מכירת טלוויזיות בעולם: סמסונג ראשונה, LG שניה
חברת המחקר WitsView מפרסמת תחזית מכירת טלוויזיות בעולם, מי מוביל את הטבלה ואיזה טכנולוגיות תצוגה ישלטו ב- 2014?
על פי נתוני חברת WitsView, מכירת מסכי טלוויזיה בעולם הואטה בשנת 2013 עם ירידה של 1.7% ב-2013, אולם צפויה להתחזק שוב ב- 2014 (עליה צפויה של 3%).
חברת המחקר מפרסמת צפי של מכירות ב-2014 על פי התפלגות מותגים, בהסתמך על נתוני 2013. המובילים ברשימת המכירות (מבחינת נתח שוק) הם:
נתח שוק - מכירת טלויזיות ב- 2014
מספר משלוחים בעולם
סמסונג – נתח שוק 21.8%
LG – נתח שוק 14.1
TCL – נתח שוק 7.0%
סוני – נתח שוק 6.7%
Hisense – נתח שוק 6.1%
Skyworth – נתח שוק 5.3%
פיליפס + AOC – נתח שוק 4.1%
פנסוניק – נתח שוק 4.0%
שארפ – נתח שוק 3.8%
טושיבה – נתח שוק 3.8%
את ראש הטבלה תופסות שתי הקוריאניות סמסונג + LG והן צפויות לתפוס נתח של כמעט 36% מכלל משלוחי הטלוויזיות בעולם, בעוד המותגים היפנים תופסים 18.3% ואילו הסינים 27.6%.
מהפיכת ה- LED הושלמה
ב- 2014, כמעט 100% ממסכי הטלוויזיה בטכנולוגיית LCD בעולם יהיו מבוססים טכנולוגיית LED. מתוך אלו, כ- 8% יגיעו עם רזולוציית 4K ואילו מסכים עם תלת מימד יתפסו רק 28% (בניגוד לתחזיות מלפני שנים שצפו כי תלת מימד יכנס כסטנדרט לכל מסך).