סמארטפונים - הדגמים החדשים ביותר בפרסומות

תומר צין
03-03-2014 20:05

אחרי ההשקה הרשמית, הסמארטפונים החדשים והמסקרנים מכל מתחילים להופיע בפרסומות וסרטי הצצה ראשונה: סוני Xperia Z2, סמסונג גלקסי S5, דגם ה- HTC One M8 וגם LG G2 מיני.


אחרי ההשקות הרשמיות של סמארטפונים מהדגמים המובילים בעולם בתערוכת הסלולאר בברצלונה, מתחילים להגיע סרטוני "הצצה ראשונה" וגם פרסומות רשמיות של החברות. לעת עתה, נאלץ להסתפק באלו, עד שיגיעו הדגמים החדשים אל החנויות ונוכל לפגוש בהם פנים אל מול פנים.

סוני אקספריה Z2

סמארטפון הדגל החדש של סוני – Xperia Z2 מציג מסך איכותי גדול ברזולוציית 1080p, מעבד חזקה ויותר מכל מצלמת 20 מגה פיקסל וצילום וידאו של 4K. גוף המכשיר אטום לאבק וגם מים (יכול לשהות 30 דקות בעומק של עד 1.5 מטרים).


זוהי הפרסומת הרשמית של סוני לטלפון החדש:


סמסונג גלקסי S5

הסמארטפון שמשך תשומת לב רבה באופן טבעי אמור להמשיך את הצלחת המכירות של הדגם הקודם – גלקסי S4. ה-Galaxy S5 מציע מעבד חזק יותר, מסך מעט גדול, מצלמה משופרת, חיישן פעימות לב וגם קורא טביעות אצבע עבור שיפור מערכת האבטחה וביצוע תשלומים דרך הטלפון.


זוהי הפרסומת הראשונה הרשמית אותה פרסמה סמסונג, הסמארטפון יגיע לישראל באפריל:



LG G2 Mini

אחרי סמארטפון הדגל המוצלח G2 של LG, השיקה החברה לראשונה דגם מיני המהווה אח קטן למכשיר הגדול. ה-G2 Mini מציע מסך 4.7 אינץ' ברזולוציה נמוכה של 960 על 540 עם צפיפות פיקסלים של 234ppi, כאשר ה-LG  יגיע עם שני מעבדים שונים בהתאם לשוק בו הוא יושק. מעבד אחד מרובע ליבות MSM8926 מבית קוואלקום במהירות 1.2GHz עם תמיכה ב-LTE (דגם MSM8226 עם תמיכה ב-3G בלבד), ובנוסף, מעבד ה-i4 מרובע הליבות החדש מבית Nvidia במהירות 1.7GHz. זאת ועוד, המכשיר יגיע בגרסת זיכרון 1GBRAM, נפח אחסון 8GB עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס microSD, מצלמה אחורית באיכות 8 מגה פיקסל (עם מעבד קוואלקום) ו-13 מגה פיקסל במעבד ה-i4 של Nvidia, מצלמה קדמית 1.3 מגה פיקסל, קישוריות מלאה, סוללה בקיבולת mAh 2,440 ומערכת הפעלה אנדרואיד קיט קט 4.4.




מכשיר הדגל הבא LG G3 יגיע כנראה רק בחודש מאי או יוני הקרוב.


HTC One H8

אירוע השקת הסמארטפון החדש של HTC יתרחש רק לקראת סוף החודש, אולם סרטון בלתי רשמי ראשון של ה- H8 הועלה לרשת, הורד מיוטיוב ועלה בחזרה ע"י משתמשים שהצליחו לשמור את הסרטון המקורי.

המכשיר החדש מעט גדול ועגול יותר, הפעם הוא כולל אפשרות הרחבת זיכרון חיצונית ע"י כרטיס מיקרו SD ושינויים נוספים.


סרטונים נוספים:


HTC DESIRE 610




HTC DESIRE 816





LG G Pro 2




LG L40 / L70 / L90 III





Blackberry Z3


Alcatel idol

מעבר לתגובות בפורום