שירות Smart VOD של סמסונג – מדריך הפעלה

dtown
10-12-2013 07:00

שירות SmartVOD בטלוויזיות סמסונג החכמות, מאפשר לצפות באלפי תכנים - סרטי קולנוע ותוכניות טלוויזיה. במדריך זה, נלמד כיצד להשתמש בשירות, איך לחבר אליו טלוויזיה, טאבלט או סמארטפון וכיצד להתחיל בצפיה ממכשיר אחד ולהמשיך מאחר.

סמסונג – כיצרנית מובילה, מודעת לחשיבות ענין התוכן – לא פחות מהמכשירים עצמם ולכן דאגה להשיק שירות VOD המציע ללקוחות החברה מבחר ענק של תכנים: סרטי קולנוע באורך מלא, תוכניות טלוויזיה ותכנים נוספים המתאימים לקטנים וגם לגדולים, ברזולוציות של Full HD לצד תכני תלת מימד.

השירות כולל אלפי תכנים, מהם מאות סרטי קולנוע והתכנים מתעדכנים בתדירות גבוהה. בין התכנים: אקס פקטור, המופע של רד ודביר, אבודים, משפחה חורגת, תוכניות ילדים ועוד.

טלוויזיות, סמארטפונים וגם טאבלטים

המכשירים החדשים מבית סמסונג (שנקנו דרך היבואן הרשמי) מגיעים עם האפליקציה כשהיא מותקנת במכשיר: בין אם מדובר במסך טלוויזיה חכם, בסמארטפונים או טאבלטים (מהדגמים התומכים בכך). לשם הסר ספק, רק מכשירים של סמסונג תומכים בשירות הזה.

סמסונג Samsung SmartVOD VOD 

מכשירים תומכים והטבות

כאמור, שירות SmartVOD נתמך במגוון מכשירי סמסונג:

טלוויזיות: דגמים חכמים (Smart TV) שכוללים חיבור אינטרנט, מסדרה D ומעלה.
מכשירי מובייל: גלקסי נוט 3 + טאב 3 (בגדלי 7 / 8 / 10.1 אינץ׳), הרוכשים מקבלים שישה חודשי מנוי + שני זיכויים לסרטים בתשלום מתנה.
גלקסי S4 – הטבה של שלושה חודשי מנוי חינם וסרט חינם נוסף אחד, זה תקף גם למחזיקי גלקסי S4 שרכשו מכשיר לפני תחילת המבצע, אך כדאי שתזדרזו להוריד את האפליקציה כי המלאי מוגבל.
מכשירים נוספים עליהם ניתן יהיה להתקין את האפליקציה בקרוב: סמסונג גלקסי נוט 2 וגלקסי S3, שם ניתן להוריד את האפליקציה מחנות גוגל Play.

ישום ה- SmartVOD עובר מדי פעם שדרוגים, נכון לעכשיו, הגרסה החדשה עובדת בסדרות E + F ובעתיד הקרוב, תגיע גם גרסה לטלוויזיות מדגמי D (משנת 2011). ה-VOD מגיע גם במערכות קולנוע ביתי של סמסונג, צגי מחשב חכמים ונגני Blu-ray.

אפליקציית ה- SmartVOD תופיע במסך האפליקציות על גבי מסך הטלוויזיה או במסכי האפליקציות בסמארטפון / טאבלט תומך.

תפריט ראשי

המסך הראשי באפליקציה מציג רשימת תכנים מומלצים וחדשים, כמו גם חלונית המציגה קדימונים לסרטים (ניתן ללחוץ עליה ולעבור אל דף המידע של אותו תוכן מוצג). בכל שבוע, מוענק ללקוחות סמסונג סרט חינם לצפיה (בדרך כלל באיכות HD).

סמסונג Samsung SmartVOD VOD 

לצד תמונות של הכותרים, מוצג בצד המסך תפריט המחולק למספר קטגוריות משנה:

מומלצים – תכנים המומלצים ע"י צוות מומחי SmartVOD.
סרטים – מאגר סרטי קולנוע הזמינים לצפיה בשירות.
טלויזיה – מאגר תוכניות טלויזיה, סדרות, תוכניות לילדים ועוד.
ילדים – תכניות ילדים, סדרות מוכרות וכותרי ילדים (מה שאתם הכרתם בתור DVD)
שאר הקטגוריות – בהן תכנים מקוטלגים, כגון טבע, ספורט, הופעות חיות, למבוגרים בלבד ועוד.
מועדפים - רשימת תכנים מועדפים שהצופה בוחר בעצמו. רשימת המועדפים משותפת גם היא בין כל המכשירים המחוברים.

תפריט "החשבון שלי"
דרך תפריט זה, מתבצעת רכישת מנוי, חיבור מכשירים נוספים, בדיקת גרסת תוכנה וגם פרטי יצירת קשר עם שירות הלקוחות היעודי של שירות SmartVOD. בתפריט "החשבון שלי" תוכלו לראות גם את כמות הזיכויים שעומדת לרשותכם, את רשימת המכשירים המחוברים ומספר הלקוח שלכם.


סמסונג Samsung SmartVOD VOD

צפיה בסרט / תוכנית

לחיצה על כל סרט, מעלה מסך מידע עליו המספר בקצרה על העלילה ומספק פרטים נוספים כמו שמות שחקנים, שפה ועוד. דרך מסך זה, ניתן לצפות בקדימון (טריילר, זמין למרבית מהסרטים החדשים), להוסיף את התוכן לרשימת מועדפים או לדרג אותו. לחצן ה-"צפיה" מפרט האם התוכן הוא חינמי לצפיה, כלול במסגרת המנוי החודשי או דורש תשלום עבור השכרה ל-48 שעות.

סמסונג Samsung SmartVOD VOD 

בגרסה החדשה של ישום ה-VOD, שופר המנגנון השומר את נקודת הצפיה בסרט, כך שבכל דקה מתבצעת שמירה – כלומר, אפילו אם יש הפסקת חשמל בלתי מתוכננת, תוכלו לחזור לצפות בסרט מאותה נקודה כמעט (עם טווח סטיה של מקסימום דקה). בנוסף, המערכת גם שומרת זמן נקודת צפיה בכל יציאה מהסרט. יצאתם מהסרט בטלוויזיה, תמשיכו בדיוק מאותה נקודה בטאבלט/סמארטפון.

דילוג על ציר הזמן: בעת שימוש בשלט החכם בטלוויזיה,  שלט המגע, הזזה של האצבע ימינה מקפיצה את נקודת הזמן בסרט ב+5 / +10 או +15 דקות – בתלוי במהירות הזזת האצבע שלכם. בהזזה לאחור (שמאל) זה יתבצע בקפיצות של 2 דקות. ניתן להגיע כך בקלות לכל נקודה בסרט.

ביטול מנוי
באם החלטתם לבטל מנוי מסיבה כלשהיא, אין צורך להתקשר ולהתייבש בקו הטלפון, כל מה שצריך לעשות זה להכנס לתפריט ״החשבון שלי״ ולבחור ב-״ביטול מנוי״. במקרה זה, המנוי לכל המכשירים המחוברים יסתיים בתום תקופת התשלום הקרובה, והמצב ישוקף לכם בחלון "החשבון שלי".


חיבור שלושה מכשירים לאותו חשבון

שירות SmartVOD מאפשר צפיה דרך שלושה מכשירים שונים המחוברים לאותו מנוי, זה יכול להיות מכשירים מאותו סוג או מדגמים שונים: מסך טלוויזיה, סמארטפון או טאבלט.

סמסונג Samsung SmartVOD VOD 

מכשיר המוגדר כראשי – זה המכשיר דרכו נרכש או הופעל המנוי.

כאשר מדובר על הפעלה של מנוי דרך סמארטפון או טאבלט, כדאי לדעת כי יש מכשירים מייבוא של יבואן סמסונג הרשמי בישראל שזכאים להטבה של 6 חודשים חינם ובנוסף שני זיכויים עבור סרטים חדשים נוספים שאינם כלולים במנוי הרגיל.
סוג ההטבה המשויכת למכשיר מזוהה אוטומטית בהפעלה ראשונה. לעומת זאת, לקוחות שרכשו מסך טלוויזיה, צריכים להקליד ידנית קוד שמצורף באריזה: יש לגשת אל תפרט "מבצעים והטבות" ושם לבחור ב- "הזן קוד הטבה".

סמסונג Samsung SmartVOD VOD 
שיוך מכשירים נוספים לחשבון המנוי
ראשית, יש להכנס לתפריט הגדרות של המכשיר הראשי (זה שדרכו הופעל המנוי):
כניסה ל"חשבון שלי".
בחירה ב "שיוך מכשירים למנוי".
יצירת קוד שיוך (במקרה בו שכחתם את הקוד מאוחר יותר, תוכלו לצפות בו שוב דרך כניסה לסעיף ״הצג קודי חיבור פעילים״). את הקוד הזה יש להכניס למכשיר אותו רוצים לחבר לשירות.
את התהליך המקביל יש לבצע במכשיר אותו רוצים לחבר למנוי, ע"י בחירה ב"שייך מכשיר זה למנוי קיים".
זהו!
המכשירים מחוברים ביניהם.


סמסונג Samsung SmartVOD VOD

המשך צפיה במכשיר אחר
הגענו הביתה באמצע הצפיה בסרט על גבי מסך הסמארטפון / טאבלט? במקרה הזה, נכנס לתפריט הטלוויזיה בבית, נלחץ על צפיה בסרט המבוקש והטלוויזיה תזכור באיזו נקודה הפסקנו לראות את הסרט.

סמסונג Samsung SmartVOD VOD 

אם רוצים לנתק מכשיר מחובר מהשירות, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות היעודי של Smart VOD (פרטי ההתקשרות נמצאים בתפריט ״החשבון שלי״ - צור קשר).

יכולות מתקדמות של גרסת המובייל
נכון לעתה, ניתן לבצע חיפוש חופשי של תכנים בשירות דרך סמארטפון או טאבלט.
יתרון טכנולוגי: ניתן לבחור איכות וידאו נמוכה או גבוהה (Full HD), או מצב אוטומטי שמספק איכות גבוהה ב- WiFi ונמוכה ב-3G על מנת לחסוך בנפח צריכת האינטרנט דרך 3G.
מתיחת תכני 4:3 - אפשר למתוח אותם על כל שטח המסך (16:9) בעזרת לחיצה על האייקון בפינה השמאלית עליונה.


מוגש כשירות ע"י סמסונג סמסונג
דף הפייסבוק שלנו

מעבר לתגובות בפורום