HOT משיקה ממיר חכם FiberBox

dtown
05-03-2014 15:02

חברת הוט משיקה ממיר חכם, ה- FiberBox מחבר את הטלוויזיה עם אינטרנט וגם טלפון, הוא מקליט HD, משמש כראוטר, סטרימר ועם אופציה לנגן Blu-ray.

ממיר הוט החדש כולל יכולת להקליט HD, מודם אינטרנט פנימי עד 200 מגה, מודם טלפון, ראוטר, Media Center ונגן Blu Ray. הקופסה מציעהצפייה בשני ערוצים במקביל, Start next – צפייה בתוכנית הבאה, Media Center, כאשר הסמארטפון הופך לשלט.

HOT FiberBox מאפשרת שילוב בין אמצעי התקשורת הביתיים והניידים. היא כוללת בתוכה: ממיר מקליט HD מתקדם, מודם אינטרנט התומך בעד 200 מגה, ראוטר אלחוטי ומודם טלפוניה, וכן Media Center, שהופך את הקופסה למרכז מדיה של כל הבית. כמו כן, ניתן להוסיף לקופסה נגן Blu Ray, שתומך בפורמטים מתקדמים כגון 3D ו-HD.

ה- HOT FiberBox מבוססת על הקופסה החכמה של חברת האחות Numericable שבצרפת, השייכת אף היא לקבוצת Altice של פטריק דרהי.  מאז הושקה הקופסה החכמה בצרפת בשנת 2012, היא נמצאת בכ-300 אלף בתי אב בצרפת. פיתוח הממשק הישראלי נעשה כולו על ידי צוות משימה פנימי של החברה.


HOT משיקה ממיר חכם FiberBox
הפיתוח הפנימי יאפשר לנו המשך השקת יכולות ושירותים מתקדמים, במהירות ובגמישות, בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות ותוך התאמה לשירותים ולמוצרים הייחודיים של החברה (כגון ה- Start Over).


לצפות בתוכנית לפני שהתחילה

ה-HOT FiberBox מציעה מספר שירותים ואפליקציות חדשניות, ביניהן:

Picture in Picture – PiP -  צפייה בשני ערוצים במקביל. השירות פותח בפני הלקוח שורה של אפשרויות, ביניהן מעקב אחרי שני משחקי ספורט במקביל, המתנה לתוכנית שתתחיל וכו'.

HOT משיקה ממיר חכם FiberBox
שירות ה-Start Next החדש מאפשר התחלת צפייה בתוכנית הבאה בטרם החלה והוא מצטרף אל שירות ה-Start Over הקיים.
Media Center - גישה מהירה ונוחה ממסך הטלוויזיה לכל קבצי המדיה (תמונות, וידאו ומוזיקה), המאוחסנים על גבי  סמארטפונים, טאבלטים או המחשבים ברשת הביתית, ללא חיווט או ציוד נוסף. כך, ניתן למעשה, לשתף תכנים בין כל המכשירים וכל בני הבית - לנגן סרטים, קבצי מוסיקה, ולהציג תמונות מכל מכשיר על  מסך הטלוויזיה הגדול שבמרכז הבית.
YouTube בטלוויזיה: אתר הווידאו הגדול בעולם, באפליקציה מותאמת למסך הטלוויזיה. ניתן להפעיל ישירות מהטלוויזיה באמצעות השלט, או באמצעות הסמארטפון או הטאבלט, גם מרחוק.

HOT משיקה ממיר חכם FiberBox
אפליקציית שלט "HOT Remote" מאפשרת לשלוט בקופסה החכמה באמצעות הסמארטפון במקום השלט וזמינה להורדה בחינם עבור iPhone ועבור אנדרואיד.
יכולות הקלטה משודרגות: הקלטת 2 תכניות במקביל וצפייה ב-2 ערוצים נוספים (ערוץ ראשי, וערוץ נוסף ב-PiP). בנוסף, פותח מנגנון אוטומטי לאופטימיזציה של ההקלטות ומזעור המקרים של התנגשות בין הקלטות.

ה-HOT FiberBox יסופק עם שלט HOT Wave החדש, הפועל בטכנולוגיית RF.

HOT משיקה ממיר חכם FiberBox
מחיר
המוצר יוצע עבור לקוחות טריפל Platinum ולמצטרפים חדשים ל-Triple FiberBox ללא תשלום נוסף. ללקוחות הטריפל TOP יוצע המוצר ב- 50% הנחה, קרי 30 ₪ לחודש. ללקוחות אחרים, המחיר יעמוד על דמי שכירות של 60 ₪ לחודש.

מעבר לתגובות בפורום