטרים גדולים ממתכת,ואלומיניום כסוף,עבה ומוברש לפאנל הקדמי.תתלונן שאתה מעוניין שהן יעברו לייצר קופסה עם כפתור אחד באמצע..(של כיבוי והדלקה).
avatar
ח_ג_י 2014-07-04 19:01:46
ערב טוב קוש. אני בדעתך לעניין העיצוב של המגברים. אדרבה, אפילו הייתי מעדיף 'מנופים' במקום כפתור-לחיץ. אבל, זה רק עניין של טעם אישי. אם מישהו אוהב עיצוב חדשני ולא ישן (כפי שהגיב לך AK) מה הפסול בזה? אקיופז יעשו עיצוב וינטאז', ו MBL הכי מודרני. להתווכח על טעם וריח? בכל מקרה, אין לי כסף לא לאקיופז ולא ל MBL : -)
avatar
רועי51 2014-07-04 19:25:21
למה??!? :( כאילו שה"מקורות" עדיפים במשהו על כל עיצוב אחר, עד כמה שבכלל העיצוב חשוב לגבי סאונד... אולי גם נעדיף לבנות בניינים כמו היוונים והרומאים, ולעצב מטוסים לפי הדאונים של פעם, ומכוניות -- למשל פורד תיטיב לעשות אם כל מכוניותיה יעוצבו לפי מודל T הישן [ATTACH=CONFIG]18422[/ATTACH] וייש בעצם גם "מקורות" מוקדמים יותר... :( וכך ניתקע לנצח עם עיצובים שכל יתרונם הוא בכך שזה מה שהספיקו לחשוב עד אז, וכל המחשבות והעיצובים שהיו מאז הם מראש פחות טובים רק בגלל שבאו אחריהם... :( לא, תודה רבה, אבל לא! :( עמיר לקחת את זה קצת רחוק. יש טרנד של עיצוב רטרו, גם במכוניות כמובן, ראה פיאט 500 או חיפושית חדשה של פולקסוואגן, או מוסטנג של פורד ואלו דוגמאות מייצגות בלבד. ובדיוק כמו בקופסאות האלו בהן אנחנו דנים כאן, מדובר באריזה נוסטלגית למכללים מודרניים. אין בזה רע, ענין של טעם, אני מאוד אוהב, אתה כנראה פחות, שנינו בסדר.
avatar
חומוס 2014-11-04 05:34:51
אנ'לא מתפלא בכלל שהיאמהה זוכה ליללות הערכה - יאמהה תמיד הקפידו, גם בתקופות הממש זיפתיות שלהם, להוציא מגברים משובחים, ודי אם ניזכר ב Yamaha B2' או ב Yamaha MX-1000, בשניהם יותר מרמיזה לעיצוב המגבר החדש והיפיוף הזה. [url=http://i5.photobucket.com/albums/y189/mxblack/YamahaMX-10000view003.jpg]http://i5.photobucket.com/albums/y189/mxblack/YamahaMX-10000view003.jpg [url=http://www.magnatmuseum.nl/WP%20Yamaha%20MuseuM/?page_id=344]http://www.magnatmuseum.nl/WP%20Yamaha%20MuseuM/?page_id=344 אצלי רובץ כבר כמה שנים Yamaha יפה נקי, שמנגן יפה ונקי, מאוד סטרילי, שזה הצליל של יאמהה. MX,,830 [url=http://www.radiomuseum.org/r/yamaha_natural_sound_stereo_pow_2.html]http://www.radiomuseum.org/r/yamaha_natural_sound_stereo_pow_2.html הקטע עם יאמהה זה שהסאונד שלהם כל כך סטרילי ודי יבש (לא לחינם הם אימצו את הסיסמא/הכינוי "Natural sound") שלא כולם מתחברים אליו. כרגיל עניין של טעם.
avatar
נמר 2014-11-04 08:15:26
במקרה הזה, של המגבר הנסקר, התוצאה מאו שקטה, מאוד נטרלית אך רחוקה מלהיות יבשה. כנראה שהזמן עשה להם עוד משהו טוב.
avatar
AK1 2014-11-04 22:38:56
:מבולבל:(lol):מה??????????: אז תרים טלפון או מייל נרגש ורוגש ומלא פאתוס לימהה,אקיופייז,לקסמן,ומקינטוש(אצלם זה בכלל העיצוב הכמעט יחיד),ותתלונן בפניהן מדוע הן מתעקשות לייצר מגברים עם מיטרים,פוטנציומטרים גדולים ממתכת,ואלומיניום כסוף,עבה ומוברש לפאנל הקדמי.תתלונן שאתה מעוניין שהן יעברו לייצר קופסה עם כפתור אחד באמצע..(של כיבוי והדלקה). אין לי שום תלונה נגד סגנון רטרו, והאלטרנטיבה אינה כפתור אחד... כנראה שמה שהקפיץ אותי -- בצורה לא רציונאלית, בעצם, זה שכתבת שכל חברות הסטריאו צריכות לעצב כך את המוצרים שלהן אבל לטעמי, כל חברות הסטריאו צריכות לעצב כך את המוצרים שלהן,לא רק החברות היפניות המוכרות,אלא גם כל החברות האקזוטיות שאתם דנים כאן עליהן. אבל אין מה לכעוס עליך בגלל זה -- זכותך לרצות בזה גם אם הדברים היו קורים לפי רצונך, אבל אפילו זה לא, כך שאין בזה שום נזק לאף אחד. אני מתנצל על תגובת-היתר שלי!(ורד) לקחת את זה קצת רחוק. יש טרנד של עיצוב רטרו, גם במכוניות כמובן, ראה פיאט 500 או חיפושית חדשה של פולקסוואגן, או מוסטנג של פורד ואלו דוגמאות מייצגות בלבד. ובדיוק כמו בקופסאות האלו בהן אנחנו דנים כאן, מדובר באריזה נוסטלגית למכללים מודרניים. אין בזה רע, ענין של טעם, אני מאוד אוהב, אתה כנראה פחות, שנינו בסדר. אכן אין בזה רע, וזו שאלה של טעם בלבד. למעשה, כל הציוד שקניתי, מאלקטרוניקה ועד סטנדים, מכוערים בעיני, למעט הרמקולים (B&W) שעברו מעיצוב תעשייתי לעיצוב יפה --פשוט עיצוב אינו שיקול עבורי בעת הקנייה. ואם כבר, דווקא ליאמהה יש לי הכי הרבה נוסטאלגיה: המערכת ה"רצינית" הראשונה שלי הכילה טיונר CT-710 (שעדיין פעיל!!), מגבר CA-810 ורמקולים KEF Concerto. גם נגן ה-CD הראשון שלי, CDX-1110 הייה של יאמהה, ועבד פנימית ברזולוצייה של 18 ביט (תוך שימוש ב-16 ביט עם shifts) ואוברסמפלינג בתקופה בה רוב הנגנים היו 16-ביט ללא אוברסמפלינג ונשמעו נורא. [ATTACH]18481.vB[/ATTACH] [ATTACH]18480.vB[/ATTACH] [ATTACH]18482.vB[/ATTACH] עמיר
כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


הרשם לעדכוני האתר
Email: