הפאבלט סוני Xperia Z Ultra מושק בישראל

dtown
05-02-2014 21:34

הפאבלט של סוני מדגם Xperia Z Ultra מושק בישראל, עם מסך גדול 6.4" ורזולוציית Full HD, עמידות במים ומעבד מרובע ליבות 2.2GHz, במחיר 3,299 ₪.

ברס אלקטרה, נציגת Sony Mobile בישראל, מציגה את פאבלט ה- Ultra  Xperia Z, אשר לטענת החברה הוא "סמארטפון ה- FULL HD - הדק בעולם". סוני משלבת במסך ה- Full HD טכנולוגיות תצוגה ועיבוד תמונה TRILUMINOS ו- X-Reality שמגיעות מקו טלוויזיות ה- LED LCD  הביתיות ומתיימרות לספק צבעים עשירים בתמונה. זהו מסך גדול מאוד ביחס לזה המקובל בסמארטפונים – 6.4" עם רזולוציית 1920x1080 פיקסלים, גדול יותר מזה של סמסונג גלקסי נוט 3 המציע 5.7" אך עם עט מגע יעודי S-Pen.

המסך של ה- Ultra  Xperia Z כולל זיהוי כתב יד ומתאים לשימוש עם עיפרון / עט מתכתי מכל סוג. ניתן לשנות את המקלדת למצב הקלדה ביד אחת.

Sony Xperia Z Ultra
עובי המכשיר עומד על 6.5 מ"מ ומשקלו 212 גרם, הוא מעוצב עם מסגרת מתכתית וזכוכית מחוסמת.  פאבלט זה עומד בתקן IP55 ו-IP58, מה שאומר שהוא עמיד בפני מים ואבק. (עמיד במים מתוקים בעומק של עד 1.5 מטר למשך 30 דקות). ה- אולטרא Z כולל מצלמת MP8 עם חיישן  Exmor RS וגם וידאו FULL HD (ניתן אף לצלם סרטוני וידאו FULL HD  מתחת למים), יש גם מצב HDR אוטומטי.


Sony Xperia Z Ultraמעבד מרובע ליבות


Ultra Xperia Z כולל את המעבד שנמצא כיום בחזית עולם הסמארטפונים (האם יורשו יוצג בתערוכת ברצלונה הקרובה?) - מעבד Qualcomm Snapdragon 800. במסגרת המאמץ לשיפור חיי הסוללה, סוני מטמיעה במכשירה את מצב ה- STAMINA אשר מזהה מתי המכשיר אינו בשימוש ומכבה אוטומטית פונקציות שאינן נחוצות. ברגע שלוחצים על לחצן ההפעלה כדי "להעיר" את המסך, כל הפונקציות חוזרות לפעילות רגילה. הסוללה מציעה קיבוליות מכובדת של 3,000mAh.

קישוריות

חיבור ה- WiFi וקישוריות ה- NFC מאפשרים לשתף מוזיקה, תמונות וסרטונים מהסמארטפון, עם מגוון רחב של מכשירי סוני המותאמים ל-NFC, כולל רמקולים, SmartWatch, אוזניות אלחוטיות וטלוויזיות. סוני מציעה גם אוזניית Bluetooth מדגם , בעלת צג OLED לדפדוף ביומן השיחות, מעוצבת  ועמידה בפני נתזי מים– על מנת לאפשר שימוש בכל מזג אויר.

ה- Xperia Z Ultra ימכר בישראל בצבע שחור: אצל חברת פלאפון, מחסני חשמל וברשתות נוספות.
מחיר היבואן הרשמי: 3,299 ₪.

מעבר לתגובות בפורום