הזוכים באוסקר הם...

dtown
02-03-2014 23:30

אז מי הם הסרטים הזוכים באוסקר? עד שהענין יתגלה, אנחנו מביאים לכם את רשימת כל הסרטים הזוכים מאז 1927 ועד עכשיו – בגרפיקה יפיפייה.

טקס פרסי האוסקר של האקדמיה האמריקאית לקולנוע מתרחש בכל שנה בהוליווד, השנה הוא התקיים ב- תיאטרון דולבי בעיר לוס אנג'לס והמנחה שלו תהיה אלן דג'נרס.

השנה, הסרטים עם מירב המועמדויות הם "כח המשיכה" ו- "חלום אמריקאי" ו- "12 שנים של עבדות". הזוכה בפסלון המוזהב לתואר הסרט הטוב ביותר הוא "12 שנים של עבדות", כאשר הסרט "כח המשיכה" זכה לשבעה פרסים - כולל הבמאי הטוב ביותר, פס הקול ועוד. הסרט "חלום אמריקאי" לא זכה בפרס. השחקנית הטובה ביותר היא קייט בלנשט בסרט "יסמין הכחולה" בעוד השחקן הטוב ביותר הוא מת'יו מקונוהיי" על תפקידו בסרט "מועדון הלקוחות של דאלאס".

לכבוד טקס החלומות, אנו מביאים לכם יצירה גרפית מרשימה שמגיעה מסוכנות ה- PR בשם Beutler Ink והיא מציגה את רשימת כל הסרטים הזוכים בפרס "הסרט הטוב יותר" מאז שנת 1927 ועד ל-2012. כל סרט מיוצג באייקון גרפי, האם תצליחו לזהות אותו? למתקשים, ישנה רשימה שמית הממוקמת בתחתית התמונה.

לחצו להגדלה

סרטים זוכי פרס אוסקר

וכקוריוז נוסף, אנו מביאים רשימה נוספת, הפעם של כל הכוכבות האגדיות של כל הזמנים שזכו בפרס "השחקנית הטובה ביותר", הן מיוצגות ע"י השמלות אותן לבשו. הרשימה הומחשה בגרפיקה ע"י Media Run Digital.

סרטים זוכי פרס אוסקר

מעבר לתגובות בפורום