השקת PS4 בישראל – פרטים ומחירים

dtown
19-01-2014 17:49

קונסולת המשחקים PS4 הושקה רשמית בישראל, במחיר התחלתי של 2,599 ₪ או 3,100 ₪ כולל שני שלטים ומשחק Killzone.

גרסת ה- 2,599 ₪ תכלול קונסולת PS4 עם כונן קשיח בנפח 500GB וגם שלט Dualshock 4. גרסת ה- 3,100 ₪ תכלול שני שלטים, מצלמה וגם משחק Killzone: Shadow Fall, היא זמינה עדיין לקניה בכמה חנויות כמו רשת באג, למשל.

מנהל חטיבת המולטימדיה בישפאר – איתן דרורי אמר כי ערכות הקונסולות במחיר 2,599 ₪ נמכרו מראש כולן בהזמנה המוקדמת ומשלוחים נוספים יגיעו בהמשך. מנכ"ל ישפאר – צביקה שמעוני ציין שזו הפעם הראשונה בה המחיר בישראל יותר זול מאשר באירופה. הדור החדש של PS4 הוא בינלאומי, מה שאומר שרוב השירותים המקוונים אותם מציעה סוני יהיו זמינים גם למשתמשים הישראליים, מלבד חלק של תכני מוזיקה או וידאו המוגבלים בגלל זכויות יוצרים.


Sony Playstation 4 PS4בשלב הראשון, ימכרו בישראל כ- 20 משחקים ל- PS4, במחירים של עד 379 ₪. משחקים שיהיו זמינים בעת ההשקה בישראלDriveclub, Need For Speed: Rivals, Fifa 14, Battlefield 4, NBA 2K14, Assassin’s Creed 4, NBA Live 14 ועוד. בנוסף יהיה ניתן לרכוש משחקים נוספים דרך שירות PSN כגון:Blacklight Retribution, Warframe ו-Super Motherload.

אביזרים מקורים נוספים שיהיו זמינים בהשקה: בקר רוטט 4DS בצבעים כחול ואדום, מצלמה, מעמד שולחני לקונסולה, תפסן מצלמה למסך ומטען שולחני לבקרים.

פלייסטיישן 4 מאפשרת לגיימרים לחלוק עם חבריהם את חוויות המשחק שלהם בווידיאו ובתמונות היישר מתוך המשחק. המהלך מתבצע על ידי לחיצה פשוטה על כפתור SHARE החדש שממוקם על בקר ה-DUALSHOCK4, או באמצעות רשתות חברתיות כגון .Facebook נוסף על כך, ניתן לשדר את המשחק "בזמן אמת" באמצעות שרתי סטרימינג.

מעבר לתגובות בפורום