LG מציגה מערכות קולנוע ביתי חדשות ב- CES 2014

dtown
23-12-2013 16:51

חברת LG חושפת מערכות אודיו / וידאו חדשות ב- CES, מקרני קול, אודיו אלחוטי וקולנוע ביתי עם רמקולים דקים.

LG ממשיכה את שרשרת הכרזות המוצרים לפני תערוכת CES 2014 שתערך בעוד שבועיים בעיר לאס וגאס.

בהכרזה מעט מפתיעה, אומר Byung-hoon Mi, סגן נשיא בכיר בחטיבת אודיו - וידאו של LG."מסכי טלוויזיה עשויים  למשוך את מרב תשומת לב באולם התצוגה, אבל הגיבור האלמוני של הבידור הביתי גדול הוא הצליל".

שילוב בין טלוויזיה חכמה וצליל
דגם LAB540W, הידוע יותר בשם SoundPlate, הוא התקן שמע דק הנלווה אל הטלוויזיות השטוחות המודרניות. הוא בולט רק 39.5 מ"מ מעל הבסיס שלו ומאפשר למקם אותו ישירות מתחת לדגמי טלוויזיות בגדלי 32-55 אינץ'. הדגם החדש מצויד ב- 4.1 ערוצים, הספק כולל של 320 ואט וכן סאב-וופר אלחוטי חיצוני. ה-SoundPlate משמש גם כפורטל קישוריות וכולל נגן Blu-ray תלת ממד מובנה יחד עם פונקציונליות של טלוויזיה חכמה ההופכת טלוויזיה שטוחה רגילה לטלוויזיה חכמה. יתר על כן, לקוחות יכולים להשתמש בצג שני על מנת להזרים תוכן באופן אלחוטי אל דגם LAB540W על רשת Wi-Fi מקומית או באמצעות Bluetooth.

LG LAB540
הזרמת מוזיקה לחדרים בבית


דגם NP8740 מריץ טכנולוגיית mesh, אשר כוללת תמיכת Wi-Fi דואלי (2.4/5GHz) ומספקת זרימת מוזיקה בכל הבית. ניתן להגדיר מספר רמקולים  בכל צירוף של חדרים, תוך קישור כל הבית למערכת אחת. הטכנולוגיה המשובצת של mesh מאפשרת בחירה בין השמעת אותו שיר בכל הבית (party mode), לבין השמעת שירים שונים דרך כל אחד מהרמקולים (personal mode). בנוסף, דגם NP8740 יכול להתחבר אל מערכות שמע אחרות. מערכת האודיו האלחוטית מאפשר גישה לאוספי דיגיטל גם ללא רשת ביתית בזמן שאפליקציה (שניתן להוריד) הופכת טלפון חכם לשלט רחוק נוח לשימוש. הממשק מאפשר למשתמש להזרים שמע בצורה ממקורות מקוונים.

LG NP8740
מקרן קול
דגם NB5540, מתאים לטלוויזיות מתקדמות עם מסגרת דקה, הודות לעיצוב המינימליסטי שלו ולגימור הכסף כהה המלוטש. הוא כולל 4.1 ערוצים ותפוקה של 320 ואט. הוא מתוכנן בתצורת ערוצי שמע של שניים מופנים-קדימה ושניים מופנים-אחורה. היחידה ממומשת עם רכיב Hi-Fi DAC ומגבר Class D. דגם NB5540 תומך ב- HDMI עם ערוץ אודיו חוזר (ARC), שמאפשר לו להתחבר לטלוויזיה עם כבל יחיד. המערכת תומכת גם ב Bluetooth, אשר מסייע להזרמה אלחוטית של שמע מהתקנים חכמים כגון טלוויזיה חכמה או סמארטפון. דגם NB5540 ניתן להתקנה על הקיר או להיות מונח במקום כלשהו בחדר, מה שנותן לבעלי החדר מערך של אפשרויות התקנה.

LG NB5540

מעבר לתגובות בפורום