סוללות פנסוניק מגיעות לישראל - למכשירי חשמל וגאדג'טים

dtown
19-03-2014 20:15

יורוקום נכנסת לראשונה לקטגוריית הסוללות עם המותג Panasonic ב-25 אריזות שונות של סוללות אצבע, מטבע, 9V ועוד.

חברת יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת Panasonic בישראל, שעד כה ייבאה בעיקר מסכי טלוויזיה דקים, טלפונים ומצלמות, מודיעה היום על כניסתה לקטגוריית הסוללות עם השקתה של סדרת ה-Panasonic Pro Power ומעמיקה את אחיזתה בתחום הנורות, היקף ההשקעה הכולל של יורוקום במהלך נאמד בשני מיליון ₪. 

לדברי מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום פנסוניק, "Panasonic הוא מותג מוכר וידוע ונמצא כמעט בכל בית בישראל. אנו מקווים שנצליח לשחזר עם הסוללות והנורות את ההצלחה שלנו בתחום הטלפונים הביתיים, המרכזיות לעסקים קטנים ומסכי הפלזמה שם אנחנו מובילי שוק".  


סוגי סוללות
סדרת סוללות ה- Pro Power של Panasonic כוללת מגוון של כ- 25 אריזות שונות של סוללות אלקליין AA, AAA, C ו-D (מתח 1.5 וולט) כמו כן סוללות מסוג 9V, לשימושים כדוגמת צעצועים ומכשירי חשמל ביתיים. עוד תשווק החברה בישראל סוללות "מטבע" המיועדות בעיקר לשימוש בשלט רחוק ומשחקים שונים, סוללות למצלמות סטילס דיגיטליות וגם מבחר של סוללות למכשירי שמיעה. במגזר המקצועי, נעשה עד היום שימוש רב בסוללות eneloop (מתוצרת סאניו – חברת הבת של פנסוניק) אצל צלמים בשימוש עם פלאשים רבי עוצמה הזקוקים לסוללות אמינות וחזקות.


בסדרת ה- Pro Power הטמיעה Panasonic פיתוח שמגדיל את אורך חיי הסוללה באחסון ל- 10 שנים וגם מאפשר להפיק עוצמה קבועה מהסוללה לאורך כל מחזור חייה. כמו כן, פיתחה Panasonic חומרים כימיקלים המונעים את זליגת החומצה שבסוללה אל המכשיר שהסוללות מחוברות אליו, נושא שנמצא כי מדאיג את רוב הלקוחות.  

סוללות / בטריות פנסוניק
מחיר מומלץ לצרכן של מארז 4 סוללות אצבע Propower הינו 19.9 ₪. מחיר מומלץ לצרכן מארז של סוללה מרובעת 9V הינו 29.9 ₪ ומחיר מומלץ לצרכן של מארז הכולל זוג סוללות גדולות C עם 1.5 וולט הינו 24.9 ₪.

"ההחלטה להיכנס לקטגוריית הסוללות בישראל", מציין אלמליח, "התקבלה לאחר שמצאנו כי לסדרה החדשה של Panasonic ישנו יתרון מובהק על פני המתחרות הקיימות הן ברמת אורך החיים והן ברמת העמידות. למרות השיפור באיכויות הסוללה הצלחנו בסיוע, Panasonic העולמית, לשמור על תמחור תחרותי ביותר אל מול המותגים האחרים".

לא נפרדים מהשלט הרחוק

על פי תוצאות סקר שקיימה יורוקום תקשורת דיגיטלית באמצעות חברת "הגל החדש", ענו הנשאלים כי שלט הטלוויזיה הוא המכשיר הכי חשוב שאין מצב שנשאיר ללא סוללה, כמו כן, חיי הסוללה היא המרכיב החשוב ביותר בבחירת הסוללה ויש עדיפות ברורה לרכישת סוללה עם רכיב המונע זליגה של החומצה לבית הסוללה.
בסקר ציינו 65% מהנשאלים כי המוצר הביתי שמבחינתם אין מצב שיישאר ולו דקה אחת בלי סוללות הוא שלט הטלוויזיה, אחריו עם 16% שעון קיר, 13% מהנשאלים ענו כי שלט המזגן הוא המכשיר שאין מצב שיישאר ללא סוללה ורק 4% ציינו את המשחק האהוב על הילד.
שאלה נוספת בדקה מהם הגורמים החשובים ביותר בעת רכישת הסוללה. 62% ציינו כאפשרות ראשונה את אורך חיי הסוללה, 20% ציינו את מחיר המארז, 13% את עמידות הסוללה מפני דליפת החומצה  ורק 4% ציינו את שם המותג שעומד מאחורי הסוללה.

סוללות / בטריות פנסוניק - מוטי אלמליח
למרות שיורוקום משיקה רק השבוע את פעילותה בתחום הסוללות עם המותג פנסוניק, תוצאות הסקר סיפקו לה רוח גבית שכן כבר היום 7% מהנשאלים השיבו כי היו מעדיף לשים את סוללות פנסוניק במוצר היקר לליבם, נתון המציב אותה במקום השלישי ביחד עם המותג GP. במקום הראשון והשני חולקים אנרג'ייזר ודורסל עם 44% ו-42% בהתאמה.

מנורות LED
סדרת הנורות של Panasonic שישווקו בישראל כוללת מעל ל-30 דגמים ביניהם: סדרת נורות LED Nostalgic המתאפיינת במראה של נורת ליבון קלאסית עם עוצמת הארה גבוהה, אורך חיים ארוך במיוחד וחסכון משמעותי בעלויות החשמל. עוד כולל המגוון: נורות LED בצורת נר עם יכול לחיבור אל עמעם (DIMMER) ונורות לד בתצורת "ספוט" במבחר עוצמות והברגות שונות. כמו כן, Panasonic תמשיך ותרחיב את סדרת הנורות החסכוניות המשווקת בישראל מסוג CFL  בתצורת המוכרת של ספירלה ובתצורת U במבחר עוצמות, צבעים והברגות.

נורות ה-LED של Panasonic ניחנות בזמן עבודה של עד 25,000 שעות, זמן שימוש ממוצע של 20 שנה (בשימוש יומי של 3 שעות), חיסכון של עד 85% מנורת להט רגילה, אספקת עוצמת אור מקסימאלית באופן מידי עם הדלקתה והן בעלות יכולת של הדלקה וכיבוי מחזורי עד 100,000 פעמים.
בשלב ראשון ישווקו הנורות ברשתות ובחנויות המתמחות החל ממחיר של 34.9 ₪ ליחידה.

מעבר לתגובות בפורום