HTC החדש מתקרב - ";The All New One";

תומר צין
12-03-2014 23:11

ההדלפות לא פוסקות: מכשיר הדגל הבא של HTC יקרא "The All New One", הוא משדרג את מכשיר הדגל הנוכחי עם מגוון שינויים ושיפורים - המצלמה הקדמית תהיה כפולה ותציג יכולות מתקדמות.

האירוע של HTC בו תציג את "האחד" החדש קרב ובא ב-25 למרץ וההדלפות סביבו לא מפסיקות, מכשיר הדגל הבא של HTC ייקרא "The All New One", הוא למעשה גרסה משודרגת למכשיר הדגל הנוכחי עם מגוון שינויים ושיפורים.

המצלמה הקדמית זוכה לשדרוג משמעותי וכעת תהיה בעלת חיישן 5 מגה פיקסל, אך זה לא הדבר העיקרי בה:
אחת התכונות הבולטות היא כמובן שילוב שתי מצלמות אחוריות, הזוכות לכינוי "Duo Camera", שיאפשרו ליצור תמונות בהירות בתנאי תאורה קשים, כולל האופציה לערוך אותן, לכוון את הפוקוס באופן ידני, ולהוסיף אפקטים תלת ממדיים.

ה-HTC One החדש יהיה בעל מסך 5 אינץ' ברזולוציית Full HD 1080P, פלטפורמת Snapdragon 801 עם מעבד מרובע-ליבות 2.3GHz, נפח אחסון מובנה GB16, חריץ הרחבה MicroSD עד לנפח של 128GB, כרטיס Nano SIM, סוללת 2,600mAh, מערכת האנדרואיד 4.4 וממשק הסנס 6 שעבר מספר שינויים. למכשיר החדש יהיה זרם העדכונים של BlinkFeed, הרמקולים הסטריאופוניים בטכנולוגיית שופרו והם כעט כוללים גם מגבר פנימי
BoomSound שלא רק יגביר את העוצמה אלא גם ישפר את הסאונד בשילוב של אקוליזר בהגדרות נגן המוזיקה הפנימי, אולם נראה כי השיתוף הפעולה בשנתיים האחרונות
עם Beats Audio מסתיים במכשיר זה. עוד נחשף שגובה המכשיר 146 מ"מ, רוחבו 70.6 מ"מ ועוביו 9.35 מ"מ, עבה מהדגם הישן.

HTC The All New One

HTC The All New One

מעבר לתגובות בפורום