סמסונג משיקה בישראל: שעון גלקסי Gear ופאבלט נוט 3

ליאור קורן
09-10-2013 10:00

סמסונג מובייל משיקה את השעון החכם Galaxy Gear במחיר של כ- 2,000 ש"ח ואת הפאבלט Note 3 במחיר של כ- 4,000 ש"ח. השניים נועדו לעבוד יחדיו והשעון יכול לחסוך הוצאה של הסמארטפון מהכיס בחלק מהמקרים. אירוע השקה.

סמסונג ישראל משיקה שני מכשירים חדשים בארץ, הראשון מבין השניים פותח גם קטגוריה חדשה אצל היצרנית הקוריאנית: השעון החכם Gear, השני הוא כבר דגם שלישי בסדרת הפאבלטים: נוט 3.

גלקסי Gear

השעון החכם של סמסונג, מאפשר לקבל שיחות (“לדבר אל היד"), ניתן לשלוט עליו בעזרת הפעלה קולית, למשל לקבוע שעון מעורר או לחייג אל איש קשר. אפשר להגדיר כללים להתראות וגם תזכורות קוליות, עבור פגישות ביומן וכו'. השעון מחובר לסמארטפון באופן קבוע דרך Bluetooth, ומאפשר לראות שיחות שלא נענו, הודעות, מיילים וחוסך הוצאה של הטלפון מהכיס או התיק בחלק מהמקרים. ה- Gear כולל גם מצלמה בסיסית עם חיישן 1.9 מגה פיקסל. הוא מגיע בשלושה צבעים בישראל, שחור, כסף ו-”לבן מוזהב".

Samsung Galaxy Gear
מסכו של השעון הינו מסוג מגע, בגודל 1.63 אינץ' בטכנולוגיית AMOLED, ברזולוציית 320x320 פיקסלים, עם מעבד חד ליבה בתדר 800Hz, משקלו 73.8 גרם והוא מגיע עם סוללת 315 מילי אמפר. זיכרון ה- RAM בגודל 512MB ובנוסף, ישנו שטח אחסון של 4GB.


Samsung Galaxy Gear
מכשירים תומכים: שעון ה-"גיר" עובד כרגע רק עם דגם Note 3 של סמסונג, בהמשך תורחב התמיכה לדגם גלקסי S4 ואחרים.
מחיר הגלקסי Gear עומד על 1,999 ש"ח.

Samsung Galaxy Gear
Galaxy Note 3

סמסונג גלקסי נוט 3, הוא הדגם השלישי בסדרת הפאבלטים, הוא מגיע עם מסך משופר וגדול קמעה מקודמו, אך נראה מעט אלגנטי יותר עם רוחב דומה – למרות הגדלת שטח המסך ל- 5.7”.

יכולות העט החכם שופרו, הוא מאפשר, למשל לבצע חיתוך של תמונה ולשלוח חלק מבוקש ממנה דרך המייל. לכתוב בכתב יד מספר טלפון ואז לחייג אליו או לשמור אותו באנשי קשר. יש פונקציה חדשה במכשיר הקרויה "אלבום הדבקות", היא מאפשרת לסמן כל תוכן מבוקש, למשל קטע מאתר אינטרנט, תוכן מפייסבוק ועוד ואז לשמור אותו באלבום עם תזכורת, לשלוח אותו וכו'. בנוסף, ניתן לחפש במכשיר פעילות על פי איש קשר מסויים – מה שמעלה על המסך כל מה שרלוונטי לגביו, בין אם מדובר במיילים, התכתבויות, אירועי יומן ועוד.

Samsung Galaxy note 3
גבו האחורי של המכשיר מעוצב בגימור דמוי עור, בצבעי ורוד, לבן או אפור, הוא מגיע עם סוללת 3,200 מילי אמפר, משקל 168 גרם, זיכרון RAM נדיב של 3GB ומעבד מהיר בעל ארבע ליבות.

Samsung Galaxy note 3
מחירו של דגם נוט 3 הינו 3,999 ש"ח.

מי שירכוש את שני המכשירים ביחד, יקבל הנחה והמחיר המשותף יהיה 5,399 ש"ח.

שני המכשירים יחלו להמכר ע"י סאני ממחר בחנות החברה ואצל המפעילות הסלולאריות בתאריך 15.10.13.

Samsung Galaxy note 3
תוכנית טרייד אין

סמסונג מציעה גם תוכנית של החזר כספי למי שמחזיר את הסמארטפון הנוכחי שלו, מחירי תוכנית "טריידאין":
החזרת אייפון 4S תזכה ב- 1,200 ש"ח
אייפון 4 עם 32GB יזכה ב- 750 ש"ח
אייפון 5 עם 64GB יזכה ב- 1,950 ש"ח
סמסונג גלקסי S3 יזכה ב- 1,000 ש"ח
החזרת גלקסי Note 2 תזכה ב- 1,200 ש"ח וגלקסי נוט 1 תזכה ב- 850 ש"ח

Samsung Galaxy note 3
באירוע ההשקה, נשאלו נציגי החברה לגבי מדיניות נעילת סים איזורית החדשה של סמסונג.
התשובה היא שכל מי שקונה מכשיר בישראל, יכול לטייל איתו בעולם עם כל סים זר במצב Roaming.
לקוח שקנה מכשיר בחו"ל (אירופה / ארה"ב) לא יכול להשתמש בסים מקומי ישראל, אלא במצב של נדידה (Roaming). מכשירים שנקנו באסיה יתמכו בסים ישראלי בצורה טבעית.

Samsung Galaxy note 3

Samsung Galaxy note 3

מעבר לתגובות בפורום