סמסונג ישראל: בעוד חודשיים נציע שירות סרטים 4K

dtown
16-03-2014 12:58

סמסונג וחברת Vonetize הודיעו כי ביצעו ניסוי מוצלח בהזרמת תכני וידאו של וידאו ברזולוציית 4K באמצעות חיבור אינטרנט ביתי.

ניסויים בשידור סטרימינג באיכות UHD נערכו ברחבי העולם, אך עד כה הטכנולוגיה לא עברה לשלב המסחרי. הניסוי הישראלי בוצע באמצעות אפליקציה ייעודית לטלוויזיות החכמות של סמסונג, הכוללות את שירות התכנים SmartVOD. הניסוי כלל הזרמת סרטון ברזולוציה אולטרה גבוהה הישר אל מעבדת הטלוויזיות החכמות של סמסונג בפארק התעשייה ביקום - לטלוויזיית UHD קעורה מהסדרה החדשה שתגיע לישראל עוד השנה. האפליקציה הייעודית לשידור וידיאו 4K צפויה להיות מוכנה לקהל הישראלי בתוך כחודשיים.

בין תכני ה-UHD הקיימים או מצולמים כיום נמצא גם הסרט הבא בסדרת ״רובוטריקים״ ואף העונה השנייה של ״בית הקלפים״ שהפיקה נטפליקס האמריקאית. נטפליקס תצלם את ההפקות הבאות שלה ב- 4K ואף ערכה ניסויים בשידור סטרימינג 4K.

אביב הוד, מנהל התוכן של סמסונג בישראל, אמר: "אנחנו שמחים לראות שהכלים הקיימים בידינו כבר היום, בהם הטלוויזיות החכמות של סמסונג בשילוב היכולות הטכנולוגיות והשרתים של חברת Vonetize, שותף התוכן המוביל שלנו, מאפשרים להזרים תכני UHD אל בית הלקוח בשירות הבלעדי לכל המוצרים החכמים שלנו בישראל – טלוויזיות, סמארטפונים, טאבלטים ועוד: SmartVOD.


נועם יוספידיס, מנכ"ל חברת Vonetize: "אנחנו שמחים להיות חלק ממהפכת הווידאו החדשה ולהיות הראשונים שמזרימים תוכן UHD ישירות לבתי הלקוחות. היום הוכחנו סופית כי ניתן להגיע על גבי תשתית אינטרנט רגילה לאיכויות ווידאו ללא תחרות. "

מעבר לתגובות בפורום