CES 2014 – הצטרפו אלינו בשבוע הבא לתערוכה הגדולה ביותר!

צוות האתר
31-12-2013 07:00

CES 2014 – בשבוע הבא נפתחת תערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה בעולם ואנחנו נהיה שם לדווח על כל החידושים וההפתעות, אז מה כל כך מלהיב באירוע הזה?

התערוכה שהחלה בשנת 1967 בעיר ניו יורק קבעה את מושבה לבסוף בעיר ההימורים לאס וגאס אשר במדינת נבדה (ארצות הברית) וכיום נחשבת לתערוכה הגדולה ביותר בעולם בתחום של אלקטרוניקה בידורית.

מאז הקמתה, נחשפו בה לראשונה טכנולוגיות רבות ששינו את פני הבידור הביתי: נגן וידאוטייפ, קומפקט דיסק, לייזר דיסק, DVD, טלוויזיות HDTV, פלזמות, בלוריי, OLED, תלת מימד ביתי ועוד.

התערוכה מתקיימת במרכז הכנסים הגדול בעיר וגם במלונות סמוכים (תצוגות אודיו היי אנד מתקיימות במלון ונישן). המבקרים בתערוכה יוכלו להתרשם מהמוצגים למשך ארבעה ימים (עם יומיים מקדימים של אירועי מדיה ומסיבות עיתונאים).

כמיטב המסורת של השנים האחרונות, אנו נביא לכם דיווחים הישר מרצפת התערוכה, חדשות, הכרזות מוצרים חדשים, התרשמות מהם בפועל וכל מה שחדש ומעניין בעולם האלקטרוניקה הבידורית.


עובדות על תערוכת CES


כאמור, זוהי תערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה ביותר בעולם, היא משתרעת על שטח של 172,000 מטר רבוע, אורכו של מסלול ההליכה המרופד בשטיח בין הביתנים עומד על 24 ק"מ.

תערוכת CES ביתן סמסונג

יותר מ- 20,000 מוצרים חדשים מוצגים בתערוכה ע"י חברות אשר מגיעות מ-150 מדינות שונות, גם ישראל מיוצגת ע"י נבחרת סטארטאפים.

התערוכה אינה פתוחה לקהל הרחב אלא רק לאנשי התעשיה ועיתונאים וגם השנה צפויים להגיע אליה יותר מ- 150,000 מבקרים. התעניינות המדיה חזקה מאוד בתערוכה, כמה חזקה? מספר העיתונאים הוא פי שניים יותר מאשר אירוע הספורט המתוקשר והפופולרי ביותר באמריקה - Super Bowl.

הדיווחים מהתערוכה צפויים להתחיל ביום שני הבא, דלתות התערוכה נפתחות ב- 07/01/14 ויסגרו ב- 10/01/14.

סמסונג ו- LG צפויות להציג מסכי ענק קעורים בגודל 105", נראה המון טלוויזיות עם רזולוציית תמונה של 4K, מסכי OLED חדשים, אולי את גלקסי S5, כמו גם מצלמות חדשות, מערכות אודיו יוקרתי, בית חכם ועוד.

עד אז, תוכלו להזכר בסיקור של כמה תערוכות קודמות:

CES 2013

CES 2012

CES 2011

טלוויזיות ענק 3D

זמרת ג'אז

סאב וופר לרכב

רמקולים

מצלמות NIKON

מעבר לתגובות בפורום