Lenovo Yoga Tablet – טאבלט חדש עם מעמד יחודי

dtown
30-10-2013 15:41

לנובו מכריזה על Yoga Tablet שמגיע עם מעמד יחודי המאפשר לעבוד בשלושה מצבי עבודה, עם זמן סוללה של 18 שעות, מנהל המוצר הוא השחקן אשטון קוצ'ר.

 

Yoga Tablet: שלושה מצבים וזמן חיי סוללה ארוך יותר

לטענת אנשי Lenovo, המעצבים והמהנדסים של החברה זיהו שלושה אתגרים איתם מתמודדים משתמשי טאבלטים: עייפות כאשר אוחזים ומשתמשים בטאבלט; היעדר מנגנון תמיכה עצמית כאשר המכשיר מונח על משטח; ובעייתיות של זווית הצפיה כאשר הטאבלט מונח על שולחן. טאבלט יוגה החדש תוכנן באופן שיקל על המשתמש לאחוז במכשיר ולשלוט בו בצורה משופרת, בעוד שטאבלטים בעיצוב רגיל דורשים אחיזה בשתי ידיים. מהצד, מעוצב גוף הטאבלט כמגזין בעל צד אחד דק ושני עגול ועבה יותר.

Lenovo Yoga Tablet
נתקלנו בעיצוב דומה כבר בעבר, עת השיקה סוני את הטאבלט הראשון שלה.
אבל, הטאבלט של לנובו כולל מעמד משוכלל יותר: כדי להעביר את היוגה טאבלט למצב עמידה, יש לסובב את הציר הצידי ב- 90 מעלות, כך שהטאבלט עומד וניצב בעצמו על השולחן. המשתמש יכול לבחור את זווית הצפיה הנוחה לו מ- 110 מעלות ל- 135, כך ניתן לצפות בסרטים, לבצע שיחות וידאו ולעבוד עם מסך מגע בעשר אצבעות, ללא צורך בעזרים חיצוניים.

Lenovo Yoga Tablet
במצב הטייה, יכול המשתמש להשכיב את היוגה טאבלט, כדי להקליד ישירות על הטאבלט, לשחק משחקים או לגלוש באינטרנט בזווית צפיה טובה יותר.

Lenovo Yoga Tablet

18 שעות סוללה
העיצוב מאפשר גם חיי סוללה ארוכים יותר של עד 18 שעות. המאחז הגלילי מכיל סוללות כפולות ואף יכול אף לטעון מכשירים אחרים, כגון סמארטפונים, באמצעות כבל USB. גרסאות ה-8 וה-10 אינץ' של הטאבלט מאפשרות בחירה בין מעבדי MT7125 ו- MT8389 מרובע ליבה ומריצות מערכת הפעלה אנדרואיד 4.2. בנוסף טאבלט זה מצויד ב- Dolby@ audio, וכולל רמקולים קדמיים המייצרים חווית שמע היקפית.

משקל

משקלו של דגם ה-10 אינץ' הוא 600 גרם ומשקל דגם ה-8 אינץ' הוא 400 גרם. הם מציעים מסך ברזולוציה סטנדרטית של 1280X800, מצלמה 5 מגה פיקסל אחורית, אפשרויות אחסון של עד 32  גיגה, WiFi ואפשרות לקישוריות סלולארית  3G במדינות מסויימות, חיבור מיקרו USB. עבור גרסת ה- 10 אינץ', מציעה לנובו מקלדת Bluetooth, המתפקדת ככיסוי, ואף מעירה את הטאבלט כאשר מסירים אותה, ומעבירה את הטאבלט למצב שינה כאשר היא מחוברת. משתמשים יכולים גם לצרף דונגל WD100 כדי להזרים תוכן וידאו אלחוטית מהיוגה טאבלט לטלוויזיה.



מחיר וזמינות

מחיר היוגה טאבלט  מתחיל ב-999 שקל לגירסת ה-8 אינץ' ו-1,499 שקל לגירסת ה-10 אינץ'. שני הדגמים יהיו זמינים בישראל לקראת אמצע דצמבר.

אשטון קוצ'ר עובד בלנובו
Lenovo הכריזה אמש על שותפות חדשה עם אשטון קוצ'ר במסגרת אירוע השקה מקוון של ה-Yoga Tablet. בתפקידו החדש כמהנדס מוצר בלנובו, יעבוד קוצ'ר עם צוותי ההנדסה בחברה מסביב לעולם, כדי לפתח ולשווק את קו היוגה טאבלט, כשהוא מספק תובנות ומסייע בקבלת החלטות בנושאי עיצוב, מפרט, תוכנה ותרחישי שימוש. קוצ'ר מככב כיום בקומדיה של CBS,  "שני גברים וחצי", המשודרת גם בישראל. במהלך השנים האחרונות הוא גם צבר הכרה כמשקיע טכנולוגי, והוא מייסד שותף של קרן A-Grade השקעות, המושקעת במספר חברות טכנולוגיה בהן Airbnb, Fab, פורסקוור, ספוטיפיי, Path ו- Uber.

מעבר לתגובות בפורום