הטכנולוגיה מאחורי הכוכב הבא – מקרני פנסוניק

dtown
17-09-2013 15:30

פרק הבכורה של תוכנית "הכוכב הבא" יכלול שימוש בארבעה מקרנים עוצמתיים של פנסוניק בעוצמה של 20,000 אנסי לומנס. פרסומת.

הערב ישודר פרק הבכורה של התוכנית "הכוכב הבא" (מבית "טדי הפקות"). התוכנית מעבירה את כוח ההצבעה לקהל בבית באמצעות אפליקציה חדשנית של makoTV, המאפשרת להצביע בשידור חי ממסך המחשב ו/או הסמארטפון של הצופה. תוצאות ההצבעה המשוקללות של כלל המצביעים בבית והשופטים באולפן, מוצגות על גבי מסך ענק בזמן אמיתי במהלך האודישן.

עם תחילת האודישן יראה המתמודד את תמונות הגולשים ברשתות החברתיות המצביעים בזמן אמת, אך רק כאשר יקבל 70% מהקולות, יורם מסך הענק באמצעות מנועים מתוצרת CyberMotion המסונכרנים לווידאו והמתמודד ייחשף לשופטים ולקהל באולפן.

חברת האינטגרציה DM מקבוצת יורוקום, בסיוע חטיבת המקרנים של פנסוניק יפן, סיפקה לטובת הקמת המערכת, ארבעה מקרנים עוצמתיים של פנסוניק מדגם  PT-DZ21 ברזולוציה של  WUXGA ובעוצמה של 20 אלף אנסי לומנס - מהמקרנים החזקים בעולם בקטגוריה.

מקרן פנסוניק PT-DZ21

הפתרון הייחודי, הראשון מסוגו בעולם, נתפר על ידי חברת סקרין לייט ושי בונדר, אשר מתמחים בפתרונות תצוגה והקרנה חדשניים. מספר רן מרון, בעלים משותפים של סקרין לייט: "האתגר הגדול שעמד בפנינו, היה להצליח להרים את המערכת בזמן הקצר ביותר ובאמינות הגבוהה ביותר הנדרשת לשידור חי כה מורכב. מסיבה זו בחרנו בחברת DM עם הגב של יורוקום-פנסוניק, שתספק לנו את הפתרון המתקדם ביותר".

שי בונדר, אחד ממעצבי הוידיאו הבולטים בענף ההפקות הישראלי, נחשף לעבודה עם מקרני פנסוניק PT-DZ21 במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי של "הפרויקט של עידן רייכל" ולדבריו "כשנוכחתי בעוצמת המקרנים ובאיכות הגבוהה של ההקרנה בתנאי תאורת במה לא פשוטים, הבנתי שאלה יהיו אבני הבניין של הפתרון המורכב שחיפשנו לפורמט "הכוכב הבא". המקרנים משולבים יחד להקרנה דו צדדית על מסך קעור / קמור ומשלבים תיקונים גיאומטריים, הנתמכים על ידי סימולטר הקרנה ייחודי לפנסוניק. הסימולטור מאפשר הוכחת יכולת כבר בשלב התכנון ובכך מצמצם את אי הוודאות בתכנון הפרויקט".


בשידור הניסיון של "הכוכב הבא" עמדו המקרנים למבחנם הראשון בשידור חי בהצלחה. הערב תשודר תוכנית הבכורה ולא ברור מי נרגש יותר, המתמודדים או אנשי הטכנולוגיה שעומדים מאחורי המערכת החדשנית.

מעבר לתגובות בפורום