סאנדיסק – כרטיס מיקרו SD עם 128GB לסמארטפונים

dtown
25-02-2014 18:29

קטן אבל גדול - חברת סאנדיסק משיקה כרטיס זיכרון מסוג Micro SD עם נפח גדול במיוחד של 128GB עבור סמארטפונים.

סאנדיסק משיקה בתערוכת הסלולר בברצלונה כרטיס מיקרו SD לבעלי סמארטפונים או טאבלטים מבוססי אנדרואיד, עם "הנפח הגדול בעולם" המאפשר לשמור 16 שעות וידאו איכותי, 3200 תמונות, 7500 שירים ולמעלה מ-125 אפליקציות. משפחת כרטיסי ה-Ultra microSDXC תמכר בנפחים של 8GB ועד 128GB, במחירים (ארה"ב) של $29.99 ועד $199.99 בהתאמה. 

בנוסף, ניתן להוריד מחנות ה-Google Play את אפליקציית ה-SanDisk Memory Zone שמסייעת בגישה ובגיבוי של כל התיקיות מהמכשיר הנייד למקום אחד. כחלק מהאפליקציה, השיקה סאנדיסק את ה-OptiMem, המאפשר למשתמשים לשפר את השימוש בזיכרון הפנימי של המכשיר, ע"י העברה  אוטומטית של תמונות וסרטונים ישנים יותר מהזיכרון הפנימי לכרטיס הזיכרון. היישום יתריע בפני המשתמש כאשר רמת הזיכרון במכשיר תרד מעבר לרף שנקבע מראש.

פיתוח זיכרון פנימי מהיר למובייל

סאנדיסק הכריזה בתערוכה גם על זיכרון פלאש פנימי עבור טאבלטים וסמארטפונים מבוססי אנדרואיד, המיועד ליישומים עתירי ביצועים. הדור הבא המכונה iNAND Extreme - זיכרון פלאש פנימי (EFD), מהיר ודק, בקיבולות של עד 64GB, אמור להתאים לצילום וידאו ברזולוציה של 4K, מעבדים מרובי ליבות, משחקים מורכבים ומצלמות ברזולוציה גבוהה, הדורשים תגובות מהירות. מהירויות הקריאה/כתיבה של הזיכרון מגיעות עד MB/s 80/300. מערכות אנדרואיד בהן ישולב הזיכרון הפנימי אמורות לשמור על רמת תפקוד גבוהה לכל אורך חיי המכשירים גם כשהזיכרון יתמלא, הודות למנגנון תיקון שגיאות משוכלל. זהו מוצר ה-iNAND הראשון של סאנדיסק בו נעשה שימוש בטכנולוגיית 1Ynm - nanometer, הדור השני של טכנולוגיית הייצור ב- 19nm, נתון שאפשר לחברה להציע נפח אחסון של 64GB באריזה בגודל 11.5 מ"מ על 13 מ"מ ועובי של 1 מ"מ.

מעבר לתגובות בפורום