GARMIN משיקה בישראל מצלמות אקסטרים, GPS אנדרואיד ועוד

dtown
17-10-2013 10:30

יבואנית GARMIN בישראל השיקה מצלמות אקסטרים HD, שעוני ריצה מתקדמים בעלי מסך מגע צבעוני, מערכת GPS לרכב המקרינה את המידע על השמשה הקדמית וגם יחידת GPS מבוססת אנדרואיד.

על פי דברי גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל, "בעת האחרונה ניתן לראות בהחלט כיצד שוק הגאדג'טים והאביזרים המקצועיים לספורטאים, מכל התחומים, תופס תנופה אדירה ואני מעריך כי מגמה זו רק תלך ותתחזק".

על פי דברי החברה, כל מוצרי גרמין בישראל, המשווקים על ידי רונלייט דיגיטל, נושאים שנתיים אחריות מלאה, הכוללת שירות החלפה מידית למוצר חדש, בעת תקלה.

GARMIN VIRB - מצלמת אקסטרים

ה- VIRB היא סדרת מצלמות אקסטרים באיכות HD 1080p. כל המוצרים בסדרת המצלמות מגיעים עם מיגון עמיד למים ולספורט אתגרי, תצוגת מסך צבעונית ברזולוציה של 1.4" ותהליך התקנה והפעלה מהיר. למצלמות בסדרה חיי סוללה המאפשרים צילום וידאו רצוף באיכות HD של עד 3 שעות בטעינה אחת. עוד מצוידות המצלמות במנגנון יצוב תמונה ותיקון עיוותים בעדשה ומאפשרות גם צילום תמונות סטילס. דגם ה- VIRB Elite מציע, לצד כל התכונות הללו, גם קישוריות אלחוטית באמצעות WiFi מובנה (וחיבור לאפליקציה ייעודית בסמארטפון), חיישני נתונים ו- GPS. את ה VIRB ניתן להתקין על קסדה, כידון אופניים, חליפות סקי, טרקטורונים ועוד ציוד ספורט אקסטרים. ה-VIRB ישווקו בישראל החל מתחילת נובמבר.


GARMIN VIRB - מצלמת אקסטרים
מחירים מומלצים לצרכן (כולל מע"מ): VIRB: החל מ- 1,899 ₪ | VIRB Elite: החל מ- 2,199 ₪.

GARMIN Forerunner 620&220 - מאמן אישי בשעון היד

שני הדגמים החדשים בסדרת שעוני הספורט GARMIN Forerunner - Forerunner 620 ו- Forerunner 220, מציעים לרצים ורוכבי האופניים מאמן ריצה/רכיבה אישי בפרק כף היד. שני הדגמים מציעים לראשונה בעולם תצוגת Chrome צבעונית וחדה, רכיב GPS  מובנה בשעון, עמידות במים וקישוריות Bluetooth מובנית, המאפשרת סנכרון הנתונים האישיים של המשתמשים ושיתופם בפורטל הייעודי של GARMIN, ללא צורך בחיבור למחשב. עוד מצוידים השעונים במונה קצב והאצה מובנה, ללא צורך בחיבור חיישן נפרד. דגם ה- Forerunner 620 מציע שורת אפשרויות מתקדמות, ביניהן מסך מגע צבעוני, יועץ התאוששות לאחר אימון, תכנון מסלול, ומדידת VO2 (מדד כושר אתלטי). עוד מצויד ה- Forerunner 620 בפונקציית NEW HRM המספקת למתאמן משוב לגבי אופן הריצה/הרכיבה, על ידי מדידת שלושה משתנים: מספר צעדים בדקה, תנועה אנכית של הגוף ואורך הצעדים, בדיוק כמו באימון על הליכון. לשני הדגמים ניתן לחבר מגוון רחב של אביזרים, דוגמת רצועת דופק, מד סיבובי פדלים (קדנס), מד צעדים, מד וואטים ועוד.  השעונים ישווקו בישראל החל מסוף אוקטובר.


GARMIN Forerunner 620&220
מחירים מומלצים לצרכן (כולל מע"מ): Forerunner 220: החל מ- 1,499 ₪ | Forerunner 220 כולל רצועה: החל מ- 1,699 ₪ | Forerunner 620: החל מ- 2,499 ₪ | Forerunner 620 כולל רצועה: החל מ- 2,799 ₪.


GARMIN Monterra – מכשיר GPS מבוסס אנדרואיד

על פי הצהרת נציגי החברה, זהו מכשיר ה- GPS הראשון עם WiFi מובנה אשר מבוסס מערכת ההפעלה Android ומיועד עבור ניווט רגלי, רכבי שטח או סירות. באמצעות חיבור WiFi מובנה, יכולים המשתמשים ליהנות מגישה רציפה לחנות האפליקציות Google Play, בנוסף, ישנה מצלמת 8 מגה פיקסל עם נורית פלאש LED ואפשרות לצילום וידאו HD.

מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע"מ): החל מ- 2,999 ₪.

GARMIN Monterra – מכשיר GPS מבוסס אנדרואיד
GARMIN HUD – מכשיר GPS עם תצוגה עילית לרכב

ה- HUD - Head Up הוא המכשיר הנייד הראשון מסוגו לאפליקציות ניווט מבית GARMIN, שמציג את המידע מה- GPS, על ידי הקרנתו בצמוד לשמשה הקדמית של הרכב, באמצעות עדשה מותאמת. בזמן נהיגה, ההוראות מוצגות על גבי השמשה ופשוטות למעקב. נוסף להנחיות הניווט, מציג ה- HUD גם נתונים קריטיים נוספים, ביניהם המרחק מהפנייה הבאה, מהירות הנסיעה הנוכחית לעומת מהירות הנסיעה המותרת, זמן הגעה משוער ואף אזהרות מפני עיכובים בתנועה או מצלמות מהירות. ה-HUD ישווק בישראל לקראת סוף השנה.


GARMIN HUD – מכשיר GPS עם תצוגה עילית לרכב

GARMIN Vector - לרוכבי אופניים
ה- Vector הוא מד כוח מדויק, ייעודי לרוכבי אופניים, אשר מודד לאורך הרכיבה וואטים. המוצר, שמותקן באופן עצמאי וללא צורך במתקין מקצועי, מספק נתוני כוח לצד מדידה של מאזן הכוחות של שתי הרגליים.
מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע"מ): החל מ- 8,499 ₪.

GARMIN Vector - לרוכבי אופניים

מעבר לתגובות בפורום