עסק בפוקוס – סטריאוסקופ לחובבי הצליל

dtown
13-11-2013 07:00

הפעם, בסיור החנויות שלנו אנו מגיעים אל לב דיזינגוף סנטר בתל אביב - סטריאוסקופ, חנות האודיו של יגאל דברא שמכוונת אל חובבי הסטריאו והצליל הרב ערוצי.

לגעת בצליל

יגאל, כך מסתבר, מאמין מאוד בתצוגה שהיא ממשית, "עכשווית" ציוד שהלקוח יכול לגעת בו לחוש ולשמוע. דברא נכנס לתחום האודיו בשנת 1997 ומאז עבד במקומות שנחשבים למובילים עם המותגים הנחשבים. ב-2010 החליט לצאת לדרך עצמאית ולשלב אהבה לתחום וידע מקצועי שנרכש במהלך השנים ובכך ליצור בית לחובבי סטריאו.

מה פירוש המושג "שירות" עבורך?
"זהו ענין אינטימי בו אני חייב להיות קשוב באמת לצרכי הלקוח חובב הצליל. סטריאו הוא ענין של חוויה אישית, לכל אחד יש את החוויה שהוא היה רוצה לקבל. כפועל יוצא מכך, בחרתי להציג ולהדגים בחנות מגוון רחב של מותגים, בכדי שאוכל להיות מסוגל להתאים את הפיתרון הנכון לכל לקוח. בחנות שכזו, אני לא מאמין בפתרונות מדף מוכנים שהלקוח צריך להתאים עצמו אליהם בכוח, אלא להפך. מגוון שמוצרים צריך להיות כזה שיוכל לספק את האפשרות "לתפור" את הבגד הנכון ללקוח וכתוצאה מכך, אותו לקוח יבחר את המוצרים המתאימים לו בזכות הסיבות הנכונות והתאמה לטעמו האישי".


בהצהרה, מדובר בחנות לאוהבי הצליל, הרוב המוחלט של המוצרים כאן מתמקד בתחום האודיו, בין אם מדובר בסטריאו או צליל רב ערוצי של קולנוע ביתי.


יגאל דברא - סטריאוסקופ
בחנות ניתן לבצע עסקאות של טרייד אין ועבור לקוחות המבקשים לרכוש ציוד יד שניה, קיים מבחר של עשרות פריטים. הלקוח מוזמן להגיע החל משלב התכנון הראשוני של שיפוץ, בניה או הקמה ועד לשלב התקנה סופית בבית. יש מלאי גדול של מוצרים לאספקה מיידית: שמעת? אהבת? קח הביתה.
שיטת העבודה בה פועל יגאל היא עבודה אישית – אחד על אחד עם כל לקוח, נושא הטיפול האישי חשוב ולכן הוא דואג להמצא במקום שעות ארוכות ולקבוע פגישות אישיות.
 
חדר תצוגה נוסף
לאחרונה, הוקם בחנות חדר הדגמה נפרד ל-"ציוד קצה עליון" בו נמצאים רמקולים כמו B&W 802D, דגמי מגברים ו-DACים של מיוזיקל פידליטי, רוקסן, REGA ועוד. בחלל תצוגה זה, החל יגאל להדגים גם את המערכות מתוצרת החברה האנגלית ניים אודיו. כמו כן, הותקן מקרן תלת מימד לחווית קולנוע ביתי.


חנות אודיו סטריאו - סטריאוסקופ
בחנות קיים מגוון רחב של מוצרים לאודיופיל, כמו כבלים מיוחדים ליחידת פונו, כבלים דיגיטליים או כבלים אחרים אותם ניתן לבחון במקום. בהתאם לרוח החדשנות בתחום, החנות מצויידת בשורה של דגמי DAC חדשים, מקורות אודיו דיגיטליים. בעקבות ביקורים בתערוכות הי אנד בחו"ל המגמה ברורה ליגאל: המקור הדיגיטלי הופך להיות מגוון בהרבה מאשר בעבר, חובבי האודיו מבקשים לנגן מוזיקה מכל מקור דיגיטלי קיים: טאבלטים, נגנים אישיים, מחשבים, סטרימרים, נגני מדיה ביתיים ועוד, על כן, יש לתת מענה לענין, למרות שקהל גדול ממשיך לרכוש נגני CD.

Naim Audio
נציגויות בישראל
מבין שלל המותגים שמודגמים ונמכרים בחנות (כמו מרנץ, אודיולאב, אונקיו, קוואד ועוד רבים אחרים), סטריאוסקופ משמשת גם כנציגה בישראל של מספר חברות אודיו, כמו Tellurium Q - יצרנית כבלים אנלגית (כבלים לרמקולים, אינטרקונקט, חשמל ועוד), Storm Audio - יצרנית היי אנד מצרפת (מגברי סטריאו במחירים של 14,000-29,000 ש"ח) ו- DSPeaker שמתמחה בעיבודי אות דיגיטליים ותיקונים אקוסטיים של חלל חדר האזנה.

כתובת: דיזנגוף סנטר, קומה 2, בנין B תל-אביב. טלפון: 03-5256070
אתר אינטרנט

סטריאוסקופ - תמונות נוספות:

חנות אודיו סטריאו - סטריאוסקופ

חנות אודיו סטריאו - סטריאוסקופ

חנות אודיו סטריאו - סטריאוסקופ

חנות אודיו סטריאו - סטריאוסקופ

חנות אודיו סטריאו - סטריאוסקופ

מעבר לתגובות בפורום