רוצה להיות כתב טכנולוגי באתר DTOWN?

dtown
27-03-2014 06:55

רוצים להכיר את המוצרים החדשים ביותר? חושבים שאתם מומחים באחד מהתחומים של עולם האלקטרוניקה הבידורית? צוות האתר המורכב ממתנדבים מרחיב את שורותיו.


צוות אתר DTOWN מורכב ממתנדבים רבים, שהפכו את הקהילה לגדולה ומגובשת, עוזרים באירועי האתר השונים, מפרסמים דיווחים ומייעצים לחברים בפורום.

הכתבים באתר אחראים על ליבת התוכן שהיא החשובה ביותר באתר, הם נחשפים ראשונים לחדשות ולמוצרים החמים ביותר בתחום ומשפיעים בעזרת חוות דעתם על קהל ענק המורכב ממשתמשים, אוהבי טכנולוגיה וכל מי שרוצה לרכוש מכשיר אלקטרוני ואין לו ידע בתחום.

צוות האתר

אם אתם אוהבים את תחום האלקטרוניקה הבידורית וחושבים שתוכלו לכתוב בצורה מקורית עם טביעת אצבע אישית שלכם, לסקור מוצרים חדשים באופן מקצועי ואובייקטיבי ולהעלות את החדשות החמות ביותר, פנו אלינו. אם יש לכם ניסיון בכתיבה, אהבה ומומחיות בתחומים השונים של עולם האודיו, וידאו, גאדג'טים וסלולר, אתם מוזמנים להצטרף לצוות.

אנחנו מחפשים תמיד כתבים טובים המבקשים לפגוש במכשירים החדשים ביותר שיוצאים לשוק ומקפידים לשמור בקנאות על אובייקטיביות ועצמאות דעה של כל אחד מהכותבים באתר, על כך גאוותנו מהיום הראשון בו נולד האתר.

פנו אלינו אם אתם מומחים, אוהבים ונושמים את אחד מהתחומים: וידאו, אודיו, מובייל (סמארטפונים, טאבלטים), מצלמות, גאדג'טים או נושאים נוספים אשר לדעתכם מתאימים לתחום התוכן ב-DTOWN.

אם את או אתה רואים עצמכם מתאימים, שלחו לנו מאמר קצר בין 200-400 מילים או צרפו קישור למאמר / כתבה שפורסמו בעבר ואנו ניצור קשר בהתאם.

קישור: כן, אני רוצה להיות כתב

טכנולוגיה

טכנולוגיה

מעבר לתגובות בפורום