אירוע LG בתערוכת CES – טלוויזיות קעורות עם webOS LG

ליאור קורן - לאס וגאס
06-01-2014 21:33

חושפת את קו הטלוויזיות החדש, עם 4K ו- OLED ומערכת הפעלה ידידותית יותר, בנוסף, הכריזה החברה על יכולת ״צ׳ט״ דרך הסמארטפון עם התנור, המקרר ומכונת הכביסה בבית.

Smart and Simple – כך פותחים נציגי LG את מסיבת העיתונאים: זה מה שהלקוחות דורשים, מוצרים חכמים אך פשוטים להפעלה.

הציוד האלקטרוני מסביבנו הופך להיות חכם יותר ויותר, אבל גם מסובך יותר להפעלה. יצירת שפה תקשורתית פשוטה של הצרכן עם המוצרים ופיתוח יכולת תגובה שלהם כלפי המשתמש תרחיב מאוד את אפשרויות ההפעלה. למשל, אם הבית החכם שלכם יודע שאתם מאחרים מהעבודה, הוא יתאים את זמן הפעלת התנור במטבח, מכונת הכביסה ואפילו שואב האבק הרובוטי.

ואיך המוצרים השונים ידעו שאתם מאחרים? LG קוראת לזה Home Chat משום שהמשתמש יכול להתכתב עם המכשירים החשמליים בבית דרך הסמארטפון ויכול אפילו לקבל מתכונים מהתנור ורשימת מלאי עדכני של מצרכים במקרר.

LG Home Chat

טלוויזיות עם webOS

כיום, יש 160 מיליון טלוויזיות חכמות, אך הרוב המוחלט של המשתמשים בהן חושב שהן מסובכות מדי להפעלה. השימוש במערכת ההפעלה webOS (אותה רכשה LG מחברת HP) מאפשר להפוך את התפעול לפשוט וחייכני יותר, עם שימוש בגרפיקות מתוחכמות יחסית וממשק משתמש חדש לגמרי שהופך פעולות כמו התחברות לרשת הביתית לפשוטות יותר מבעבר.

החברה הכריזה גם על שת״ף חדשני עם ספקית הטלוויזיה באינטרנט – נטפליקס, מנכ״ל נטפליקס ריד הסטינגס עלה על הבמה והכריז כי הסדרות החדשות אותן תצלם השנה החברה ברזולוציית 4K יוצגו ברזולוציה זו על בהזרמה ישירה גבי טלוויזיות Ultra HD של LG, כמו למשל העונה השניה של בית הקלפים.

LG TV

LG התייחסה ברמיזה למהלך היציאה של מתחרתה פנסוניק משוק הפלזמות והכריזה כי אוהדי הפלזמות לא צריכים לוותר ויוכלו לרכוש השנה חמישה דגמים חדשים של פלזמות, בנוסף יושקו 25 דגמים חדשים של טלוויזיות LED LCD, מתוכן 56% יגיעו עם webOS.

באירוע הוצגה טלוויזית OLED קעורה, בגודל 77״ ורזולוציית 4K. דגמי 4K של LG יגיעו עם חיבור HMDI 2.0, HDCP 2.2, יתמכו גם בקידוד הוידאו החדש HEVC H.265 ויכללו מערכת רמקולים היקפית של הרמן קרדון, כל דגמי ה-4K יגיעו עם מערכת ההפעלה webOS.

LG OLED 77

מסכים קעורים: הוצגו שני דגמים, האחד הוא 77״ בטכנולוגיית OLED והשני בגודל 105״ בטכנולוגיית LED LCD, שניהם מציגים רזולוציית 4K. החברה הצהירה כי היא מעוניית לשלוט ולהוביל על קטגוריית ה-OLED בשנת 2014 עם חמישה דגמים, בגדלי 55״, 65״ ו- 77״, חלק מהדגמים יגיעו עם גוף שטוח ואחרים בתצורה קעורה.

טלוויזית ענק קעורה בגודל 105״ ויחס תמונה רחב של 21:9 עבור סרטי קולנוע:

LG 105

LG 105

הכותב היה אורח של חברת סמסונג בתערוכה.

מעבר לתגובות בפורום