אינטל עובדת על מחשב לביש לתינוק

dtown
09-01-2014 08:29

בין המוצרים ועיצובי הקונספט שחשפה אינטל ב-2014 CES נראו בגד חכם לתינוק שעוקב אחר סימני החיים ומתריע בהתאם, כמו גם קערה שמטעינה באופן אלחוטי את הסמארטפון.

חברת אינטל עוסקת, מלבד פיתוח מעבדים גם במחקר טכנולוגיות נוספות והיא מציגה בתערוכת CES 2014 כמה קונספטים ומוצרים חדשים מעניינים:

אוזניות חכמות


לא רק צמידים: אינטל פיתחה עיצוב ראשוני של אוזניות חכמות המספקות מידע ביומטרי ונתונים המסייעים בשיפור הכושר הגופני - בדומה ליכולות אותן אנו מכירים מצמידים חכמים. האוזניות החכמות של אינטל יספקו שמע באיכות סטריאו ויעקבו אחר קצב הלב והדופק של המשתמש, בעזרת אפליקציות סמארטפטון, הן ימדדו את המרחק שגמע ואת מספר הקלוריות שנשרפו. התוכנה יכולה לשמש כמאמן, לרבות בחירה אוטומטית של המוזיקה המתאימה לקצב המטרה של הלב.
האוזניות החכמות של אינטל עושות שימוש בטכנולוגיה שפותחה בשיתוף עם Valencell Inc., החברה שהמציאה את Perform Tek Precision Biometrics. בנוסף לנוחות של קבלת מידע ביומטרי ומעקב אחר הכושר הגופני המובנים בתוך האוזניות, אינטל תכננה את המוצר באופן שמבטל את הצורך בסוללה או במקור כול נוסף בכדי לטעון את המוצר, מאחר והיא שואבת האנרגיה היישר מחיבור המיקרופון.

קערה להטענה אלחוטית

אינטל פיתחה מתקן חכם להטענה אלחוטית דמוי קערה, כל מה שצריך לעשות הוא להניח את מערכת האוזניות - מיקרופון בתוך הקערה והיא תתחיל להיטען באופן אלחוטי.
יחד עם הכן שעליו היא ניצבת, קוטרה של קערת ההטענה האלחוטית 25.4 ס"מ. הקערה מסוגלת לטעון מספר רב של התקנים בו-זמנית ללא צורך בהנחה שלהם במיקום מדויק, יישור או חיבור של ההתקן על תקע כלשהו. אינטל מפתחת טכנולוגיית טעינה אלחוטית על מנת לספק נוחות "ללא כבלים" במגוון רחב של התקנים ניידים (לדוגמה, מערכות אוזניות ומיקרופון, טבלטים, מחשבי אולטרבוק ו-2 ב-1) שכולם מבוססים על מפרט A4WP שאינטל סייעה בגיבושו באופן פעיל.

קערה מטען אלחוטי

אינטל הציגה גם מספרם ישומים בשלב הקונספט של המחשב הזעיר Edison, בינם ניתן לראות את:

כוס קפה ואוברול חכם לתינוק

ספל הקפה יכלול מסך זעיר אשר יציג על דופן הכוס התראות המגיעות מחיישן העוקב ה- Mimo אחר אותות התינוק, בדומה למה שעושה כיום מכשיר ה- בייבי סנס. כך שההורים יוכלו לשבת בסלון או במטבח על כוס קפה ולהיות קשובים לתינוק הישן בחדרו.
את החיישנים שעוקבים אחר סימני חיים של התינוק, ניתן לשתול גם בבגד בו הוא לבוש ולקבל התרעות על גבי הבד באם משהו יוצא מהשגרה.

שימוש נוסף בחיישני ה- Onesie יוכל לשלוח אותות רעב אל בקבוק חכם אשר יחמם את הדייסה בהתאם למצב התינוק.

תינוק עם מחשב אדיסון

מעבר לתגובות בפורום