סמסונג חושפת שעוני Gear 2 חדשים

dtown
23-02-2014 10:40

סמסונג מכריזה על דור שני לשעון החכם שלה, Gear 2 מגיע בשתי גרסאות שונות, ללא אנדרואיד (עם מערכת Tizen) ויעבוד הפעם עם יותר סאמרטפונים.

לאחר שהשיקה את השעון החכם הראשון שלה Galaxy Gear שהיה מוגבל לשימוש עם מספר קטן ביותר של דגמי סמארטפונים ונתקלה בביקורות פושרות למדי לגביו, חושפת סמסונג את הדור השני – Gear 2 שאינו נושא עוד את שם המותג "גלקסי" וגם גם לא כולל אנדרואיד אלא מבוסס על מערכת ההפעלה החדשה של החברה – Tizen.

הפעם מכריזה החברה על שני דגמים, המפרט הטכני של שני השעונים זהה, למעט אי המצאות מצלמה בדגם Gear 2 Neo שאמור להיות בהשוואה גם זול יותר. מסך השעון הוא בגודל 1.63", בטכנולוגיית AMOLED ורזולוציית 320x320 פיקסלים.

סמסונג - שעון Gear 2 / Neo
מפרט טכני
המעבד כפול ליבה בתדר 1.0GHz, זיכרון ה- RAM עומד על 512MB, נפח האחסון הפנימי 4GB ללא אפשרות הרחבה וקיבולת הסוללה 300mAh – מה שאמור, על פי הצהרות החברה להספיק ל-2-3 ימי עבודה "בשימוש רגיל". קישוריות השעון כולל BT 4.0 ונורית אינפרה אדום ויש גם חיישנים פנימיים כמו אקסלומטר, ג'ירוסקופ ומודד קצב לב.


כאמור, דגם ה- Gear 2 מגיע בגרסה עם מצלמה עם 2 מגה פיקסל וצילום וידאו 720p, בעוד Gear 2 Neo לא יכלול אותה.

Gear 2 יוכל לשמש כשעון ניטור ועזר לפעילויות ספורט כגון הליכה, ריצה ורכיבת אופניים, יוכל לשמש כשלט רחוק IR. בעזרת קישוריות ה- BT הוא יציג שיחות מהסמארטפון, הצגת התראות על קבלת הודעות, מיילים ועדכוני אפליקציות ובעזרת הורדת אפליקציות יעודיות אפשר יהיה להוסיף לו תכונות נוספות כמו פנס, הקלטת תזכורות קוליות ועוד.

סמסונג - שעון Gear 2 / Neo
צבעים ומשקל
שני דגמי השעונים עמידים בנתזי מים ואבק על פי תקן IP67, דגם Gear 2 יגיע בצבעי שחור, חום מוזהב או כתום ומשקלו יעמוד על 68 גרם. דגם Gear 2 Neo יגיע בשחור, אפור או כתום והוא יהיה קל יותר עם 55 גרם.

מעבר לתגובות בפורום