שירות סמסונג VOD מגיע אל גלקסי S4

dtown
24-11-2013 13:14

שירות Smart VOD של סמסונג משתדרג ומעתה חשבון המשתמש יאפשר צפיה בתכנים דרך שלושה מכשירים ללא תשלום נוסף: טלוויזיה, טאבלטים וגם גלקסי S4.

עדכונים לגלקסי S4 – אנדרואיד 4.3 ושירות VOD

שירות SmartVOD של סמסונג ישראל, מתחדש ומתרחב ומשיק חשבון משפחתי מאוחד למשתמשי הטלוויזיות החכמות, הטאבלטים והסמרטפונים של סמסונג ; הלקוח ישלם דמי מנוי של 29.99 ₪ עבור צריכת התכנים בכל המכשירים, בנוסף, כל הרוכש מכשיר S4 Galaxy מהיבואן הרשמי, יקבל אוטומטית הטבת 3 חודשים ראשונים בשירות ללא תשלום.


לאחר שהושק שירות ה- SMART VOD של סמסונג בטלוויזיות החכמות ובסדרת ה - Tab3, מבצעת סמסונג ישראל הרחבה של שירות ה- SmartVOD למכשיר הדגל S4 Galaxy. לקוחות סמסונג בעלי מס' מכשירים, יוכלו ליהנות מ- USER (משתמש) אחד לכל הפלטפורמות הנתמכות.

 
עדכון אפליקציה
אפליקציית ה- VOD, הפועלת בישראל כבר יותר משנה, הושקה לטלוויזיות החכמות ובחודשים האחרונים עלתה גם במכשירים הניידים של סמסונג בישראל -  Galaxy Tab3, Note3/2 Galaxy ומהבוקר כאמור גם ב Galaxy S4.
לשם כך, יש להוריד למכשיר גרסה חדשה של האפליקציה (מפותחת ע"י חברת Vonetize) למכשירים הניידים ולטלוויזיות החכמות. לאחר הזנת הקוד הייעודי באפליקציה, מקשרת המערכת את בסיס הנתונים של הלקוח, כך שהוא משלם רק פעם אחת את דמי המנוי בעלות של 29.99 ש"ח לחודש, ונהנה מהתכנים הרבים הכלולים בו, בשלושת המכשירים (טאבלט, טלוויזיה, סמארטפון או כל שילוב שלהם).

המשך צפיה במכשיר אחר מאותה הנקודה


חיבור מאפשר פונקציות נוספות כגון: המשך צפייה במכשיר השני מאותה נקודה בה הפסיק המכשיר הראשון, שיתוף תכנים מועדפים וכמובן צפייה בסרט חדש שנרכש בתשלום בודד (בי"ס למפלצות, איירון מן 3, הנגאובר 3, איש הפלדה-סופרמן ועוד) בכל המכשירים המחוברים, לאחר תשלום בכרטיס אשראי באחד מהם.


Samsung Smart TV Smart Hub
מחירים
•    סרט באיכות Full HD – 17.99 ש"ח ל- 48 שעות
•    סרט תלת מימד באיכות Full HD– 22.99 ש"ח ל- 48 שעות
•    סרט למבוגרים בלבד Full HD או 3D–  9.99 ש"ח
(הסרטים זמינים מ 21:00, חלקם כלול במנוי)
•    מנוי חודשי – 29.99 ש"ח לכל התכנים (מנוי מתחדש הניתן להפסקה באמצעות השלט בכל עת וללא התחייבות). כל הרוכש טלוויזיה חכמה, Tab3 או Note3 חדשים דרך היבואן הרשמי מקבל חודש ראשון או יותר במתנה.
•    בנוסף, מציע השירות כרטיסיות להשכרת מספר סרטים במחיר אטרקטיבי, ואוצ'רים והטבות נוספות (לדוגמא כרטיסיית 10 סרטים ב 149.99).

אנדרואיד 4.3 לגלקסי S4


מכשירי Galaxy S4 בייבוא רשמי של סקיילקס יקבלו החל מהיום הודעה המאפשרת ללקוחות להוריד שדרוג לגרסת אנדרואיד 4.3 דרך האוויר. הגרסה החדשה תכלול בין השאר תאימות לשימוש עם שעון ה-Galaxy Gear ומנגנון האבטחה KNOX.


מעבר לתגובות בפורום