hereO - שעון ילדים חדש עם GPS מובנה

dtown
04-03-2014 16:30

hereO הוא שעון יד עם התקן איתור ומעקב מרחוק המאפשר לדעת בכל רגע נתון דרך אפליקציה סלולארית היכן נמצאים הילדים.

hereO הוא שעון ילדים לכל דבר. הוא צבעוני, קטן מימדים (32X30X14 מ"מ) משקלו 50 גרם והוא עמיד למים. מעבר לכך, מכיל השעון התקן מיקרו GPS שפיתחה החברה שביחד עם כרטיס SIM מובנה זעיר, יודע לשדר את מיקומו של הילד, ישירות  לאפליקציה ייעודית הנמצאת במכשיר הטלפון של ההורים ( אנדרואיד או אפל IOS) ובהמשך גם למערכות מבוססות HTML5.

שעון עם GPS

השעון מתוכנן לילדים בגילאי 4-12 וכולל התקן GPS המציע עד 50 מטר דיוק במקום פתוח). בעזרת אפליקציה ייעודית ניתן לראות את ההיסטוריה של המקומות שבהם שהה הילד עם מספר פרמטרים.
סוללת המכשיר מציעה 320 מיליאמפר, היא מחזיקה בין 24-72 שעות (תלוי בהיקף אזורי הביטחון שהוגדרו) ונטענת באמצעות תחנת עגינה. בנוסף, קיים מנגנון התראה ברגע שהשעון מוסר מהיד.

בימים אלה מסיימת החברה את פיתוחה של שני פיתוחים נוספים: אפשרות מעקב אחר הילד גם במקומות סגורים כמו קניונים ו- Wireless leash יישום המאפשר להורה המטייל עם ילדו  להגדיר את המרחק הרצוי בינו לבין הילד ובמידה והילד מתרחק מתקבלת התראה במכשיר הסלולר של ההורה.

 
לאחר שהשקיעה בפיתוח המוצר כ-900 אלף דולר יוצאת החברה בקמפיין גיוס חברתי להשלמת מערך ההפצה הבינלאומי של המוצר דרך אתר INDIEGOGO כאשר ל-500 המשקיעים יוצע להיות הראשונים להשיג את השעון במחיר של 99$ במקום 149$.


hereO - שעון ילדים חדש עם GPS
פחד ההורים


בארה"ב, ע"פ דוח NISMART2 שמפרסם משרד המשפטים האמריקאי, מתקבלים מדי שנה ברשויות בארה"ב כ- 950 אלף דיווחים על ילדים נעדרים (כל 40 שניות מתקבל דיווח), 95% מהילדים נמצאים בסופו של דבר. קרוב ל90% מההורים בארה"ב העידו כי איבדו בשנה האחרונה את אחד מילדיהם בקניון, בפארק שעשועים או בחנות ענק של רשת קמעונאות. אגב, באנגליה מתקבלים ברשויות מדי שנה 180 אלף דיווחים על ילדים נעדרים.


88% מההורים לילדים בגילאי 4-12 בישראל, מציינים כי החשש המרכזי שלהם בבילוי עם ילדים במקום הומה הוא כי ילדם ילך לאיבוד; 45% מהורים מציינים איבדו את ילדם, הלכה למעשה, לפחות פעם אחת במקום ציבורי או הומה אדם. שכבת הגיל שבה אבדו הכי הרבה ילדים היא  6-9.

נתונים אלו הובילו 3 יזמים ישראליים דניאל אייוושה, גיל מנדלסון ואלון גלאדסטון, להקים את חברת hereO. לדברי דניאל איושה נשיא החברה וממייסדיה, "הרעיון לפיתוח המוצר עלה לפני 3 שנים בעקבות  מקרה פרטי שחוויתי ובו איבדתי את אחייני הקטן בפארק הציבורי. הבטן המתהפכת, הזיעה הקרה, הלחץ, זעקות השבר והמחשבות האיומות שעוברות בראש במהלך החיפושים שנדמה כי הם נמשכים לנצח, כל אלה הניעו אותי לחפש פתרון שיעניק לי, לאשתי ולחבריי שלוות נפש ובטחון".


מעבר לתגובות בפורום