סמסונג הקימה מתחם אלקטרוניקה בכיכר רבין

dtown
20-02-2014 18:00

סמסונג ישראל, נותנת החסות הראשית למרתון סמסונג תל אביב, הקימה את SAMSUNG CITY עם 1200 מ"ר של חדשנות אלקטרונית לכל המשפחה ומחירים ללא מע"מ על מכשירי סלולאר!

מרתון סמסונג תל אביב 2014 נפתח השנה בסימן תרומה לקהילה וחוויה לכל המשפחה. סמסונג, מעניקת החסות הראשית של המרתון, מזמינה את הרצים ומשפחותיהם ל- SAMSUNG CITY, מתחם ראשון מסוגו בישראל שכולו חוויה של חדשנות אלקטרונית, אשר יהיה פתוח לקהל הרחב  מיום חמישי, ה- 20 בפברואר ועד ל-27 בפברואר, בכיכר רבין בתל אביב.

אנה ליפניק-לוי, מנהלת השיווק של סמסונג בישראל: "אנו בסמסונג רואים בטכנולוגיה דרך לחוות חוויות חדשות, וליצור תוכן בדרכים ייחודיות. כמובילה בינלאומית בתחומי הטכנולוגיה, סמסונג שמחה להוביל גם את מרתון סמסונג תל אביב לעולמות התוכן הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. המרתון הנוכחי מתקיים בסימן של חדשנות, איכות חיים, חוויה ללקוחות סמסונג ומשפחותיהם ותרומה לקהילה.

מתחם סמסונג - Samsung City

הדבר בא לידי ביטוי בהקמת מתחם ראשון מסוגו המשלב את מיטב הטכנולוגיה של סמסונג במתחם מעוצב ועשיר בתוכן להנאת הציבור הרחב. במתחם סמסונג תפעיל גם חנות ותמכור משלל מוצריה במחירים אטרקטיביים ביותר.

סמסונג מאמינה ביצירת מוצרים ושירותים שמרחיבים אפשרויות לכולם, ומאמינה באחריות של כולנו כלפי החברה. זו גם הסיבה שסמסונג בחרה לפעול למען הקהילה באמצעות פרוייקט "תעביר את זה הלאה". בדומה למרתונים הידועים בניו יורק ובפילדלפיה, סמסונג מזמינה את הרצים למסור את האימוניות הארוכות, איתן הם יגיעו למרתון, וסמסונג תדאג לכבס אותם ולמסור אותם לנזקקים באמצעות עמותות הפועלות בתחום.


מבצע - סמארטפונים ללא מע"מ

במסגרת הפעילות במתחם  SAMSUNG CITY, תוקם חנות סלולר למשך שבוע ימים בלבד אשר תציע למבקרים מבצע משתלם במיוחד!


מבקרי החנות יוכלו ליהנות ממחירים ללא מע"מ על כל מגוון מכשירי הסלולר והאביזרים של סמסונג. בנוסף, ניתן יהיה לבצע טרייד אין ולהחליף מכשיר ישן תמורת זיכוי כספי ברכישה של מכשיר סמסונג חדש ומתקדם.


דוגמה למחזירים מכשיר iPhone 4S 16GB המעוניינים להתקדם ל-Samsung GALAXY S4:
מחיר רגיל :  2,980 ₪
מחיר ללא מע"מ: 2,525
מחיר לאחר הנחת טרייד אין: 1,325 ₪

דוגמה למחזירים מכשיר iPhone 4S 16GB המעוניינים להתקדם ל-Samsung GALAXY SIII:

מחיר רגיל: 1,980 ₪ 
מחיר ללא מע"מ: 1,678 ₪
מחיר לאחר הנחת טרייד אין: 478 ₪


מתחם סמסונג - Samsung City

מתחם סמסונג - Samsung City

מעבר לתגובות בפורום