פנסוניק מציגה את מצלמת ה-GX7 באירוע CES הישראלי

dtown
07-10-2013 06:00

פנסוניק מציגה בועידת CES הישראלית את ה- DMC-GX7 – מצלמה ללא מראה עם עינית אלקטרונית מפרקית, זאת לצד תחנות עגינה וגאדג'טים נוספים.

יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת פנסוניק בישראל, מציגה היום - במהלך כנס CES Unveiled TEL AVIV שורה של מוצרים חדשים:

פנסוניק Lumix DMC-GX7

זוהי מצלמה "ללא מראה" הראשונה שמגיעה עם עינית אלקטרונית מפרקית, העינית שכוללת בתוכה מסך OLED זעיר, ניתנת להטיה מעלה מטה עד לזוית של 90 מעלות – בדומה למצלמות וידאו מקצועיות.  מפרט המצלמה כולל: חיישן ברזולוציית 16 מגה פיקסל – עם טווח רגישות של עד 25600 ISO (רגישות משופרת ב-10% ביחס לחיישן המצוי בדגם הקודם), מסך מגע בגודל 3 אינץ', פלאש מובנה, קישוריות WIFI ו- NFC מובנים.


פנסוניק GX7 מגיעה גם עם מייצב רעידות מובנה בגוף המצלמה – כך שהוא פועל גם בחיבור לעדשות שאינן כוללות מנגנון זה, מעבד תמונה חדש Venus Engine 8 , מהירות צילום רציף של 4.3 פריימים לשנייה. צילום הוידאו ה- GX7 מייצרת צילומים בפורמט AVCHD או MP4 ברזולוציה של 1080p בקצב פריימים60p .



Panasonic DMC-GX7 EVF
תחנת שמע RC-DC1

תחנת העגינה של פנסוניק המתאימה למכשירי אייפון מדור 4, כוללת גם רדיו ושעון מעורר.
מפרט המערכת הקומפקטית כולל: תחנת עגינה להשמעת קבצי מוסיקה דרך המערכת כולל הטענה של הסמארטפון. תצוגת שעון גדולה של 20 מ"מ בצבע לבן על רקע שחור עם אפשרות לעמעם את התאורה ל-5 מצבים, שעון מעורר בעל 2 מצבי השכמה, השכמה על השמעת רדיו או דרך אייפון מדור 4.

Panasonic RC-DC1
סוללות חיצוניות לטעינת מכשירים בשטח 


פנסוניק משיקה בישראל שלושה דגמים חדשים של סוללות טעינה ניידת למגוון מכשירים אלקטרוניים המאפשרות אספקת מתח למבחר מוצרים דרך חיבור USB . בין המוצרים: טלפון סלולארי, מצלמות דיגיטליות, מחשבי כף יד, נגני MP3 ומשחקים אלקטרוניים ניידים.

המוצר מתאים במיוחד לאנשים ניידים, שאין להם גישה למקור חשמל כמו חיילים, למטיילים בארץ או בחו"ל, בזמן פגישות\הדרכות מחוץ למשרד כאשר נדרשת עבודה עם מחשב כף יד וכיו"ב.

הדגם החזק מכונה QL201 עם 2 יציאות USB, עוצמת הסוללה היא 5400mAh - מה שמאפשר לספק טעינה של שני מכשיר סמאטרפון (תלוי במכשיר) - הסוללה הניידת מסוגלת לספק זרם חשמל ביציאה בהספק של עד 1.5 אמפר, לטעינה מהירה יחסית. המידות (עובי, אורך רוחב): 22x70x62מ"מ והמשקל 148 גרם.

הדגם המעוצב הוא QL102 בצבע ורוד עם יציאת USB אחת. עוצמת הסוללה היא 1430mAh מה שמאפשר לספק טעינה של עד 60% מקיבולת הסוללה של מכשיר סמארטפון ממוצע (תלוי במכשיר) המידות (עובי, אורך רוחב): 16x66x66מ"מ והמשקל 58 גרם בלבד.
דגם הנוסף הוא QL101 עם יציאת USB אחת, עוצמת הסוללה היא 2700mAh מה שמאפשר לספק טעינה של מכשיר סמארטפון אחד (תלוי במכשיר), המידות (עובי, אורך רוחב): 22x70x39מ"מ והמשקל 78 גרם בלבד.   

Panasonic QL102
מערכת קולנוע ביתי לטאבלטים
מערכת קולנוע ביתי דגם SC-NP10 מיועדת למחשב כף יד (טאבלט) עבור צפיה בסרטים, הופעות חיות, סרטי צילום ביתיים וכד'. מערכת הקולנוע הינה תחנת עגינה למחשב כף יד הכוללת 2 רמקולים היקפיים 2.1 ערוצים ורמקול סאב וופר עם עוצמת הגברה מוסיקלית של 21 וואט, המעניקים אפקט צליל היקפי. עוד כוללת המערכת לחצנים מוארים,  התקן Bluetooth המאפשר השמעה של קבצי מוזיקה ישירות ממחשב כף היד או מהטלפון הסלולרי, התקן USB להטענת אביזרים ותמיכה בטכנולוגיית NFC המאפשרת לסנכרן בין מכשירים באמצעות קרבה ביניהם.

באירוע, מציגה פנסוניק גם את מסך ה- פלזמה VT60 המשווקת עם עט מגע אלחוטית המאפשרת לצייר על המסך, לשמור ולשלוח את התמונה דרך האינטרנט.

Panasonic SC-NP10

מעבר לתגובות בפורום