הממיר הבא של הוט – משולב עם ראוטר וסטרימר

dtown
03-11-2013 20:32

ממיר הוט הבא יקרא FiberBox וישלב בתוכו דפדפן אינטרנט, ראוטר אלחוטי, מזרים מדיה, מקליט HD וגם מודם טלפוניה.

חברת HOT חשפה היום, את כוונתה להשיק בקרוב את ממיר ה-HOT FiberBox, המכשיר יתפקד כממיר מקליט HD, ראוטר אלחוטי ומודם טלפוניה ואינטרנט. ה-Fiber Box HOT יאפשר איחוד של אמצעי התקשורת הביתיים, כך שהלקוחות יוכלו לנהל את צריכת המדיה והתקשורת מפלטפורמה מרכזית אחת. הממיר יכלול ממשק משתמש ויזואלי וניווט גראפי, "כנהוג בטאבלטים", הוא יוכל לתפקד גם כסטרימר (מדיה סנטר) עם דפדפן אינטרנט ויאפשר צפייה בשני ערוצים במקביל (במסך משולב) והרצת מגוון אפליקציות.

פיתוח ה-FiberBox HOT בוצע על ידי חברת Sagemcom, ספקית ממירים וראוטרים בעולם שהיתה אחראית על פיתוח ה-  Hardware ו- Middleware, כאשר המעבד פותח ע"י חברת אינטל. פיתוח הממשק הגרפי במכשיר מתבצע על ידי חברת HOT ולפי הצהרתה, היא תוכל בהמשך לשנות אותו בהתאם לקצב ההתפתחויות הטכנולוגיות בעולם. לשם כך הוקם צוות ייעודי בחברה, האחראי על פיתוח והתאמה של הפלטפורמה למוצרים הייחודיים של החברה, כגון ה- Start Over ושילוב עם טרנדים עולמיים.

ה-HOT FiberBox ישווק כמוצר פרמיום, בנוסף למוצרים הקיימים (ממיר ה- Magic HD ומודם HOT BOX ויסופק עם שלט HOT Wave החדש, הפועל בטכנולוגיית RF – גלי רדיו, אשר מגדיל את טווח הקליטה.

HOT FiberBox - ממיר HD חדש

מעבר לתגובות בפורום