קנון מציגה את EOS M2 – שדרוג מינורי לקודמתה

dtown
04-12-2013 07:00

קנון מציגה את מצלמת ה-"ללא מראה" השניה שלה, עם חיישן דומה ל- EOS M אך משופר במהירות הפוקוס, תוספת WiFi וגוף קטן במעט.

ה- EOS M היתה הראשונה של קנון בקטגוריית מצלמות ה- Mirrorless, בבדיקה שערכנו לה, אהבנו את איכות התמונה והמימדים, אך מנגנון המיקוד היה איטי מדי לטעמנו. קנון, שבשנים האחרונות נוטה לשחרר שלל דגמים המציגים שיפור קל ולא מהפכני לעומת הדגם שקדם להם, מציגה גם במקרה הזה שיפור מסויים ולא מהפיכה עם ה- EOS M2 שהוכרזה ביפן.

ה-EOS M2 מקבלת חיישן אותו הכרנו בדגם ה- EOS 100D, הוא דומה (מאוד) ביכולותיו לחיישן הקודם (אותה רזולוציה וביצועי ISO דומים), אך מנגנון המיקוד שהוא נושא עליו הוא Hybrid CMOS II שכולל פיקסלים יעודיים עבור מיקוד פאזה. על פי קנון, זה מבטיח מיקוד מהיר פי 2.3 לעומת דגם ה- EOS M.  מי שציפה לראות כאן את חיישן ה- Dual Pixel שהוצג לראשונה בדגם ה- 70D יתאכזב ויאלץ להמתין אולי לדגם הבא בסדרת ה- "ללא מראה".

CANON EOS M2
WiFi
המצלמה החדשה מקבלת קישוריות WiFi המאפשרת להעביר תמונות מהמצלמה למחשב או לסמארטפון / טאבלט דרך האויר וגם לשלוט מרחוק על תפעול המצלמה דרך אפליקציה. בתחום הוידאו, נשמרה הרזולוציה כמו גם קצב הפריימים, אך נוסף מצב זום דיגיטלי בערכים של X3-X10 ומיקרופון הסטריאו הפנימי הוזז אל קדמת המצלמה. גוף המצלמה עצמו קטן במעט לעומת קודמו (בכ- 8%) ועיצוב חלק מפקדי ההפעלה עודכן.

ה- EOS M2 הוכרזה ביפן והיא תמכר שם בתצורת גוף בלבד, גוף עם עדשות EF-M 22mm + 18-55mm או קיט עם שלוש עדשות (גם ה- 11-22mm). בשלב זה, לא ידוע מתי תגיע לארה"ב או אירופה.


CANON EOS M2


סרטון של קנון יפן שמדגים את ההבדל במהירות המיקוד בין EOS M2 ל- EOS M.

מעבר לתגובות בפורום