CES 2014 - חברת ASUS חושפת סמארטפון דואלי קטן – PadFone Mini

dtown
07-01-2014 15:38

זהו סמארטפון 4״ הנכנס לטאבלט 7״, עוד הוצג ה- Transformer Book Duet, מחשב נייד וטאבלט היברידי המריץ שתי מערכות הפעלה וגם ה- ViVo Tab Note 8.1.

חברת ASUS, הציגה במסיבת העיתונאים שערכה לצד כנס ה- CES 2014, את ה- ZenFone, סדרת סמארטפונים מעוצבים המגיעים בגודל 4", 5" או 6", במגוון רחב של צבעים. עוד הציגה החברה  את Transformer Book Duet, המכשיר הראשון המאפשר ארבעה מצבי עבודה, משמש כמחשב נייד או כמחשב לוח (טאבלט), באמצעות ניתוק מהיר של המקלדת, ומריץ שתי מערכות הפעלה: Windows ו- Android.

יש גם אח קטן חדש למשפחה הדואלית: ה- PadFone Mini. זוהי גרסת 7" בסדרת ה- PadFone המאפשרת שימוש בטאבלט וטלפון חכם במכשיר אחד. הסמארטפון בגודל 4", הופך לטאבלט בגודל 7" עם חיבורו לתחנת העגינה והוא כולל נפח אחסון פנימי של 8GB הניתן להרחבה בעזרת כרטיס זיכרון.

ASUS ZenFone ו- ASUS PadFone Mini
Asus PadFone Mini

ASUS ZenFone

אסוס השיקה סדרת טלפונים חכמים עם מסך בגדלים של 4", 5" או 6" ובמגוון צבעים. ה-ZenFone 4 מציע תצוגת 4" אינץ', משקל של 115 גר' ומעבד כפול ליבה מבית Intel, הכולל את טכנולוגיית Hyper-Threading, שאמורה לשלב ביצועים חזקים עם חיי הסוללה טובים. עוד מצויד המכשיר בשתי מצלמות והוא מגיע בחמישה צבעים: שחור, לבן פנינה, אדום, כחול וצהוב. ה- ZenFone 5 וה- ZenFone 6 מגיעים עם מסך HD בגודל 5" או 6" בהתאמה, ברזולוציית 720X1280, עם מעבד כפול ליבה. שני המכשירים מאפשרים שימוש או הקלדה גם עם עט ייעודי או עם כפפות. ל- ZenFone 5 מצלמת 8MP ול- ZenFone 6 מצלמת 13MP והם מגיעים ב- 4 צבעים: שחור, לבן פנינה, אדום וזהב-שמפנייה.

ASUS ZenFone

ASUS Transformer Book Duet
על פי הצהרת אסוס, זהו המכשיר הראשון בעולם המאפשר הנאה מארבעה מצבי עבודה שונים; משמש כמחשב נייד, כטאבלט, מריץ את מערכת ההפעלה Android ואת מערכת ההפעלה Windows 8.1, כל זאת על ידי ניתוק מהיר של המקלדת או על ידי לחיצה על כפתור "החלף" ושינוי מערכת ההפעלה הפעילה תוך 4 שניות בלבד. ל- Transformer Book Duet יש מעבד Intel Core i7, זוג רמקולים ומסך מגע Full HD בגודל 13".

ASUS Transformer Book Duet

ASUS ViVo Tab Note 8.1
זהו מחשב לוח בעיצוב אלגנטי, עם מסך מגע בגודל 8.1" עם פאנל IPS, הוא שוקל 380 גרם, מריץ את מערכת ההפעלה Windows 8.1 וכולל את חבילת התוכנות Office Home and Student המציעה גרסאות מלאות של Microsoft Word, Excel, PowerPoint ו- OneNot.

בנוסף, הציגה אסוס את ה- ה- ROG Swift PG278Q, צג המשחקים הייעודי לגיימרים, בגודל 27".

מועדי הגעה של המוצרים לישראל ימסרו בהמשך.

מעבר לתגובות בפורום