QNAP מציגה בישראל פתרונות אחסון מידע לבית

dtown
20-03-2014 14:00

נשיא חברת QNAP הציג בישראל קו מוצרים חדש של מחשבי NAS שקטים לגמרי עם פתרונות אחסון למידע ביתי וגם לעסק.

QNAP, היא יצרנית מוצרי אחסון (NAS) מטיוואן, השיקה סדרה חדשה בישראל. בין המוצרים החדשים אותם הציג מנכ"ל ונשיא החברה ריצ'רד לי (ביחד עם אנשי היבואנית Visual D.G) ניתן למצוא סדרת התקנים ללא מאווררים המיועדת לשימוש באזורים שקטים כמו סלון או משרד קטן, ויכולה להציע עד 8 טרה של נפח אחסון זמין, וכן עדכון לסדרת ה-TS לתחום הביתי עם מארזים שיכולים להכיל עד 8 כוננים בנפח של עד 32 טרה.

תפקיד ה- NAS בבית


מוצרי NAS של QNAP - ריצ'רד לילדברי ריצ'רד לי, תחום ה-NAS הולך ומתפתח ודי לעקוב אחר מספר הפונקציות שממלאים ההתקנים כדי להבין את הכיוון. "בהתחלה ה-NAS שימש לשמירה, גיבוי ושחזור. שלוש פונקציות בלבד. כשאנחנו בוחנים היום את המוצרים של QNAP אנחנו רואים מכשירי מולטימדיה מלאים וזאת לצד יכולות אספקת שירותי ענן מלאים", הוא אמר. "ה-NAS שנמצא במשרד שלנו נגיש כיום מכל מקום, כולל אפילו הטלפון הפרטי. למעשה, החשיבות שלו אף הולכת וגדלה מכיוון שאנחנו מסתובבים במקום עם מחשבים ניידים, ועם מכשירים קטנים שנפח האחסון שלהם מוגבל מאוד. התקני ה-NAS של QNAP מיועדים למי שרוצה להשתמש במחשוב ענן, אך מעוניין לשמור את הקבצים שלו אצלו".

HS-210 - ה-NAS השקט 
ה-HS-210, מארז ה-NAS ללא מאוורר החדש של החברה, הוא התקן שקט לגמרי בו ניתן לשלב שני כוננים קשיחים בגודל של 3.5 או 2.5 אינץ' או שני כונני SSD, בנפח מרבי של 8 טרה. המארז אינו חדיר לאבק בזכות העובדה שאין בו חריצי אוורור, והמכסה הקדמי נסגר באמצעות מגנטים מיוחדים שעוזרים לשמור על אטימה מלאה.

המכסה העליון של המארז מיוצר מאלומיניום מוברש והוא צמוד לתושבות הכוננים ומשמש כמפזר החום של המכשיר, שגם כך אינו מגיע לטמפרטורות גבוהות, וזאת בזכות כוננים שמיועדים לעבודה בטמפרטורה נמוכה.


מוצרי NAS של QNAP
המארז מיועד למשתמשים ביתיים, המעוניינים להציב התקן NAS בסלון שלהם, או במשרד (חדר ישיבות ) וכן משתמשי SOHO המעוניינים לחסוך מאוזניהם את הרעש התמידי שמשמיעים מאווררי הקירור הסטנדרטיים. הוא מגיע עם ארבעה חיבורי USB (שניים מהם 2.0 ושניים 3.0), ועם חיבור לרשת מקוונת וכן קורא כרטיסי SD. גרסה נוספת של המכשיר, שתגיע בקרוב לשוק, תהיה מבוססת על מעבד Atom של Intel, במקום על מעבד ה-Marvell הנוכחי, וזו תציע גם חיבור HDMI שיאפשר את חיבור ה-NAS ישירות לטלוויזיה, כך שיוכל לשמש גם כתחנת מולטימדיה.


QTS 4 - מערכת ההפעלה החדשה ל- NAS
כל התקני האחסון של QNAP מבוססים כיום על QTS 4, מערכת ההפעלה החדשה להתקני NAS של החברה - QNAP Turbo NAS System.

הליבה של QTS 4 מציעה תמיכה בגישה של מספר מכשירים בו זמנית, כך שניתן לדוגמה לגשת להתקן ממחשב PC ומטלפון חכם בו זמנית, יכולת שמאפשרת להגדיר עבור משתמשים שטח אחסון פרטי בענן בהתקן האחסון המקומי במשרד או בחברה. בנוסף תומכת QTS 4 בהפעלה של מספר אפליקציות בו זמנית, פתיחה של מספר חלונות לביצוע פעולות שונות בו זמנית.

את הליבה מקיפה תוכנה המחברת אותה אל האפליקציות השונות שמציעה המערכת בתחומי עבודה שונים, מניהול ה-NAS ועד הרצת תכני מולטימדיה, מביצוע גיבויים ועד הפעלת שרת לאתרים.

מוצרי NAS של QNAP
החידוש העיקרי הוא חנות יישומים ייחודית ל-QNAP שמאפשרת להוריד את היישומים להם זקוק המשתמש לפי השימוש אותו הוא מייעד להתקן ה-NAS שלו. בנוסף, משתמשי טלפונים חכמים יכולים להוריד מחנויות היישומים הרלבנטיות יישומים שמאפשרים להם לגשת מרחוק להתקן, כולל יישומי ניהול ה-NAS מרחוק.

מעבר לתגובות בפורום