LG G2 - התרשמות אישית - סמארטפון הדגל

ליאור קורן
28-08-2013 16:14

סקירה ראשונית - הצצה על סמארטפון הדגל LG G2 שיושק בעוד מספר שבועות בישראל, עם מסך גדול, מעבד רב עוצמה - 4 ליבות בתדר 2.3GHz ולחצן תפעול אחורי, פגשנו אותו להתרשמות ראשונה.

חברת LG הכריזה לפני מספר שבועות על מה שנראה כסמארטפון החזק ביותר עם מעבד 4 ליבות בתדר 2.3GHz, פגשנו אותו בישראל להתרשמות ראשונה - ביקורת קצרה.

ה- LG G2 נכנס על פי גודלו לקטגוריית ה- "פאבלט", עם מסך בגודל 5.2", הוא ישווק בשני צבעי גוף - שחור וגם לבן (שנראה אלגנטי יותר).

המכשיר עשוי פלסטיק מבריק וחלק, צידי המכשיר עגולים, ללא פינות חדות. חזית המכשיר חלקה לגמרי, ללא לחצנים פיזיים, גם בצדדים לא תמצאו כפתורים, מלבד חריץ עבור כרטיס סים. ביחס לגודלו, עובי ה-G2 עומד על 8.9 מ"מ צנועים, כך שהוא נראה דק למדי.

LG G2

הסמארטפון החדש מכיל זוג רמקולים (סטריאו), הם ממוקמים בתחתית גוף הטלפון ולא בצידו האחורי, כלומר, אם תניחו אותו על שולחן או ספה, צלילי הרמקולים לא יחנקו. LG מתגאה במעבד צליל באיכות 24 ביט, התוצר הסוני הינו נקי וברור, אבל הבס עדין למדי.

LG G2 רמקולים

מסך הטלפון גדול, כאמור בגודל 5.2", זהו מסך חד וברור בעל רזולוציית 1080p ופאנל LCD IPS אשר מציג צבע עשיר לעין. למסך יש שוליים דקים, בזכות שימוש בשני מחברי מגע פנימיים ולא אחד, ניתן לראות כי המסגרת מסביב למסך דקה יותר ביחס לסמארטפונים מדגמים קודמים - למרות הגדלת שטחו.

LG G2 מסך
תפעול עם אצבע מאחור

באופן יוצא דופן, כללה LG רק לחצן הפעלה פיזי אחד אשר ממוקם בגב המכשיר, כאשר מחזיקים את המכשיר ביד, ממילא אצבע השליטה מונחת מאחור ולכן קל יחסית להגיע איתה ללחצן. לחצן זה מדליק את המסך ומכבה אותו, באם הגדרתם נעילת, תצטרכו לשחרר אותה כמקובל בהזזת אצבע על המסך. במצב מצלמה, הוא משמש כלחצן צילום. מעל ומתחת ללחצן ממוקמים שלני לחצני חיצים, לחיצה ארוכה על החץ התחתון במצב מסך כבוי מפעילה את המצלמה, לחיצה ארוכה על החץ העליון מפעילה את היישום Quick Memo.

LG G2
מלבד זאת, נקישה כפולה על המסך מקדימה (במצב כבוי) מציגה התראות על כניסת שיחה, הודעות ועוד.

לחצני התפעול הינם וירטואליים (בדומה לנהוג בסדרת מכשרי נקסוס של גוגל), דרך התפריט, ניתן להגדיר את כמות הלחצנים ותפקידם.

LG G2
הסמארטפון מגיע עם אנדרואיד בגרסת 4.2.2. 
Guest Mode: ה- G2 מאפשר ליצור ממשק מותאם אישית למשתמשים שונים, שמגדיר עבורם תכונות ואפליקציות נגישות ומעלה את רמת ההגנה במקרה בו ילדים או אורחים רוצים להשתמש במכשיר.  המכשיר עושה שימוש גם בחיישנים שונים, למשל, כאשר הטלפון מצלצל, מקרבים את המכשיר לאוזן והשיחה נענית באופן אוטומטי. בנוסף, כאשר מחברים מכשיר חיצוני כמו אוזניה, עולה רשימת האפליקציות הרלוונטיות.

LG G2

המכשיר כולל גם משדרי אינפרה אדום (IR) כך שהוא הופך שלט חכם עם אפשרות להפעיל גם ממירים של החברות יס או הוט.

LG G2

מצלמה

מצלמת ה-G2 כוללת חיישן ברזולוציית 13 מגה פיקסל ויש בה גם מייצב תמונה אופטי במצלמה,
עדשת המצלמה אינה בולטת מהמכשיר. תפעול ממשק המצלמה הינו קל יחסית ומהירות התגובה זריזה יחסית, יש 9 נקודות מיקוד במצלמה אשר מפוזרות בשטח המרכזי של המסך. במצב צילום וידאו, מופעלת תכונת "אודיו זום" אשר מאפשרת להתמקד בהקלטת קולו של האובייקט אותו מצלמים תוך סינון מסויים של רעשי הסביבה.

LG G2

LG G2 מצלמה

דוגמת צילום (ISO 400):

LG G2 Sample image
השקה בישראל

המכשיר יושק בישראל בסוף ספטמבר, במקביל לסבב השקה ראשון בעולם, כאמור בצבעי שחור או לבן, בגרסאות של 16GB / 32GB. מחיר ההשקה הישראלי טרם פורסם, לדברי נציגי היבואנית רונלייט, המחיר יהיה זול יותר ממחיר ההשקה בישראל של סמסונג גלקסי S4 או סוני אקספריה Z.


היות ואין אפשרות הרחבה ע"י כרטיס זיכרון (גם הסוללה אינה נשלפת), תשווק רונלייט דיסק און קי שבצד אחד שלו יש מחבר מיקרו USB שמתחבר לשקע ההטענה למכשיר ובצד השני תקע USB רגיל, במחיר של 145 ש"ח לגרסת 16GB ו- 199 ש"ח ל- 32GB.

LG G2 Disk on key

מעבר לתגובות בפורום