חנויות
פיוז ארמה אודיו אודיו אקסטרים Sonic Bliss אמנון סאונד סטריאו פרו Soundquest קודו אודיו Stereoscope סטריאוסקופ למטייל אניגמה קולנוע ביתי גופי תאורה
הוסף ל::

זהירות! נמר נושך | רמקולים & אודיו | כתבות | ראשי

זהירות! נמר נושך

גודל אות: Decrease font Enlarge font

כן, היו כמה דברים שהצליחו לגרום לי להתעצבן ממש. תערוכת CES 2014 לא הציגה משהו שבאמת שווה להתמקד בו. אבל היא כן הציגה כל כך מעט חדש שזה כבר שווה דיבור

בטח תגידו שקל לכתוב את מה שאני כותב כשאני לא נמצא במקום לחוות את החוויה. אז אפתח בכך שאני בהחלט יכול לתאר לעצמי שמדובר בחוויה מסעירה לחובב אודיו כמוני. כנראה שאני באמת מפספס את הפואנטה אך למרות שאני לא שם, אני בהחלט עוקב אחרי כל עדכון שמגיע משם. אין אתר שלא ביליתי בו על מנת לנסות ולסכם את מה שהתערוכה הזו גילתה לנו. והאמת, חוץ מדגמים חדשים של מגברים ורמקולים לא מצאתי איזה חידוש טכנולוגי מסעיר אבל כן מצאתי כמה וכמה חדשות מסעירות. מעט אומנם, אבל מצאתי.

נכון. לא הייתי בתערוכה הזו מעולם, אבל יש לי תחושה שאם אני אלך עוד 3 שנים אז אני אראה בדיוק את אותו הדבר. בכתבת הפתיח של התערוכה סיפרנו לכם שאת המהפכות הגדולות כבר עשו. אותו מעבר מסליל לתקליט ומשם לדיסק ואז המחשב סידר לנו גם נוחות וגם סאונד אז וואלה, למה שהוא לא ישלוט עכשיו?

naim למה ככה?

אני בוחר להתחיל עם יצרנית האודיו האנגלית השמרנית שהחליטה לצאת מהארון וסוף סוף לבנות מגבר שרירי, גיבור, גדול ומרשים. רק מה? לא חובבי מוסיקה וסאונד הם הרוכשים הפוטנציאלים. מה לעשות, שדוחפים לי תג מחיר של 200,000 דולר מול הפרצוף אז אני מבין שהם לא ממש רוצים לעשות מגבר גיבור לחובבי מוסיקה אם כי יותר הצהרה של ״לא רק בולדר יודעים לבנות מגבר עם צלעות קירור במשקל גדול ולתמחר אותו בהגזמה״ וזו בדיוק התחושה שלי. הרי זה ברור לכולנו שאת המגברים הללו ירכשו מעטי מעטים ועוד פחות מהם יזכו בכלל לשמוע אותו בחנויות ברחבי העולם. אז רגע, ניים החליטו לעשות מגבר אחד גיבור לעשירים ומגברים חנונים ומינאטורים למי שאוהב מוסיקה? וואלה, מוריד לכם נקודות ובפרנציפ, לא מזמין מכם את המגבר הזה.

תודה רבה באמת נלסון!

אבל יש גם נקודות זכות ליצרנית מסוימת שסוף סוף, אחרי הרבה מאוד שנים, החליטה לרענן את מהדורות הסטריאו שלה. ברור, זו ההפתעה הגדולה של התערוכה. נלסון פס באה לנו ביציאה עם מגבר חדש דנדש, מצוחצח יותר במראה, קצת פחות קרבי ומנופח, ונתנה לו שם מקורי שהוא שושלת של 350 ואז 350.5 ועכשיו הוא קיבל העלאה בדרגה והוא נקרא 350.8. זה אומנם מרגיש כאילו זה הבא בתור יהיה 351 אבל זה באמת להתעסק בתפל. המגברים הללו אמורים להיות טובים יותר מהטובים מאוד הקודמים מה שבעצם משאיר אותי עוד יותר סקרן. האם עידנו אותו, אולי סידרו לו כמה דברים שהיו חסרים לו בבס? אולי הוא שקט יותר? ולמה לא עשיתם את ה-350.8 הזה לפני שנתיים? למה לעז***ל צריך לחכות כמעט 10 שנים בשביל לראות סימן חיים מסדרת המגברים הכי נימכרת שלכם? אבל בסופו של דבר, אני מאושר לראות שנלסון פס החליטו סוף סוף לרענן את הסדרה הזו. למרות שעל ה-10 שנים הללו אני לא הולך לסלוח לכם (ולא, אל תתקשרו להתנצל)

 

 

אז כן, עוד 3 שנים אני אסע לתערוכה, אראה את הגראנד אוטופיה המצוייצים מנגלים לראווה קטעי הדגמה שנשמעים מעולה על הרמקול, גם האלקסנדריה תגרום לי להזיע וטידל יעשו עלי פוזות עם 4 מגדלים של זוג רמקולים וזוג סאבים במחיר שרק 0.001 אחוז מבאי התערוכה מסוגלים בכלל לרכוש. וכמובן שיהיו חברות שממש יצלחו להוציא סאונד מדהים מרמקולים זולים להפליא שיעלו רק 20 אלף דולר. אבל מי לא יתלהב כשישמע את שני הרמקולים הקטנים האלה של המחשב, שכנראה יהיו הכי טובים למחירם בתערוכה, ומשם יגיעו ההשוואות על כמה שלא שווה להשקיע סכומים כאלה ברמקולים. אז חברים יקרים. כולנו יודעים שכולכם כאן מתים לשני מגדלים של טידל בבית או איזה אלקסנדריה או גראנד אוטופיה. גם אני רוצה, אבל מכיוון שאני מוכן לקנות אותם רק עם המונובלוקים המוטרפים של ניים, וכבר כתבתי שבפרנציפ אני לא מזמין אותם, אז אני אשאר עם שלי ואפנטז על מג׳יקו Q7

 

בדיוק הפוך - את הגדול למגבר והקטן לפינה!!!

חכו רגע. לא גמרתי להתעצבן! יש לי חשבון פתוח עם מוראל. כן כן, זו מנס ציונה, שכנה שלי, אפשר להגיד שבכל תערוכה אני מחכה לראות מה יעשו השכנים בסוג של חרדת קודש. הרי זה שלנו, ישראליי – יעני מהעידה. אוי כמה שהיה לי עצוב לראות אותם שם, עם זוג רמקולים קטנים וזולים, טובים ככל מאוד בהחלט כי שמעתי אותם, אבל וואלה, ציפיתי ליותר. זה כאילו לבוא למשחק של ישראל נגד כל העולם, ובזמן שכולם צבועים בצבע דגל מדינתם ובחוץ משאיות צבועות בסמלי הקבוצה אני מגיע ליציע שלנו לבד ומנפנף בדגל ישראל כמו זה ששמים על החלון באוטו ביום העצמאות ובחוץ פיאט פונטו עם סטיקר ועליו הלוגו של היצרנית. נכון, עמדו בתצוגה מליון דגמים בניהם הדגלים המכובדים אבל משום מה החליטו לשתוק. ״מוראל, אני פונה ללב שלכם, למה לא חיברתם את הגברת השמנה באיזו מהדורה חדשה או לפחות משהו אחד מתחת. למה כזה צנוע, למה? איך אני אוכל לספר לחברים שלי בחו״ל ששלנו הכי חזק מכולם?????


אז זהו. התערוכה הזו הראתה לנו את אותו הדבר כמו השנה שעברה, עם כמה חידושים קלים, כמה מוצרים הזויים שנראים כמו חייזר או ספל של תה, רמקולים של מחשב שיהיו ״הכי טובים בתערוכה״ ומערכת אחת לפחות שאני אלכלך עליה בגלל שאני לא יכול לקנות אותה.

 

יצרנים ויבואנים יקרים - קחו הכל באהבה.

 

  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (50 תגובות פורסמו):

avatar
arye.gur 1970-01-01 02:00:00
יפה. לגבי ה NAIM "השרירי" מאחר ו NAIM מיצרים מערכת סאונד לבנטלי, נראה לי רעיון שיווקי לא רע שמי שקונה בנטלי שם עוד 200 אלף דולר ומוצא בבגז' את המערכת הזו. ממילא בטוח שלא הוא יצטרך לסחוב אותה במעלה המדרגות לבית... אריה
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
יפה. לגבי ה NAIM "השרירי" מאחר ו NAIM מיצרים מערכת סאונד לבנטלי, נראה לי רעיון שיווקי לא רע שמי שקונה בנטלי שם עוד 200 אלף דולר ומוצא בבגז' את המערכת הזו. ממילא בטוח שלא הוא יצטרך לסחוב אותה במעלה המדרגות לבית... אריה אריה, הסניגור הניצחי של ניים. נראה לי שגם אם אני אדבר על חבר שלי, ששם המשפחה שלו "נעים" (ובאנגלית כותבים NAIM) - גם אז יהיה לך משהו להגיד, לא? :) ולגופה של חברה. היה אצלי סט די רציני להם לפני כמה שבועות. חובר אצלי לטידל, ניגן ימים ארוכים. מה אגיד לכם... סאונד שעבד עליו הקלח. או יותר נכון, אבד עליו הכלח. מהיר, קיצבי, מפורט יחסית. זהו. שטוח כמו הבטן שלי בגיל 15, מעייף קמעה, ולא מחדש דבר. ללא בשורה. אבל אתם יודעים מה? ניחא. אולי זה התאמה לרמקולים. אני בטוח שבסט-אפים אחרים המגבר הזה יושב הרבה יותר טוב. מה שבכלל הביא לי את הסעיף בכל הסיפור, הוא שהחברה אונסת אותי בכח, ואני מדבר בכח - ברמת ה- BSDM עם אזיקים ואביזרים פאליים מווזלנים - להשתמש בכבלים המצ'וקמקים שלה, ולעשות הוקוס פוקוס וקומבינות מהת-ח-ת כדי לחבר ממיר שמחובר ב- BALANCED אל מגבר שעושה טובה שיש לו כניסת RCA אחת, וכל השאר זה ה- DIN המעפן הזה. וכדי להוסיף שמן למדורה, אמרו לי האנשים הטובים שקידמו את המותג אצלי בבית (והם באמת אנשים טובים), את הטיעונים הבאים: 1. "החברה חושבת שאלה הן דרכי החיבור הטובות ביותר ולכן משתמשת בהן". (הטענה מתייחסת לכבלי הרמקולים המצ'וקמקים האלה, למחברי דני-דין האלה ולהזיות נוספות כמו הכבל מקמ"ש (בדיחה פנימית של חיל קשר) שמחבר בין הפרה לפאוור. 2. "בדוק את התוצאה הסופית כמכלול, ואל תכנס כרגע להחלפה של כבל כזה או אחר". נכון. אז כדי לקנות את המוצר של ניים, ורק במקרה של ניים - ולא במקרה של אף חברה אחרת - אני צריך להחליף את כבל הרמקול שלי שעולה חדש הרבה מאד כסף; כנ"ל לגבי כבל ה- RCA שלי שגם הוא לא זול בכלל, ולהתחיל לשחק עם מגבר הפונו כדי להוריד את רמת ה- HUM (מה שלא היה קיים קודם). אחרי שסיימתי את זה אני צריך להפליץ פיתרון קומבינה לכבל ה- XLR (שגם הוא עולה כמה אלפי דולרים) מהממיר אל הפרה שלהם - ולא, אני לא יכול להשתמש ב- RCA כי זה נשמע הרבה פחות טוב. אולי אני צריך לבקש מאלדר שיבנה לי כבל מדהים שמעביר בין XLR ל- RCA, רק בשביל שאוכל להנות מהקסם הניימי. אה, כן, ולא לשכוח שאני צריך קנות עוד סטנד כי זה 4 חתיכות. (שני ספקים, פרה ופאוור). אל דאגב, ניים מספקים גם אותו. מה שהכי אהבתי זה כפתור BALANCE צמוד לווליום, בלי מגרעת חמודה כזאת באמצע שמאפשרת לי לדעת שאני בדיוק באמצע. כאילו, אני אמור לנחש. להעמיד פלס בנאים או אנך מול הקו של הכפתור ולראות שהוא בדיוק בשעה 12. יופי. וכל זה עם איכות בניה של NAD ב- 2000 ש"ח. כאילו... בכיאת זיבי. באיזה סרט החברה הזאת חיה? (לא להתבלבל - הסאונד שבקע מהמגברים האלה היה טוב. פשוט לא ישב אצלי טוב, ולא היה טוב מספיק. אבל למי שמתחיל מאפס, זאת חברה שבהחלט שווה לשקול אותה. אבל כמה מאיתנו מתחילים עם מגברים שעולים 80,000 שח?)
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
שרשור תגובות עבור המאמר: זהירות! נמר נושך ואתה נמר, גם כן רפה אצבעות מתבולל שכמוך, התחלת בקול תרועה רמה וסיימת בקול ענות חלושה, מה קוראים אותה האשכנזים: דרדה'לה. התחלת בנשיכות וסיימת עם זנב מקשקש. אני בסופו של דבר לא הבנתי מה רצית לראות ומה היה חסר לך. אז ניים סרחו, מורל איכזבו. נו ו? מה עוד למדנו? שהשוק ממשיך במגמה של הקצנת מחירים? שהכל שם שופוני ואין סחורה לאודיופיל הנורמלי, זה שרוצה להשקיע ממון שווה ערך לרכב, במערכת? אוקיי. אז תגיד! צריך לנחש?
avatar
arye.gur 1970-01-01 02:00:00
מתן, לא סנגרתי על NAIM בנוגע להגברה ב 200,000$ הייתי מאוד ציני. את הטענה שהצליל של NAIM שטוח שמעתי פעמים הרבה - לא יודע מה הגורם לזה, כשהמערכת מתפקדת היטב הצליל לא שטוח. לגבי הקשר לכל האביזרים האחרים, יש מי שרואים בזה חיסרון ויש מי שכמוני רואים בזה יתרון. אני מעדיף - בהנחה שאני אוהב את התוצאה ולאור הניסיון שלי - לקבל מאותו יצרן את הכל. לא רוצה להתעסק עם רכיבים שונים מיצרנים שונים כי זה תהליך בעייתי מהרבה בחינות וגם מהבחינה הכלכלית. הייתי בסרט הזה. להשוואה - אני מעדיף איפון שהוא מכשיר "סגור" ואני יודע שכל מה שאני שם בו עובר סוג של ביקורת אצל היצרן מול מכשירי אנדרואיד שהם "פתוחים" וממילא 90% מהאנשים שאני מכיר ויש להם אנדרואיד לא עושים שום דבר עם "הפתיחות" הזו. מערכת המולטי מדיה ברכב שלי עובדת עם אנדרואיד וגם ברכב אני לא יושב ומחפש זיקוקי דינור באינטרנט. כך שכמו כל דבר בתחום - מה שנראה כחיסרון בעיניך נראה כיתרון אצל אחרים. אריה
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
את הטענה שהצליל של NAIM שטוח שמעתי פעמים הרבה - לא יודע מה הגורם לזה, כשהמערכת מתפקדת היטב הצליל לא שטוח. אריה זה פשוט חוסר התאמה לרמקולים. עם הגברה אחרת הצליל נשמע הרבה יותר תלת מימדי. לגבי הקשר לכל האביזרים האחרים, יש מי שרואים בזה חיסרון ויש מי שכמוני רואים בזה יתרון. אני מעדיף - בהנחה שאני אוהב את התוצאה ולאור הניסיון שלי - לקבל מאותו יצרן את הכל. לא רוצה להתעסק עם רכיבים שונים מיצרנים שונים כי זה תהליך בעייתי מהרבה בחינות וגם מהבחינה הכלכלית. הייתי בסרט הזה. להשוואה - אני מעדיף איפון שהוא מכשיר "סגור" ואני יודע שכל מה שאני שם בו עובר סוג של ביקורת אצל היצרן מול מכשירי אנדרואיד שהם "פתוחים" וממילא 90% מהאנשים שאני מכיר ויש להם אנדרואיד לא עושים שום דבר עם "הפתיחות" הזו. מערכת המולטי מדיה ברכב שלי עובדת עם אנדרואיד וגם ברכב אני לא יושב ומחפש זיקוקי דינור באינטרנט. כך שכמו כל דבר בתחום - מה שנראה כחיסרון בעיניך נראה כיתרון אצל אחרים. אריה זאת השוואה לא נכונה. אני מסכים איתך 100% בנוגע ל- iphone ואנדרויד, בתור אחד שהיה לו קודם אייפון ואח"כ אנדרויד: הפעולה החלקה וחוויית המשתמש המלאה/טובה יותר באפל בהחלט שווה את הסביבה הסגורה, ויתירה מכך: מה שאמרת על חוסר ניצול הפלטפורמה הפתוחה אצל רוב האנשים הוא מאד נכון ואני מסכים איתך. אבל בסטריאו התמונה שונה בתכלית. קודם כל, העובדה שאני אוהב מגבר של חברה מסויימת לא אומר שאני אוהב את הפונו או הנגן או הממיר שלהם. דבר שני, בניגוד לסמארטפונים, ניים היא החברה היחידה שעובדת בצורה דוגמטית כזו ומכריחה לקוחות לקחת הכל או לא-כלום. זאת בניגוד לשוק הטלפונים שבו היחס הרבה יותר מאוזן בין משתמשי אפל למשתמשי האנדרויד. אני רוצה שתהיה לי אפשרות בחירה ולא רואה שום היגיון בלהיות כבול לכל המוצרים של אותה חברה. לא נתקלתי עדין בחברה שעושה את כל המוצרים באיכות זהה, קרי - כולם הכי טובים. והכי חשוב, וזה מבחינתי ה- deal breaker האמיתי - לא יכול להיות שחברה תגביל את האיכות שאני רוצה לשמוע ותכבול אותי באזיקי צריכה. למשל, כבלים: הכבלים שיש לי היום הם הרבה יותר טובים מהכבלים שיש לניים. אני יודע את זה כי בדקתי והישוויתי את הכבל RCA שלהם לכבל RCA שלי יש. אין בכלל מה להשוות. אז בגלל שזה ניים, אני לא יכול להשתמש בו. דבר אחרון, קידמה. באפל מעולם לא היתה לי הרגשה שאני נשאר מאחור כי אני עם אפל. היו עדכוני מע' הפעלה תמידיים, שיפורים והתקדמות. בניים זה הרבה פחות מורגש. כשאני חושב ניים, אני לא חושב על חברה בחוד חנית טכנולוגי עם שאיפה למצויינות. אני חושב על שמרנות, על קיבעון ועל בריונות צרכנית. וכאמור, זה מבלי להכנס לנושא הסאונד שלהם שבסיטואציות מסויימות יכול להיות טוב, טוב מאד, אך לעולם לא הכי טוב, כי אין דבר כזה הכי טוב.
avatar
arye.gur 1970-01-01 02:00:00
לא הבנתי מדוע אינך יכול להחליף כבל RCA שלך בכבל RCA שלהם? אריה
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
לא הבנתי מדוע אינך יכול להחליף כבל RCA שלך בכבל RCA שלהם? אריה כי הוא עבה מדי, אין מספיק מקום בין הטרמינלים. ובכל מקרה, זה לא ה"חיבור האופטימלי". האופטימלי הוא לחבר ל- DIN בצד אחד, ו- RCA בצד אחר.
avatar
carmi 1970-01-01 02:00:00
נמר, הכל שאלה של מה אתה מצפה מתערוכה? בתחום הזה אתה לא יכול לקבל שינוי טכנולוגי או פריצת דרך כל שנה - דרך אגב גם בתחום הטלפונים הסלולארים כבר הרבה זמן אין פריצת דרך. אז כן התערוכה בעוד בטח גם לא תספק פריצת דרך וגם אז לא לכל חברה יהיה מוצר חדש כל שנה - אחרי הכול רובנו לא מחליפים ציוד כל שנה.
avatar
zapilak 1970-01-01 02:00:00
אם כבר מדברים על ניים מה דעתכם על ניים בהשוואה לתדי? חוץ מזה שהיית שמח אם תדי יוצא מגבר מפלצת. חוץ מזה רציתי לשאול את נמר האים רמקולי הדגל של תידאל [בתצורת 2 גורדי שחקים - אחד רמקול "רגיל" אחד אחראי על הבאס] באמת יותר טובים מהרמקולים הרגילים שלהם [בהנחה שקוראים לי ביל גייטס] זאת אומרת שהצליל יותר מאוזן , מפורט, ריאליסטי, מהנה וכו' או שאילו רמקולים עם יתרונות סוניים וחסרונות סוניים?
avatar
arye.gur 1970-01-01 02:00:00
נמר, הכל שאלה של מה אתה מצפה מתערוכה? בתחום הזה אתה לא יכול לקבל שינוי טכנולוגי או פריצת דרך כל שנה - דרך אגב גם בתחום הטלפונים הסלולארים כבר הרבה זמן אין פריצת דרך. אז כן התערוכה בעוד בטח גם לא תספק פריצת דרך וגם אז לא לכל חברה יהיה מוצר חדש כל שנה - אחרי הכול רובנו לא מחליפים ציוד כל שנה. אני למשל, מסכים איתך. מתן לעומת זאת - מדבר על ״חדשנות בצליל״ כך שנראה שיש מי שחושבים שיש למה לצפות. המצחיק אותי ההוא שעדיין הבסיס להשוואות הוא התקליט... אריה
avatar
Adiel 1970-01-01 02:00:00
ולגופה של חברה. היה אצלי סט די רציני להם לפני כמה שבועות. חובר אצלי לטידל, ניגן ימים ארוכים. מה אגיד לכם... סאונד שעבד עליו הקלח. או יותר נכון, אבד עליו הכלח. מי הם המגברים ששמעת? איזה פרה שמעת? מהו ה-Source? מהיר, קיצבי, מפורט יחסית. זהו. . אתה בטוח? שטוח כמו הבטן שלי בגיל 15, מעייף קמעה, ולא מחדש דבר. ללא בשורה. מעייף זה בדרך כלל משהו שאינו קיצבי, שאינו מהיר. מה שבכלל הביא לי את הסעיף בכל הסיפור, הוא שהחברה אונסת אותי בכח, ואני מדבר בכח - ברמת ה- BSDM עם אזיקים ואביזרים פאליים מווזלנים - להשתמש בכבלים המצ'וקמקים שלה, ולעשות הוקוס פוקוס וקומבינות מהת-ח-ת כדי לחבר ממיר שמחובר ב- BALANCED אל מגבר שעושה טובה שיש לו כניסת RCA אחת, וכל השאר זה ה- DIN המעפן הזה. תקרא קצת על "ה- DIN המעפן הזה" פה, אולי תחכים. וכדי להוסיף שמן למדורה, אמרו לי האנשים הטובים שקידמו את המותג אצלי בבית (והם באמת אנשים טובים), את הטיעונים הבאים: 1. "החברה חושבת שאלה הן דרכי החיבור הטובות ביותר ולכן משתמשת בהן". (הטענה מתייחסת לכבלי הרמקולים המצ'וקמקים האלה, למחברי דני-דין האלה ולהזיות נוספות כמו הכבל מקמ"ש (בדיחה פנימית של חיל קשר) שמחבר בין הפרה לפאוור. 2. "בדוק את התוצאה הסופית כמכלול, ואל תכנס כרגע להחלפה של כבל כזה או אחר". נכון. אז כדי לקנות את המוצר של ניים, ורק במקרה של ניים - ולא במקרה של אף חברה אחרת - אני צריך להחליף את כבל הרמקול שלי שעולה חדש הרבה מאד כסף; כנ"ל לגבי כבל ה- RCA שלי שגם הוא לא זול בכלל, ולהתחיל לשחק עם מגבר הפונו כדי להוריד את רמת ה- HUM (מה שלא היה קיים קודם). אחרי שסיימתי את זה אני צריך להפליץ פיתרון קומבינה לכבל ה- XLR (שגם הוא עולה כמה אלפי דולרים) מהממיר אל הפרה שלהם - ולא, אני לא יכול להשתמש ב- RCA כי זה נשמע הרבה פחות טוב. אולי אני צריך לבקש מאלדר שיבנה לי כבל מדהים שמעביר בין XLR ל- RCA, רק בשביל שאוכל להנות מהקסם הניימי. אה, כן, ולא לשכוח שאני צריך קנות עוד סטנד כי זה 4 חתיכות. (שני ספקים, פרה ופאוור). אל דאגב, ניים מספקים גם אותו. החיים קשים. ואז מתים... מה שהכי אהבתי זה כפתור BALANCE צמוד לווליום, בלי מגרעת חמודה כזאת באמצע שמאפשרת לי לדעת שאני בדיוק באמצע. כאילו, אני אמור לנחש. להעמיד פלס בנאים או אנך מול הקו של הכפתור ולראות שהוא בדיוק בשעה 12. יופי. אתה ילד בן 4? וכל זה עם איכות בניה של NAD ב- 2000 ש"ח. וכל זה ראית בעיניים? כאילו... בכיאת זיבי. באיזה סרט החברה הזאת חיה? לכל משימה יש אוסף של יכולות הנדרשות מן המבצע אותה. בהקשר של שחזור מוזיקה, לניים יש את כולן. (לא להתבלבל - הסאונד שבקע מהמגברים האלה היה טוב. פשוט לא ישב אצלי טוב, ולא היה טוב מספיק. אבל למי שמתחיל מאפס, זאת חברה שבהחלט שווה לשקול אותה. אבל כמה מאיתנו מתחילים עם מגברים שעולים 80,000 שח?) אבל מתן, אם אפשר רגע ברצינות - שאלה אקוטית - איך הצלחת להבין שהסאונד שבקע מהמגברים היה טוב אם הוא לא ישב אצלך טוב?
avatar
carmi 1970-01-01 02:00:00
אני למשל, מסכים איתך. מתן לעומת זאת - מדבר על ״חדשנות בצליל״ כך שנראה שיש מי שחושבים שיש למה לצפות. המצחיק אותי ההוא שעדיין הבסיס להשוואות הוא התקליט... אריה למה זה מצחיק אותך? אתה יכול לפרט למה?
avatar
רוזי1 1970-01-01 02:00:00
מי הם המגברים ששמעת? איזה פרה שמעת? מהו ה-Source? אתה בטוח? מעייף זה בדרך כלל משהו שאינו קיצבי, שאינו מהיר. תקרא קצת על "ה- DIN המעפן הזה" פה, אולי תחכים. החיים קשים. ואז מתים... אתה ילד בן 4? וכל זה ראית בעיניים? לכל משימה יש אוסף של יכולות הנדרשות מן המבצע אותה. בהקשר של שחזור מוזיקה, לניים יש את כולן. אבל מתן, אם אפשר רגע ברצינות - שאלה אקוטית - איך הצלחת להבין שהסאונד שבקע מהמגברים היה טוב אם הוא לא ישב אצלך טוב? הסגידה הזאת למותג, גורמת לי לסלידה.
avatar
Sol 1970-01-01 02:00:00
מעולם לא התלהבתי מהצגת מערכות כל שהן בתערכות. לצפות לחדש? ראה את ענף הרכב שהוא מוערך בעשרות מיליארדים של דולרים בשנה. קצב החידושים בו לעומת ענף התעופה ממש מצחיק. (מזמן היינו כולם צריכים לנסוע על רכב מונע מיימן משולב עם חשמלי) מה שקורה בענף האודיו שלנו שולי לעומת ההתקדמות בגאג׳דים למיניהם. ברור שהפלצנות תחגוג,מייצרים מוצר לאלפיון העליון,מוכרים מספר כאלה בשנה. ומרווחים יותר מכל מכירת שאר המוצרים הצנועים. רק יצרנים קטנים אולי יחדשו מה שהוא. אני מאמין שבקצב הצב. באו נהנה ממה שיש :כל-הכבוד:
avatar
yairf 1970-01-01 02:00:00
מתקבל הרושם שכל תחום ה-High End Audio הולך לאט לאט ודועך. חבל.
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
מי הם המגברים ששמעת? איזה פרה שמעת? מהו ה-Source? המקור הוא ממיר של Weiss DAC202 ופונו של איינשטין מחובר ל- TW ACUSTIC RAVEN AC3. חוץ מהניים שמעתי סט פרה-פאוור של קאראן, וסט פרה-פאוור של לקסמן, משולב של קאראן והמשולב הגדול של פליניוס, ה- HIATO. אתה בטוח? כן. מעייף זה בדרך כלל משהו שאינו קיצבי, שאינו מהיר. לא, זה עייף. מעייף זה חופר וגורם לך לרצות לסגור את המערכת. תקרא קצת על "ה- DIN המעפן הזה" פה, אולי תחכים. תודה. אני אוותר. אם הוא היה כ"כ טוב, אני בטוח שעוד הרבה חברות היו משתמשות בו. החיים קשים. ואז מתים... רק עם ניים, כפרה. עם חברות אחרות לא. אתה ילד בן 4? לא. אני לקוח שמצפה לקבל איכות בניה הרבה יותר טובה ממה שקיבלתי. אבל אם לא הבנת את הבדיחה, אני יכול להסביר לך אותה שוב. וכל זה ראית בעיניים? לא. הסתובבתי עם הת-ח-ת למגבר, התכופפתי קדימה עד הראש נגע בברך ואז הארתי עם פנס בין הרגליים כדי לקלוט את גלי האור ישירות לרקטום שלי. ככה ראיתי. לכל משימה יש אוסף של יכולות הנדרשות מן המבצע אותה. בהקשר של שחזור מוזיקה, לניים יש את כולן. חוץ מבמה נורמלית. שטוח כמו קרש. ובאופן כללי, לא נשמע טוב מספיק בסט-אפ שלי. אז על איזה יכולות אנחנו מדברים? כי על סט-אפים אחרים קשה לי לחוות דעה. אבל מתן, אם אפשר רגע ברצינות - שאלה אקוטית - איך הצלחת להבין שהסאונד שבקע מהמגברים היה טוב אם הוא לא ישב אצלך טוב? כי שומעים שזה לא מגבר זבל. שומעים שיש פירוט, יש כוח, יש מהירות. בדברים מסויימים הוא טוב מאד, בייחוד בתחום המהירות ו"קצביות" כמו שאריה קורא לזה. אבל כחוויה מוסיקלית, אצלי בבית, זה לא היה בליגה של האחרים.
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
אני למשל, מסכים איתך. מתן לעומת זאת - מדבר על ״חדשנות בצליל״ כך שנראה שיש מי שחושבים שיש למה לצפות. המצחיק אותי ההוא שעדיין הבסיס להשוואות הוא התקליט... אריה "חדשנות" בצליל זה משהו ששמעתי לפני 3 שנים. ולא בתערוכות, אלא אצלי בבית. AVM ו- DARTZEEL הן שתי דוגמאות. לא קניתי אותם כי גם הם לא ענו על כל הציפיות. שמע פרה של לקסמן. זה חדשנות בצליל.
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
מתקבל הרושם שכל תחום ה-High End Audio הולך לאט לאט ודועך. חבל. ללא ספק. ישנה הרגשה לא מבוססת על מספרים, אך על תחושת בטן יציבה, שכמות האנשים המסוגלים להכיל אוסף קופסאות בסלון שלא עושות דבר מלבד ייצור מוזיקה - הולך וקטן. וזה חבל מאד.
avatar
zs 1970-01-01 02:00:00
ללא ספק. ישנה הרגשה לא מבוססת על מספרים, אך על תחושת בטן יציבה, שכמות האנשים המסוגלים להכיל אוסף קופסאות בסלון שלא עושות דבר מלבד ייצור מוזיקה - הולך וקטן. וזה חבל מאד. זה בסדר,השאר סתומים. (במחשבה שניה אתה צודק,חבל אולי שהם סתומים)
avatar
איתי ו. 1970-01-01 02:00:00
מתקבל הרושם שכל תחום ה-High End Audio הולך לאט לאט ודועך. חבל. הרושם שלך הפכה לעובדה ידועה, בכל הקשור לשוק בארה"ב. המשבר של שנת 2008 היכה חזק והרבה חברות לא מתאוששות... עם זה, ולעומת זה, השווקים ברוסיה ובמזרח הרחוק מאד התפתחו- ואיתם גם החברות. בכלל, יש לי הרגשה שאין אצלנו מודעות למה שיש במזרח הרחוק ואני לא מדבר על רמות של סגים למינהם(lol) אולי זה המקום לבקש מכתבי האתר המוכשרים לסקור קצת תערוכות במזרח וברוסיה. (???)
avatar
Adiel 1970-01-01 02:00:00
המקור הוא ממיר של Weiss DAC202 ופונו של איינשטין מחובר ל- TW ACUSTIC RAVEN AC3. חוץ מהניים שמעתי סט פרה-פאוור של קאראן, וסט פרה-פאוור של לקסמן, משולב של קאראן והמשולב הגדול של פליניוס, ה- HIATO. איזה מגברים של ניים שמעת? הרי כתבת - "לא להתבלבל - הסאונד שבקע מהמגברים האלה היה טוב." לא, זה עייף. מעייף זה חופר וגורם לך לרצות לסגור את המערכת. OK. תודה. אני אוותר. אם הוא היה כ"כ טוב, אני בטוח שעוד הרבה חברות היו משתמשות בו. רק המוות בטוח. רק עם ניים, כפרה. עם חברות אחרות לא. עם חברות אחרות אילו מן חיים אלה בכלל? (lol) מעולם לא שמעתי סטנד/שולחן/מדף שעושה טוב יותר למכשירים שלי מאשר השולחנות של ניים. לא. אני לקוח שמצפה לקבל איכות בניה הרבה יותר טובה ממה שקיבלתי. אבל אם לא הבנת את הבדיחה, אני יכול להסביר לך אותה שוב. האם אתה יודע מהי משמעות המושג איכות בניה? איך זה קשור למגרעת בכפתור הווליום? למה צריך מגרעת בכפתור הווליום?!רואים שזה ישר. מה תהיה התלונה הבאה? מדוע הקופסאות שחורות ולא כסופות שנראות כמו ביואיק מכווצת? לא. הסתובבתי עם הת-ח-ת למגבר, התכופפתי קדימה עד הראש נגע בברך ואז הארתי עם פנס בין הרגליים כדי לקלוט את גלי האור ישירות לרקטום שלי. ככה ראיתי. טוב. אני מקווה שאתה משתמש בשיטות אחרות כשאתה בוחן מגברים מבחינת הצליל... חוץ מבמה נורמלית. שטוח כמו קרש. ובאופן כללי, לא נשמע טוב מספיק בסט-אפ שלי. אז על איזה יכולות אנחנו מדברים? כי על סט-אפים אחרים קשה לי לחוות דעה. אולי זה באשמת הרמקולים (למרות שקשה לי להאמין). מאוד קל לזהות ניים, כי זה כל כך לא קונבנציונלי. אני מתחיל לחשוב שאילו היית מאזין בנחת, ונותן לדם לרדת מהאישונים - היית מגלה המון שכבות חדשות במוזיקה שאתה כל כך אוהב ואשר היו מוסתרות עם ההגברות הקודמות. כי שומעים שזה לא מגבר זבל. שומעים שיש פירוט, יש כוח, יש מהירות. בדברים מסויימים הוא טוב מאד, בייחוד בתחום המהירות ו"קצביות" כמו שאריה קורא לזה. אבל כחוויה מוסיקלית, אצלי בבית, זה לא היה בליגה של האחרים. אז אני מבין שהניתוח הצליח אבל החולה מת. שורה תחתונה - אתה לא מוכרח לאהוב את זה. וכדאי שתתנסה בעוד חוויות ניימיות לפני שאתה יוצא לחוצות העיר עם דגלים ארסיים.
avatar
Adiel 1970-01-01 02:00:00
הסגידה הזאת למותג, גורמת לי לסלידה. לפחות אתה כן. הסלידה המוגזמת הזו שיש להרבה אנשים שכמוך כבר מאוסה. בכל פעם שרואים מישהו שמתלהב מ-X) X שונה מ-NAIM/ניים/נעים) הכל בסדר והפירגון חוגג. בכל פעם שרואים מישהו שמתלהב מ- לא X - יעני NAIM - כאן כבר הסיפור שונה. ובתכלס לא תצליח לעבור אף התלהבות כזו בשלום, כי גם אם יהיו מחיאות כפיים מהיציע (או שתיקה מנומסת) - תמיד יהיה לפחות אחד שיזרוק חזיז למגרש ויעשה שמח. לעיתים אפילו לא צריך חזיז, זיקוק קטן מספיק...
avatar
michael123 1970-01-01 02:00:00
חולני
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
איזה מגברים של ניים שמעת? הרי כתבת - "לא להתבלבל - הסאונד שבקע מהמגברים האלה היה טוב." אני לא זוכר. נדמה לי 252 והתואם שלו. לא זוכר, NAP, NAC, גדול עלי. רק המוות בטוח. מצחיק. עם חברות אחרות אילו מן חיים אלה בכלל? מעולם לא שמעתי סטנד/שולחן/מדף שעושה טוב יותר למכשירים שלי מאשר השולחנות של ניים. זה בגלל ששום דבר שהוא לא ניים לא עובד טוב עם ניים. האם אתה יודע מהי משמעות המושג איכות בניה? איך זה קשור למגרעת בכפתור הווליום? למה צריך מגרעת בכפתור הווליום?!רואים שזה ישר. מה תהיה התלונה הבאה? מדוע הקופסאות שחורות ולא כסופות שנראות כמו ביואיק מכווצת? תגיד, אתה מכיר אותי? יש לך מושג מה אני יודע ומה אני לא יודע? מי אתה בכלל שתשתמש עלי בטון המתנשא הזה? לגבי כפתור הווליום, קרא שוב את הטענה המקורית או חזור למורה שלך בהבנת הנקרא. דיברתי על כפתור ה- BALANCE, לא ווליום. ואם כבר בכפתורים עסקינו, אז איכות בניה מבחינתי היא פוטנציומטרים וכפתורים שמרגישים איכותיים ולא כאלה של רסיבר ב- 1000 ש"ח. ואותו הדין לגבי השלט וגם לגבי הסטנד. סטנד ב- 4500 ש"ח שמכיל מדפים שצבועים ב- BLACK ASH שמוצאים בסטנדים של 600 ש"ח לפני 15 שנה - קראו להם SOUND ORGANIZATION כמדומני. בקיצור, נראה כמו חתיכת דיקט פשוטה. לא אמרתי שהסטנד לא טוב. אמרתי שלדעתי איכות הבניה שלו בינונית מינוס, ותואמת את חוויית המשתמש. אולי זה באשמת הרמקולים (למרות שקשה לי להאמין). מאוד קל לזהות ניים, כי זה כל כך לא קונבנציונלי. אתה צודק. זה אכן לא קונבנציונאלי, והסאונד אכן מכיל הרבה אספקטים מאד נחמדים. אך באותה מידה מוגבל ולא מחדש דבר, כבר 30 שנה. אני מתחיל לחשוב שאילו היית מאזין בנחת, ונותן לדם לרדת מהאישונים - היית מגלה המון שכבות חדשות במוזיקה שאתה כל כך אוהב ואשר היו מוסתרות עם ההגברות הקודמות. א. המגבר - סליחה, מערכת ההגברה - היתה אצלי שבועיים. הרבה נחת היה. ולא היה שום דם. אם היה דם, לא הייתי מכניס אותו לביתי. הסיבה שהמגבר נכנס היא כי היו לי התרשמויות עבר חיוביות עם החברה. ב. הסט של פרה לקסמן 600 + מגבר קאראן 400 היה כל כך הרבה יותר מדהים בכל קנה מידה, שאין בכלל מקום להשוואה. זה ליגה אחרת. אבל הוא גם עולה יותר. רוצה לאמר, יש דברים טובים יותר. ואם מדברים על שכבות, ה- DARTZEEL מפרק את הסט של ניים לחתיכות בעלות דומה או *מעט* גבוהה יותר (כ- 80 אל"ש). אז אני מבין שהניתוח הצליח אבל החולה מת. שורה תחתונה - אתה לא מוכרח לאהוב את זה. וכדאי שתתנסה בעוד חוויות ניימיות לפני שאתה יוצא לחוצות העיר עם דגלים ארסיים. לא היה ניתוח ואף אחד לא מת. שמעתי עוד מגבר בבית, שהיה מעניין אך לא עבד מדהים עם הרמקולים שלי, וחשוב הרבה יותר מזה - הכניס לי מערכת אילוצים מיותרת שאף חברה אחרת לא הכניסה, ולא נתן את התמורה הנוספת שתצדיק את האילוצים האלה. חוויות ניימיות חיוביות היו לי בעבר, ולא אחת, אך לא עם סט גדול כמו ששמעתי ועם רמקולים אחרים. אני בטוח שעם PROAC או עם רמקולים של ניים, זה נשמע מצוין. שורה תחתונה, אני לא רואה איך אודיופיל יכול לעשות מעבר לניים כשהוא באמצע הדרך. להיות עם ניים זה כמו להיות בהריון. או שאתה עם ניים, או שאתה לא. וזה לחלוטין אסטרטגייה מכוונת. זה מה שגורם לתרעומת.
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
לפחות אתה כן. הסלידה המוגזמת הזו שיש להרבה אנשים שכמוך כבר מאוסה. בכל פעם שרואים מישהו שמתלהב מ-X) X שונה מ-NAIM/ניים/נעים) הכל בסדר והפירגון חוגג. בכל פעם שרואים מישהו שמתלהב מ- לא X - יעני NAIM - כאן כבר הסיפור שונה. לעיתים אפילו לא צריך חזיז, זיקוק קטן מספיק... הסלידה נובעת אך ורק מהאבסולוטיות המכוונת הזאת, אבסולוטיות שנובעת משיטות מכירה, שיווק ושטיפת מוח שאבד עליהן הכלח. וכל ההתלהמות הזאת שלי נובעת רק מההתנסות האחרונה עם המגבר, או אז נחשפתי למלוא אונה של שטיפת המוח, ולא היתה קיימת קודם.
avatar
arye.gur 1970-01-01 02:00:00
למה זה מצחיק אותך? אתה יכול לפרט למה? זה משהו אישי. שנים ארוכות לא הבנתי איך אנשים מסוגלים להחליף תקליטורים בתקליטים כאשר פערי הצליל היו כל כך בולטים לטובת התקליט. אח"כ אינסוף ויכוחים כששמעתי כל הזמן את הטענה: התקליט כבר מת. והינה בכמה השנים האחרונות, על אף ההתקדמות המדהימה (באוזני) בכל מה שקשור באיכות הצליל של הקלטות דיגיטליות, עם כל הנגישות והשימוש בקבצים דיגיטליים, עדיין יש היום יותר יצרני פטיפונים מאשר היו אי פעם בעבר. התקליט הוא מוצר קלאסי שכנראה בניגוד לנבואות - יישמר עוד לתקופה ארוכה... לדעתי יש כמה אנשים בכמה פורומים שצריכים לאכול כובעים גדולים.... אבל בד"כ, גם למזלנו... לא כל כך זוכרים מי אמר מה ומתי... אותי זה מצחיק. אריה
avatar
arye.gur 1970-01-01 02:00:00
"חדשנות" בצליל זה משהו ששמעתי לפני 3 שנים. ולא בתערוכות, אלא אצלי בבית. AVM ו- DARTZEEL הן שתי דוגמאות. לא קניתי אותם כי גם הם לא ענו על כל הציפיות. שמע פרה של לקסמן. זה חדשנות בצליל. אין לי בעיה עם ההגדרה הזו שלך - אני פשוט חושב הפוך: כבר שנים ארוכות אין חדשנות בתחום במובן שעוד לא שמעתי מישהו אומר משפט נוסח: לך תשמע את המערכת הזו ותיפול מהרגליים כי דבר כזה עוד לא היה. הדבר היחיד שמשתנה וזה נמשך כבר 40 שנה הוא שמידי פעם קם יצרן חדש שיש לו גישה שונה לצליל ומיישם אותה במערכות שהוא בונה. קח איזו חברה ותיקה ואיכותית שאתה יכול להתחבר לצליל שלה, קח מוצר איכותי שלה שנבנה לפני 30 שנה ושים אותו מול כל מכשיר מודרני שנבנה אתמול, אני לא חושב שתיפול הרגלים מאיזה הבדל מדהים. כך שקשה לי להבין למה אתה מתייחס אם כי יתכן כמובן שאני טועה. אריה
avatar
Adiel 1970-01-01 02:00:00
אני לא זוכר. נדמה לי 252 והתואם שלו. לא זוכר, NAP, NAC, גדול עלי. NAP 300. NAC 252. סט מדהים. שמעתי אותו שנים בהנאה צרופה. יש מצב גדול שאלו המכשירים שלי מה ששמעת. זה בגלל ששום דבר שהוא לא ניים לא עובד טוב עם ניים. LP-12 עובד נהדר עם ניים. תגיד, אתה מכיר אותי? לא. יש לך מושג מה אני יודע ומה אני לא יודע? לא. מי אתה בכלל שתשתמש עלי בטון המתנשא הזה? ניימופיל. סתם, אל תהיה כזה רכרוכי. לגבי כפתור הווליום, קרא שוב את הטענה המקורית או חזור למורה שלך בהבנת הנקרא. דיברתי על כפתור ה- BALANCE, לא ווליום. ואם כבר בכפתורים עסקינו, אז איכות בניה מבחינתי היא פוטנציומטרים וכפתורים שמרגישים איכותיים ולא כאלה של רסיבר ב- 1000 ש"ח. עם כל הדיבורים ההזויים שלך על כפתור ה-BALANCE שנמצא ליד כפתור הווליום ועל המחסור במגרעת (אבוי!!), הצלחת לבלבל אותי. הכפתור מרגיש כבד ואיכותי. אם הוא מרגיש לך כמו במערכות הג'אנק של סוני - יש בעיה. ואם כבר בידע שלך עסקינן, מעניין אם יש לך מושג ירוק אודות המחקר שניים ביצעו לפני שהם בחרו את הפוטנציומטר הספציפי הזה... ב-552 (פרה מעל ה-252) ניים בחרו ב-Alps Blue pot (אחרי סינון קפדני) פשוט כי הוא נשמע להם טוב יותר משאר הפוטנציומטרים, הנה:[LEFT]" The simple answer is because they perform better than alternatives. Let's face it, with the NAC552 we could have used anything, money was effectively little object. We listened to a great number of pots including some very expensive transformer and stepped resistor types. We found that a carefully selected Alps Blue pot just sounded better than anything else, hence our choice... Richard "[/LEFT] ואותו הדין לגבי השלט וגם לגבי הסטנד. סטנד ב- 4500 ש"ח שמכיל מדפים שצבועים ב- BLACK ASH שמוצאים בסטנדים של 600 ש"ח לפני 15 שנה - קראו להם SOUND ORGANIZATION כמדומני. בקיצור, נראה כמו חתיכת דיקט פשוטה. לא אמרתי שהסטנד לא טוב. אמרתי שלדעתי איכות הבניה שלו בינונית מינוס, ותואמת את חוויית המשתמש. אבל עושה יותר הבדל מכל הקוליסאומים האחרים. השלט נוח להפעלה, הכל ברור ואינטואיטיבי, בניגוד להמון חברות אחרות שמנסות להתחכם. אתה צודק. זה אכן לא קונבנציונאלי, והסאונד אכן מכיל הרבה אספקטים מאד נחמדים. אך באותה מידה מוגבל ולא מחדש דבר, כבר 30 שנה. מערכת זה לא עיתונאי. זה לא נועד לחדש שום דבר. לניים יש את חתימת הצליל הייחודית שלה והיא נשמרת לאורך השנים עם שינויים מהותיים בין דגמי המוצרים ושנות ייצורם. שום NAP 250 ישן לא מסוגל לעשות מה שה-300 או ה-500 עושים. רוצה - תקרא לזה חדשנות. א. המגבר - סליחה, מערכת ההגברה - היתה אצלי שבועיים. הרבה נחת היה. ולא היה שום דם. אם היה דם, לא הייתי מכניס אותו לביתי. הסיבה שהמגבר נכנס היא כי היו לי התרשמויות עבר חיוביות עם החברה. ב. הסט של פרה לקסמן 600 + מגבר קאראן 400 היה כל כך הרבה יותר מדהים בכל קנה מידה, שאין בכלל מקום להשוואה. זה ליגה אחרת. אבל הוא גם עולה יותר. רוצה לאמר, יש דברים טובים יותר. ואם מדברים על שכבות, ה- DARTZEEL מפרק את הסט של ניים לחתיכות בעלות דומה או *מעט* גבוהה יותר (כ- 80 אל"ש). הממ... לא היה ניתוח ואף אחד לא מת. שמעתי עוד מגבר בבית, שהיה מעניין אך לא עבד מדהים עם הרמקולים שלי, וחשוב הרבה יותר מזה - הכניס לי מערכת אילוצים מיותרת שאף חברה אחרת לא הכניסה, ולא נתן את התמורה הנוספת שתצדיק את האילוצים האלה. חוויות ניימיות חיוביות היו לי בעבר, ולא אחת, אך לא עם סט גדול כמו ששמעתי ועם רמקולים אחרים. אני בטוח שעם PROAC או עם רמקולים של ניים, זה נשמע מצוין. הסט הזה נשמע מעולה עם ProAc 3.8 או naim SL2 או Quad ESL-57 (ואני בטוח שעם עוד המון רמקולים). שורה תחתונה, אני לא רואה איך אודיופיל יכול לעשות מעבר לניים כשהוא באמצע הדרך. להיות עם ניים זה כמו להיות בהריון. או שאתה עם ניים, או שאתה לא. וזה לחלוטין אסטרטגייה מכוונת. זה מה שגורם לתרעומת. אני לא כל כך בטוח שזה מה שגורם לתרעומת.
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
NAP 300. NAC 252. סט מדהים. שמעתי אותו שנים בהנאה צרופה. תודה. אכן, זה הסט. LP-12 עובד נהדר עם ניים. יופי. אז LP12 זה הרפרנס? על אותו משקל, אפשר לחבר לסט הגברה של ניים רמקולים מדפיים של פרוג'קט או קיימברידרג' אודיו ב- 1500 שקל. אני בטוח שגם איתם זה יעבוד. חוץ מזה, פטיפון זה מערכת מכאנית. זה לא מכשיר חשמלי שצריך להתאים אליו מגבר. אני לא שמעתי על חוסר סינרגיה בין פטיפון לבין מגבר רמקולים. אם כבר, דבר איתי על מגבר פונו שעובד נהדר עם ניים. חוץ מהפונו של ניים, כמובן. זויים שלך על כפתור ה-BALANCE שנמצא ליד כפתור הווליום ועל המחסור במגרעת (אבוי!!), הצלחת לבלבל אותי. הכפתור מרגיש כבד ואיכותי. אם הוא מרגיש לך כמו במערכות הג'אנק של סוני - יש בעיה. ואם כבר בידע שלך עסקינן, מעניין אם יש לך מושג ירוק אודות המחקר שניים ביצעו לפני שהם בחרו את הפוטנציומטר הספציפי הזה... ב-552 (פרה מעל ה-252) ניים בחרו ב-Alps Blue pot (אחרי סינון קפדני) פשוט כי הוא נשמע להם טוב יותר משאר הפוטנציומטרים, הנה: The simple answer is because they perform better than alternatives. Let's face it, with the NAC552 we could have used anything, money was effectively little object. We listened to a great number of pots including some very expensive transformer and stepped resistor types. We found that a carefully selected Alps Blue pot just sounded better than anything else, hence our choice... Richard " תרשה לי להיות סקפטי. זה פוטנציומטר של 15 יורו, שבאין ספור אפליקציות הוכך כנחות לעומת אחרים שגם עולים יותר ממנו. את השמועה שניים משתמשת ברכיבים זולים ומסתמכים על תיכנון בלבד שמעתי כבר מזמן. אבל זה סתם לזרוק רפש אז ברשותך אני אניח לזה. כי בזה אני באמת לא מבין. בכל מקרה, שני הכפתורים האלה הרגישו כמו רסיבר סוני, כן. השלט נוח להפעלה, הכל ברור ואינטואיטיבי, בניגוד להמון חברות אחרות שמנסות להתחכם. נכון. גם זה נוח ואינטואיבי: [url=http://www.imaginarium.ie/tv-remote-control-sounds-baby-58719.htm][url]http://www.imaginarium.ie/tv-remote-control-sounds-baby-58719.htm לעומת זה, שבאמת מאד מבלבל אותי ואני לא יודע מה לעשות שם: [url=http://www.sonicflare.com/Karan%20and%20Remote.php][url]http://www.sonicflare.com/Karan%20and%20Remote.php בקיצור, מכשיר של 60-80,000 ש"ח ושלט שעולה 2 ש"ח. ידידותי, אמרת? ליבואן עצמו לקח 10 דקות "לקנפג" את הכניסה המסכנה מ- DIN ל- RCA. מי ישמע כתב קוד JAVASCRIPT. וכשהוא הלך, אני בכלל הייתי אובד עצות לאיך לעזאזל משתמשים בבורר הכניסה. עדיאל, ברמת הגימור של המוצרים היום, כשאני קונה מוצר יקר אני רוצה *לראות* שהוא יקר, *להרגיש* שהוא יקר, לא שיספרו לי סיפורים שכל הכסף הושקע בסאונד. קשקוש בלבוש. ואני לא מביא לך דוגמאות של עיצובים גרנדיוזיים אמריקאים כמו פס לבס או בולדר או אפילו התפלצנות מיותרת כמו של CHORD. קח את EAR, למשל. גימורי כרום, מחברים מצויינים; אתה מרגיש שאתה מחזיק מוצר יקר. לא עוד גישה סובייטית של הנדסת חומרים. אז שלא ישקיעו את זה במגבר משולב של 3000 ש"ח. אבל במגבר שעולה פי 20- כן. מערכת זה לא עיתונאי. זה לא נועד לחדש שום דבר. לניים יש את חתימת הצליל הייחודית שלה והיא נשמרת לאורך השנים עם שינויים מהותיים בין דגמי המוצרים ושנות ייצורם. שום NAP 250 ישן לא מסוגל לעשות מה שה-300 או ה-500 עושים. רוצה - תקרא לזה חדשנות. אכן, אני קורא לזה חדשנות. ואני שמח שאתה מדווח שהם משתפרים. חדשנות אבל באה גם באופן אחר - הצגה של המוסיקה בדרך שלא עשו עד עכשיו, ע"ע DARTZEEL. רכיבים מודרניים וטופולוגיות מביאים לחדשנות ולצליל שלא היה קיים לפני כן. אם זה טוב או לא? זה השוק יחליט. אבל לפחות יש בשורה. הסט הזה נשמע מעולה עם ProAc 3.8 או naim SL2 או Quad ESL-57 (ואני בטוח שעם עוד המון רמקולים). פרואק עובדים מצויין עם NAIM. גם NAIM עובדים מצוין עם NAIM. לא מפתיע, בהתחשב בעבודה שבעבר הם הציגו ביחד. אתה יודע מה עוד עובד מצויין עם ניים? לין. כמה לא מפתיע. אני לא כל כך בטוח שזה מה שגורם לתרעומת. אני כן.
avatar
Adiel 1970-01-01 02:00:00
יופי. אז LP12 זה הרפרנס? על אותו משקל, אפשר לחבר לסט הגברה של ניים רמקולים מדפיים של פרוג'קט או קיימברידרג' אודיו ב- 1500 שקל. אני בטוח שגם איתם זה יעבוד. חוץ מזה, פטיפון זה מערכת מכאנית. זה לא מכשיר חשמלי שצריך להתאים אליו מגבר. אני לא שמעתי על חוסר סינרגיה בין פטיפון לבין מגבר רמקולים. אם כבר, דבר איתי על מגבר פונו שעובד נהדר עם ניים. חוץ מהפונו של ניים, כמובן. רצית פונו קיבלת פונו. האמת, הרמת לי להנחתה. לפני 20-25 שנה, כשאני עוד הייתי במצב צבירה נוזלי, אבא שלי רכש את ה-motif של קונרד ג'ונסון. בזמנו לניים היה את ה-prefix שלא היה סופר היי-אנד בלשון המעטה. הפונו הזה, ה-mp 11 של C&J, עובד בצורה מצוינת עם מערכת שכולה ניים. הוא משתלב כל כך טוב שלא מרגישים שהוא לא אחד מחבר'ה, הוא נייטרלי, חסר אופי והכי חשוב - מוזיקלי. תרשה לי להיות סקפטי. מרשה. רק שלא תקריח... זה פוטנציומטר של 15 יורו, שבאין ספור אפליקציות הוכך כנחות לעומת אחרים שגם עולים יותר ממנו. את השמועה שניים משתמשת ברכיבים זולים ומסתמכים על תיכנון בלבד שמעתי כבר מזמן. אבל זה סתם לזרוק רפש אז ברשותך אני אניח לזה. כי בזה אני באמת לא מבין. בכל מקרה, שני הכפתורים האלה הרגישו כמו רסיבר סוני, כן. כמו שאמרתי קודם, אם הם הרגישו כמו סוני - יש בעיה. דווקא מבחינת הקופסאות החיצוניות, הכפתורים - הכל מוקפד באיכות הגבוהה ביותר. לעומת זה, שבאמת מאד מבלבל אותי ואני לא יודע מה לעשות שם: [url=http://www.sonicflare.com/Karan%20and%20Remote.php][url]http://www.sonicflare.com/Karan%20and%20Remote.php הא - גם לאחיין שלי בן הארבע יש כזה, אפילו עם יותר כפתורים. בקיצור, מכשיר של 60-80,000 ש"ח ושלט שעולה 2 ש"ח. ידידותי, אמרת? ליבואן עצמו לקח 10 דקות "לקנפג" את הכניסה המסכנה מ- DIN ל- RCA. מי ישמע כתב קוד JAVASCRIPT. וכשהוא הלך, אני בכלל הייתי אובד עצות לאיך לעזאזל משתמשים בבורר הכניסה. הדבר הכי מסובך עלי אדמות. מסכים איתך. מעדיף לכתוב סקריפט. בלתי אפשרי לקנפג את הכניסה הזאת. היבואן עשה את זה גם אצלי. אחרת הייתי צריך לקרוא את האנגלית הרהוטה הזאת בחוברת 3 פעמים לפחות. עדיאל, ברמת הגימור של המוצרים היום, כשאני קונה מוצר יקר אני רוצה *לראות* שהוא יקר, *להרגיש* שהוא יקר, לא שיספרו לי סיפורים שכל הכסף הושקע בסאונד. קשקוש בלבוש. ואני לא מביא לך דוגמאות של עיצובים גרנדיוזיים אמריקאים כמו פס לבס או בולדר או אפילו התפלצנות מיותרת כמו של CHORD. קח את EAR, למשל. גימורי כרום, מחברים מצויינים; אתה מרגיש שאתה מחזיק מוצר יקר. לא עוד גישה סובייטית של הנדסת חומרים. אז שלא ישקיעו את זה במגבר משולב של 3000 ש"ח. אבל במגבר שעולה פי 20- כן. דווקא כל אלה נראים לי דומים. תמיד מחברים גסים. כרום זה למטבח ולמסביב של החלון באוטו. מרגיש לי זול והמוני. ניים יש רק 1 בעולם. ניים מרגיש לי יקר. אתה יושב מול כל השחור הזה, בחדר חשוך, 11 בלילה, מחשיך את התאורה של הפרה, רואה רק את הלדים הירוקים האלה באמצע, מנהטן!!! אכן, אני קורא לזה חדשנות. ואני שמח שאתה מדווח שהם משתפרים. חדשנות אבל באה גם באופן אחר - הצגה של המוסיקה בדרך שלא עשו עד עכשיו, ע"ע DARTZEEL. רכיבים מודרניים וטופולוגיות מביאים לחדשנות ולצליל שלא היה קיים לפני כן. אם זה טוב או לא? זה השוק יחליט. אבל לפחות יש בשורה. מה הכוונה ב"הצגה של המוסיקה בדרך של עשו עד עכשיו"? תלת מימד מלאכותי? הפרדה רובוטית של הכלים? אשמח לעלות לרכבת הדימויים שלך.
avatar
YB-7 1970-01-01 02:00:00
אתם מתווכחים כאילו לפחות כל אחד מכם הוא הטכנולוג הראשי וממציא השיטה מאחורי החברות הללו. מה לעזזאל זה מעניין מי אוכל את מי?. זה מרגיש כמו משחק כדורגל עם אוהדים מוטרפים משני הצדדים. חלאס... מגעיל.
avatar
carmi 1970-01-01 02:00:00
אתם מתווכחים כאילו לפחות כל אחד מכם הוא הטכנולוג הראשי וממציא השיטה מאחורי החברות הללו. מה לעזזאל זה מעניין מי אוכל את מי?. זה מרגיש כמו משחק כדורגל עם אוהדים מוטרפים משני הצדדים. חלאס... מגעיל. אז מה אתה חושב על תערוכה?
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
אני דווקא מאוד מעריך סגידה ליצרנית מסויימת. אחרי הכל ניים זה לא איזה זבל. עדיין מוצרים טובים מאוד. לעומת זאת, אני פחות מתחבר להצהרות כמו ״ניים זה הכי טוב שיש״ משום שזה די לא נכון. ועכשיו לשתי האגורות שלי בכל הנוגע לניים. ניים היא יצרנית אנגלית שמרנית. היא מפתחת כל הזמן אבל לאט. במילים אחרות מאחרת. זה לעומת חברתה לשעבר ״לין״ שכבר מזמן קלטה את השוק ופיתחה קולקציית מוצרים ברמה אחרת לגמרי מניים המאחרת. המוצרים של ניים נשמעים נהדר. הבעיה היא באיך שנוטים לתאר אותם. כשנותים לתאר סוס כדרקון אז כשרואים שהסוס הוא רק סוס אז אפילו כלב נראה יותר סוס ממנו. למה? כי תיארו את הסוס כמשהו שהוא לא. זה בדיוק מה שקורא עם ניים. יחד עם זאת לא שמעתי איזה ״קצב״ מיוחד בציוד של ניים. הוא מיידי ומהיר כמו הרבה מגברים אחרים שאני מכיר ולא ממש קיצבי מהם. היו כמה (כמו ה-avm) שמהווים תמורה טובה יותר לכסף מהניים. גם הקראן כזה. עסקה משתלמת יותר. לגבי הסטנד של ניים. יכול להיות שהוא טוב אבל הוא לא יכול להיות יותר טוב מיצרניות כמו hrt, פיניט אלמנט וגראד פרי. למה? כי ניים לא יצרן מעמדים לאודיו אם כי מייצר על הדרך מעמדים לאודיו. הסטנד של ניים מוגבל ביכולת ההתאמה שלו לרכיבים שונים שדורשים כיוונון עדין. הוא סטנד מוגמר, יצוק שמציב עובדה - ״זה אני, אי אפשר לשנות אותי״ וזו כבר מגבלה במעמד לאודיו. לגבי היכולת של ניים להניע רמקולים. ראו רבותי, לניים אין באמת מגבר גיבור (חוץ מהנחשף החדש שהוא, מה לעשות, לא בשביל מתן או עדיאל). זו כבר בעיה מבחינתי. יצרנית בסדר גודל כזה מוכרחה שלא מפתחת מגברים של 200 וואט מלמד אותי שהם תקועים עדיין באותם שנים שרמקולים נעו עם סוללה של 1.5 וולט. לגבי הצליל היחודי של ניים. סלחו לי רבותי. זה לא יחודי, זה לא שונה. מכיר לא מעט מגברים בעלי חותמת קול דומה.
avatar
רועי51 1970-01-01 02:00:00
מה זה הסיפור הזה עם חדשנות בצליל ? לא צריך בשביל זה גם חדשנות באוזן ?
avatar
רוזי1 1970-01-01 02:00:00
אני דווקא מאוד מעריך סגידה ליצרנית מסויימת. אחרי הכל ניים זה לא איזה זבל. ה. סגידה זה דבר רע וטיפשי ככלל.
avatar
arye.gur 1970-01-01 02:00:00
נמר והאחרים, אני מבקש להעיד על עצמי - כשאני אומר ש NAIM הוא הטוב ביותר אני מתכוון באוזניים שלי. ברור לי לחלוטין שיש מי שחושבים שיש מערכות טובות יותר. כל מי שקונה מערכת - אם הוא לא חושב שטעה במשהו, הרי ברור לו שמה שהוא קנה זה הטוב ביותר בתקציב שלו. אין פה סגידה. לגבי השיטה של NAIM לספק הכול מהקיר עד לקצה הרמקול, לדעתי זו שיטה מצוינת וגם פה ברור שיש מי שיכול לחשוב אחרת. צריך רק לשים לב שגם NAIM מציעים למשל סדרות זולות של אינטרקונקטורים וסדרות יקרות מאוד (אם כי יש בשוק דברים מטורפים בהרבה) ובנוסף לזה יש הרבה מאוד יצרני אינטרקונקטורים איכותיים מאוד שמייצרים כבלים ל NAIM עם כניסות ויציאות DIN כך שמי שקונה NAIM ננעל אומנם לשיטת החיבור אבל ממש ממש לא מוגבל במבחר מוצרים. הניסיון שלי לימד אותי, ובסופו של דבר זה גם הגיוני, שכל שינוי שאתה מבצע בציוד של NAIM, אם בכבלים, אם בספקים, אם ניסיונות לשיפורים טכנולוגיים בתוך הרכיבים - משנה למעשה את "חותמת הצליל" של הציוד. השורה התחתונה הא שאם אתה אוהב את חותמת הצליל של NAIM - אז הגישה של הכל מאותו יצרן עונה לדרישה. אם אתה לא אוהב את "חותמת הצליל" של NAIM, אז שיטת העבודה שלהם לא צריכה לעניין אותך. ועדיאל - לא צריך להגזים: NAIM ידועים היטב ברמת הגימור הגבוהה, באמינות ארוכת שנים, וביכולת לספק שירות לציוד גם אם הוא בן עשרות שנים - ועדיין, ב NAC 82 שלי, מכשיר לא זול גם כמשומש, הכפתורים עשויים מפלסטיק זול. טונות של מילים לא יכולות לשנות את העובדה הזו... אריה
avatar
ארז_וחני 1970-01-01 02:00:00
אפשר לסכם את העניין באמירה שמי שנכנס לניים כדאי שיקח בחשבון שככל הנראה הוא יצטרך לרכוש את כל הליין או רוב הליין של ניים. מי שזה לא מתאים לו - עדיף שלא יתחיל איתם... ארז
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
אפשר לסכם את העניין באמירה שמי שנכנס לניים כדאי שיקח בחשבון שככל הנראה הוא יצטרך לרכוש את כל הליין או רוב הליין של ניים. מי שזה לא מתאים לו - עדיף שלא יתחיל איתם... ארז בדיוק. וכל מילה נוספת מיותרת
avatar
arye.gur 1970-01-01 02:00:00
בדיוק. וכל מילה נוספת מיותרת מאוד לא מדוייק. אפשר לקנות נגן תקליטורים של NAIM ולחברו לכל הגברה אחרת וכן אפשר לחבר הגברה של NAIM לכל נגן תקליטורים או רמקולים. אריה
avatar
שניצל 1970-01-01 02:00:00
נמר והאחרים, אני מבקש להעיד על עצמי - כשאני אומר ש NAIM הוא הטוב ביותר אני מתכוון באוזניים שלי. ברור לי לחלוטין שיש מי שחושבים שיש מערכות טובות יותר. כל מי שקונה מערכת - אם הוא לא חושב שטעה במשהו, הרי ברור לו שמה שהוא קנה זה הטוב ביותר בתקציב שלו. אין פה סגידה. לגבי השיטה של NAIM לספק הכול מהקיר עד לקצה הרמקול, לדעתי זו שיטה מצוינת וגם פה ברור שיש מי שיכול לחשוב אחרת. צריך רק לשים לב שגם NAIM מציעים למשל סדרות זולות של אינטרקונקטורים וסדרות יקרות מאוד (אם כי יש בשוק דברים מטורפים בהרבה) ובנוסף לזה יש הרבה מאוד יצרני אינטרקונקטורים איכותיים מאוד שמייצרים כבלים ל NAIM עם כניסות ויציאות DIN כך שמי שקונה NAIM ננעל אומנם לשיטת החיבור אבל ממש ממש לא מוגבל במבחר מוצרים. הניסיון שלי לימד אותי, ובסופו של דבר זה גם הגיוני, שכל שינוי שאתה מבצע בציוד של NAIM, אם בכבלים, אם בספקים, אם ניסיונות לשיפורים טכנולוגיים בתוך הרכיבים - משנה למעשה את "חותמת הצליל" של הציוד. השורה התחתונה הא שאם אתה אוהב את חותמת הצליל של NAIM - אז הגישה של הכל מאותו יצרן עונה לדרישה. אם אתה לא אוהב את "חותמת הצליל" של NAIM, אז שיטת העבודה שלהם לא צריכה לעניין אותך. ועדיאל - לא צריך להגזים: NAIM ידועים היטב ברמת הגימור הגבוהה, באמינות ארוכת שנים, וביכולת לספק שירות לציוד גם אם הוא בן עשרות שנים - ועדיין, ב NAC 82 שלי, מכשיר לא זול גם כמשומש, הכפתורים עשויים מפלסטיק זול. טונות של מילים לא יכולות לשנות את העובדה הזו... אריה דווקא אני אוהב את הגישה המאוזנת שלך ,בקשר למושג "חותמת צליל" ,אין דבר כזה ,יש טוב עד מעולה ,אין ספק שניים מכשירים מצויינים ,אבל האנטגוניזם היכן שקיים ,נובע דווקא מקהל פנאטי באחוז גבוה ,שקובע קביעות אבסולוטיות ואקסיומטיות לגבי האיכות של הציוד ,ללא פזילה קלה לצדדים למוצרים שבחלקם איכותיים יותר ובחלקם פחות ,כלומר , הגישה "לא ניים לא קונה" די מטריפה אודיופיל כמו מתנוש ששומע ש KARAN למשל מגבר טוב יותר ,שכבלים של NORDOST נניח טובים יותר ,שמחבר XLR טוב יותר מ DIN ,ובכלל הלחמה פשוטה יותר טובה משניהם ,למהנדסים של ניים גם אין איזה מונופול על חיבור נכון בין רכיבים ,הרי תיאורטית יכול להיות מעב שנגן של DCS ינגן יותר טוב מהנגן הניימי למרות שמחובר למגבר של ניים ,בקיצור שאלת הראש הפתוח ,היא שמביאה את החלסטרה לקומץ הזניח הזה של אודיופילים שחושבים ש"החותמת צליל " הטרנזיסטורית הנימית הידועה היא לא משהו עד כדי כך מעלף שאין מה לשמוע "דרטזיל" ,או למשל מה יש לומר ל845 ,מן טיפוס שפורפרתי בכל רמח אבריו על הצליל הניימי לעומת סינגל אנדד עצבני ,בקיצור - הלו !!! יש עוד משהו בחוץ חוץ מניים.
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
מאוד לא מדוייק. אפשר לקנות נגן תקליטורים של NAIM ולחברו לכל הגברה אחרת וכן אפשר לחבר הגברה של NAIM לכל נגן תקליטורים או רמקולים. אריה בהחלט. במידה ואין לך מחברי xlr, כבלי רמקולים או אינטרקונקטים סבירים ומעלה, אחרת תיאלץ למכור אותם.
avatar
YB-7 1970-01-01 02:00:00
אז מה אתה חושב על תערוכה? הזווית של הנמר הנושך הקשתה עלי לגבש דעה, על-מנת לגבש תמונת מצב אוביקטיבית היה עלי לקרא חומר ממספר מקורות ואז להביע דעה אישית. בכל מקרה ברור הוא שמצב חוסר הוודאות בכלכלה האמריקאית גורם לייבוש תקציבים ודיכוי מוטיבציה והחזון של חלק גדול מהיצרנים . שזה כמובן פועל יוצא של סולם העדיפויות של הצרכנים... מה גם שבשנים האחרונות יצרני המוליכים למחצה היפניים סגרו קווי יצור של כמעט כל רכיבי האודיו האנאלוגיים וגם זה הוסיף עוד מסמר בארון הקבורה והכניס את הענף ליובש ומשבר.
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
... מה גם שבשנים האחרונות יצרני המוליכים למחצה היפניים סגרו קווי יצור של כמעט כל רכיבי האודיו האנאלוגיים וגם זה הוסיף עוד מסמר בארון הקבורה והכניס את הענף ליובש ומשבר. אתה יכול להרחיב?
avatar
YB-7 1970-01-01 02:00:00
אתה יכול להרחיב? פשוטו כמשמעו, טושיבה,סאניו,היטאצי,חיסלו את ענף יצור הטרנזיסטורים לאודיו אנאלוגי כבר בשנת 2011, וזה כולל רכיבים BI_POLAR COMPLEMENTRY,J_FET COMPLEMENTRY,MOSFET COMLEMENTRY. כך שכיום לא ניתן לרכוש מהם יותר רכיבים לייצור המוני. חברות יצור אחרות קטנות בהרבה החלו להכנס לנישה הזאת והמחירים ממריאים לשמיים...
avatar
carmi 1970-01-01 02:00:00
פשוטו כמשמעו, טושיבה,סאניו,היטאצי,חיסלו את ענף יצור הטרנזיסטורים לאודיו אנאלוגי כבר בשנת 2011, וזה כולל רכיבים BI_POLAR COMPLEMENTRY,J_FET COMPLEMENTRY,MOSFET COMLEMENTRY. כך שכיום לא ניתן לרכוש מהם יותר רכיבים לייצור המוני. חברות יצור אחרות קטנות בהרבה החלו להכנס לנישה הזאת והמחירים ממריאים לשמיים... נקודה מאוד מעניינת - טוב לדעת
avatar
arye.gur 1970-01-01 02:00:00
בהחלט. במידה ואין לך מחברי xlr, כבלי רמקולים או אינטרקונקטים סבירים ומעלה, אחרת תיאלץ למכור אותם. אולי קשה יותר לשדרג מ NAIM ואל NAIM אבל מי שקונה מערכת חדשה יכול "לערבב" עם NAIM כמו עם כל יצרן אחר. אריה
avatar
NStudio-Hiend 1970-01-01 02:00:00
פשוטו כמשמעו, טושיבה,סאניו,היטאצי,חיסלו את ענף יצור הטרנזיסטורים לאודיו אנאלוגי כבר בשנת 2011, וזה כולל רכיבים BI_POLAR COMPLEMENTRY,J_FET COMPLEMENTRY,MOSFET COMLEMENTRY. כך שכיום לא ניתן לרכוש מהם יותר רכיבים לייצור המוני. חברות יצור אחרות קטנות בהרבה החלו להכנס לנישה הזאת והמחירים ממריאים לשמיים... אכן צודק , קשה היום לחברות שמחפשות מוצרים איכותיים ביותר למצוא אותם , והמחירים מאוד יקרים לרכיבי the best עם tolerance הכי טובים שיש בשוק . לפני זמן מה יצא לי לדבר עם מילאן קאראן והוא ידע שאני עובד בחברה שמייצרת רכיבי מוליכים למחצה לחברה היפנית הידועה בשם sanken שמייצרים רכיבים מאוד איכותיים לאודיו , ושאלתו הייתה מה הנתונים של הטרנזיסטורים שאנו מייצרים להם, והם מחפשים בנרות רכיבים מאוד מאוד איכותיים והמחיר לא מעניין אותם כי מוכנים לשלם עבור אותם רכיבים כדי לשמור על איכות המוצרים שלהם . הקטע הכי מעניין שאנו מייצרים רכיבים על בסיס סיליקון והוא מחפש רכיבים כאלו על בסיס גרמניום שזה יותר איכותי ועמיד בטמפרטורות יותר גבוהות וזרמים יותר גבוהים וקשה למצוא חברות שמעוניינות לייצר בטכנולוגיה הזו . בקיצור החיים עוד יותר קשים ליצרני אודיו מהמדרגה הראשונה . מישל .
avatar
arye.gur 1970-01-01 02:00:00
בקיצור החיים עוד יותר קשים ליצרני אודיו מהמדרגה הראשונה . מישל . הרסת לי את השינה ללילה הזה... אריה
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
אולי קשה יותר לשדרג מ NAIM ואל NAIM אבל מי שקונה מערכת חדשה יכול "לערבב" עם NAIM כמו עם כל יצרן אחר. אריה לא הוא לא.
avatar
NStudio-Hiend 1970-01-01 02:00:00
הרסת לי את השינה ללילה הזה... אריה יש לנו בעבודה איזה נעים אחד , התה באמת טעים .... בענגליזית Cup of tea madam ?
כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


הרשם לעדכוני האתר
Email: