אמזון Fire TV – ממיר וסטרימר אינטרנטי חדש

Shai Grinberg
02-04-2014 19:33

עוד חיזוק למגמה הברורה של מעבר שירותי הטלוויזיה לאינטרנט מגיע מכיוונה של אמזון אשר משיקה את Fire TV – קופסת ממיר אינטרנטי לסרטים, תוכניות, משחקים ועוד.

עולם שידורי הטלוויזיה עובר בהדרגה אל האינטרנט, עכשיו זו תורה של אמזון להכריז על ממיר חדש בשם Amazon FireTV אשר יציע לצופים האמריקאיים מגוון תכנים דרך האינטרנט ושירותים נוספים ויתחרה במוצרים כמו Apple TV, שירותי התוכן של קונסולות משחקים כמו Xbox One / PS4, סטרימרים כמו Roku ואחרים.

ה- Fire TV מבוסס מערכת הפעלה אנדרואיד בגרסה יעודית של אמזון, הוא מגיע בקפסה שחורה דקה וקטנה, עם מעבד מרובע ליבות Qualcomm Krait 300, זיכרון 2GB RAM, נפח אחסון 8GB על המכשיר, חיבור וידאו HDMI, יציאת אודיו אופטית, שקע USB 2.0 ושקע רשת (כמו גם WiFi), לטענת החברה כוח העיבוד במכשיר חזק פי שלוש מאשר ה- Apple TV ויציג, כמובן, וידאו באיכות של עד 1080/60p. המכשיר מחובר למערכת התכנים של אמזון המציגה ממשק תמונות של כ- 200,000 סרטים ותוכניות טלוויזיה (בתשלום נוסף) ומתחרה בארה"ב עם Netflix ואחרים.


אמזון חתמה הסכמי שיתוף פעולה עם ספקי תכנים בארצות הברית, בינם ניתן למצוא את HBO ואפליקציות התוכן HBO Go, Hulu Plus, Pandora, SHO Anytime, RedBull TV ורבות אחרות. השירות יכלול גם סדרות מבית אולפני אמזון.


Amazon Fire TV
חיפוש קולי
ה- Fire TV כולל אפשרות חיפוש קולי של תכנים בעזרת מיקרופון בשלט הרחוק (מחובר דרך Bluetooth) ובעזרת אפליקציה מתאימה גם יתחבר אל סמארטפונים וישתף איתם תכנים כמו תמונות. בנוסף, בזמן הצפיה בטלוויזיה דרך המכשיר, אפשר יהיה לראות פרטים נוספים על התוכן הנצפה דרך טאבלט ה- Kindle Fire של החברה.


Amazon Fire TV
גם משחקים
הממיר יתפקד גם כקונסולת משחקים ואפשר יהיה לרכוש בנפרד קונטרולר Game Pad לצורך זה. על פי הצהרת החברה, החל מהחודש הבא, תהיה גישה למגוון משחקים כמו למשל Minecraft-Pocket Edition, The Walking Dead, and Monsters University. מחיר המשחקים יעמוד על 99 סנט ומעלה.


מחיר ה- FireTV יעמוד על 99$ בלבד בארה"ב, הצפיה בחלק מהתכנים כרוכה בתשלום נוסף.

מעבר לתגובות בפורום