מדריך - שימוש והתקנת אפליקציות בטלוויזיות החכמות של סמסונג

Samsung Israel
07-11-2013 07:00

כולנו התרגלנו להתקין אפליקציות בסמארטפון, אבל מסתבר שאפשר לעשות את זה גם בטלוויזיה ולהנות משירות VOD, לקרוא חדשות, לצ'וטט עם החברים בפייסבוק ולשחק באנגרי בירדס. מדריך בחסות סמסונג.

אפליקציות - לא רק בסמארטפון

לרשות הלקוח הישראלי שרכש טלוויזיה חכמה של סמסונג עומדות מאות אפליקציות שונות. חברת סמסונג עושה מאמצים גדולים מאוד בכדי לפתח תכנים המתאימים לצופים ובעזרת שיתוף פעולה עם גורמים רבים בישראל, מבחר האפליקציות הולך וגדל כל הזמן.

למעשה, חנות האפליקציות של סמסונג יכולה לחסוך לכם דמי מנוי יקרים לכבלים או לשירותי הלוויין, זאת בעזרת שירות ה- Smart VOD שמציע לכם מבחר ענק של תוכניות לילדים ולהורים, כמו גם סרטי קולנוע באיכות תמונה של Full HD.

בין האפליקציות הישראליות ניתן למנות את מאקו, וואלה VOD, אתר הספורט ONE, עיתון "ישראל היום" וגם אתרים בינלאומיים כמו יוטיוב, Vimeo, פייסבוק, משחקים כמו "אנגרי בירדס" ודברים רבים נוספים, זאת ללא תשלום נוסף.
 
סמסונג Smart VOD
כיצד מתקינים ומשתמשים באפליקציות?

במדריך זה, נסביר לכם על עולם האפליקציות, מה הוא מכיל וכיצד להוריד אפליקציות אל הטלוויזיה ולהשתמש בהן.
ראשית,  יש ללחוץ בשלט על לחצן ה- Smart Hub. אם המסך שלכם משתייך לסדרה D / E / ES, אז כבר במסך הבית של ה- Smart Hub תראו את קיצור הדרך למסך האפליקציות. בדגמי סדרת F, הלחיצה על SmartHub תוביל ישירות לפאנל האפליקציות. לצידו ניתן למצוא גם את פאנל המולטימדיה והפאנל החברתי.

על מנת שניתן יהיה להוריד אפליקציות אל הטלוויזיה, יש לוודא כי היא מחוברת אל רשת האינטרנט בבית וניתן לגלוש ממנה באופן חופשי (בתפריט הגדרות המסך ניתן לבצע את החיבור).


בתוך מסך האפליקציות, בחלקו העליון תופיע שורת אפליקציות מומלצות. באותה השורה, נמצא גם קיצור דרך אל חנות האפליקציות של סמסונג. אם התנסיתם כבר בשימוש בסמארטפון או טאבלט של אפל או אנדרואיד, סביר להניח כי "חנות אפליקציות" היא ענין מוכר לכם כבר.

אפליקציות סמסונג
חנות אפליקציות של סמסונג

באתר החנות, תראו את כל האפליקציות העומדות לרשותכם. הן מחולקות לקטגוריות, כמו למשל משחקים, ספורט, חינוך, מידע (חדשות) אפליקציות של וידאו ועוד. לאחר שבחרתם באחת הקטגוריות, תוכלו לראות את האפליקציות הרלוונטיות אליה.
ניתן למיין את סדר הצגת האפליקציות על פי שם, תאריך, רשימת מומלצים ועוד. זה מתבצע דרך לחיצה על לחצן Tools בשלט הרחוק.

אפליקציות לטלויזיה של סמסונג
 עכשיו, בחרו באפליקציה מבוקשת, כעת תוכלו לראות את דף המידע שלה הכולל פרטים כמו תיאור האפליקציה, גיל מומלץ, גודל הקובץ, תאריך בו יצאה הגרסה האחרונה ועוד. בצד שמאל למטה, מופיע גם מידע על כמות הזיכרון הפנויה בטלוויזיה עבור אפליקציות (למשל, 450MB מתוך 1.63GB).

בחירה בלחצן "הורד" תתחיל את תהליך הורדת האפליקציה לטלוויזיה ולאחר מספר שניות תוכלו כבר להפעיל אותה. לאחר שהאפליקציה ירדה והותקנה בטלוויזיה, ניתן להפעיל אותה או להסיר אותה במקרה הצורך.
 
אפליקציה - סמסונג
אם תחזרו לדף הראשי של חנות האפליקציות, תוכלו לראות ברשימת הקטגוריות גם את האפליקציות שמותקנות אצלכם כבר בטלוויזיה. דרך רשימה זו תוכלו להפעיל או למחוק אפליקציות.
לעיתים, תוכלו לראות לצד שם האפליקציה גם סמל קטן של יד ומיקרופון. זה אומר שניתן לשלוט על היישום הזה בעזרת תנועות ידיים ופקודות קוליות (בטלוויזיות תומכות בלבד).

רשימת האפליקציות שלי
לאחר שהורדתם את האפליקציות המבוקשות, הן יופיעו בסמלים גדולים וברורים בדף האפליקציות של ה- Smart Hub. בסדרה F, מופיעות לא פחות מ- 30 אפליקציות בדף הזה ואם הורדתם מספר גדול מזה, בחרו ב- "ישומים נוספים" ואז תוכלו לראות גם אותן.

כאמור, חברת סמסונג פועלת ללא הרף במטרה שחווית השימוש במסך תהיה הטובה והנעימה ביותר עבורכם. מבחר האפליקציות הולך וגדל כל הזמן ואתם מוזמנים לבדוק את החידושים בחנות האפליקציות בטלוויזיה שלכם.

מוגש כשירות ע"י סמסונג סמסונג
דף הפייסבוק שלנו

מעבר לתגובות בפורום