PS4 במכירה מוקדמת בישראל – 2,599 ₪

dtown
02-12-2013 19:18

קונסולת המשחקים סוני Playstation 4 תמסר לרוכשים בישראל בחודש ינואר, עם בקר מסך מגע Dualshock 4 לצד 30 משחקים זמינים.

ישפאר הנציגה סוני / פלייסטיישן בישראל, מכריזה היום כי קונסולת הבידור הביתי החדשה PLAYSTATION4 תושק בישראל באופן רשמי במהלך חודש ינואר 2014 וכ-30 משחקים יהיו זמינים בעת ההשקה, חלקם בלעדיים כגון Knack ו-Killzone: Shadow Fall.

מחירה המומלץ של הקונסולה לצרכן יהיה 2,599 ש"ח. המארז יכיל בקר DUALSHOCK4 מקורי וכבל HDMI. במכירה המוקדמת ניתן יהיה להזמין את חבילת הבסיס ובנוסף יוצע "מארז פרימיום" הכולל: קונסולת פלייסטיישן 4, שני בקרי DUALSHOCK4, מצלמה מקורית ואת המשחק Killzone: Shadow Fall, במחיר של 3,199 ₪ מומלץ לצרכן.
החל מהשבוע הקרוב תחל ישפאר במכירה מוקדמת (PRE-SALE) של הקונסולה אצל המשווקים המורשים אשר תבטיח את אספקת הקונסולה ביום ההשקה.

Sony Playstation 4 PS4

PS4 עם PSN

איתן דרורי, מנהל חטיבת המולטימדיה בישפאר, אמר כי "המכשיר האירופי שיושק בארץ יותאם לשיטת השידור האירופית (PAL) ויבטיח תאימות מלאה לכל המשחקים, האביזרים ושירותי החברה והרשת המוצעים למשתמשים ישראלים ב-  "PSN. "בקר משחק חדשני DUALSHOCK4 הכולל מסך מגע, תכונות שיתוף חברתיות ותכונות "מסך שני" ייחודיות. כל אלו מעידים על הרצון ועל המחויבות של סוני להעניק את חוויית המשחק האולטימטיבית שתעצב את עולם המשחקים בשנים הבאות".

פלייסטיישן 4 מאפשרת לגיימרים לחלוק עם חבריהם את חוויות המשחק שלהם בווידיאו ובתמונות היישר מתוך המשחק. המהלך מתבצע על ידי לחיצה פשוטה על כפתור SHARE החדש שממוקם על בקר ה-DUALSHOCK4, או באמצעות רשתות חברתיות כגון .Facebook נוסף על כך, ניתן לשדר את המשחק "בזמן אמת" באמצעות שרתי סטרימינג.


Sony Playstation 4 PS4
הפלייסטיישן 4 מאפשרת לשלב טכנולוגיית "מסך שני" באמצעות קונסולת PlayStationVita, טאבלטים וטלפונים חכמים. כמו כן, תכונת REMOTE PLAY מאפשרת לגיימרים לשחק ברוב משחקי הפלייסטיישן 4 שלהם על ה-PlayStationVita באמצעות חיבור לרשת WiFi ביתית. אפליקציית PlayStationApp אף תרחיב את חוויית השימוש בפלייסטיישן 4 לאייפונים, אייפדים וטלפונים מבוססי אנדרואיד "כמסך שני". לאחר ההתקנה יוכלו המשתמשים לעשות שימוש במסך השני במגוון דרכים, כגון צפייה במפות תוך כדי משחק בקונסולה, ורכישת משחקים כשהם נמצאים מחוץ לבית - ההורדה תתבצע ישירות לפלייסטיישן 4.


שירות מנויי הפרימיום של סוני, PlayStationPlus, שופר והותאם לפלייסטיישן 4. השירות מעניק לגיימרים גישה חופשית לאוספי משחקים חדשים בחינם וגישה בלעדית למשחקים חדשים טרם השקתם, לצד חוויית משחק אונליין ייחודית המותאמת לדור הבא ו-GB1 של אחסון אונליין לשמירת תכנים, גיבויי מידע והורדת עדכוני משחק אוטומטיים.


Sony Playstation 4 PS4

משחקים שיהיו זמינים בעת ההשקה בישראל
  

Driveclub, Need For Speed: Rivals, Fifa 14, Battlefield 4, NBA 2K14, Assassin’s Creed 4, NBA Live 14 ועוד.
בנוסף יהיה ניתן לרכוש משחקים נוספים דרך שירות PSN כגון:
Blacklight Retribution, Warframe ו-Super Motherload.
אביזרים מקורים נוספים שיהיו זמינים בהשקה: בקר רוטט 4DS בצבעים כחול ואדום, מצלמה, מעמד שולחני לקונסולה, תפסן מצלמה למסך ומטען שולחני לבקרים.

מעבר לתגובות בפורום