LG G2 – סמארטפון ענק ומתקדם עם מעבד 2.3GHz

dtown
07-08-2013 19:18

חברת LG מכריזה על מה שנראה כסמארטפון החזק ביותר עם מעבד 4 ליבות בתדר 2.3GHz, מסך 1080p בגודל 5.2" וכפתור הפעלה רב תכליתי בגב המכשיר.

LG מציגה את סמארטפון הדגל שלה ("פאבלט"), הכולל מפרט מתקדם - מסך ענק, מעבד חזק וכפתור הפעלה אחורי במקום קדמי.
ה-G2 יגיע לראשונה עם המעבד החדש ביותר Snapdragon 800 ארבע ליבות במהירות 2.3Ghz, מסך בגודל 5.2 אינץ' ומצלמה באיכות - Full HD סוללה 3000mAh ומעבד אודיו 24 ביט, כל זה בגוף בעל עובי של 8.9 מ"מ. מכשיר ה-G2 של LG הושק תחת הסלוגן "learning from you" וכולל שורה של תכונות שעל פי דברי אנשי LG נוצרו לאחר בחינת "צורת השימוש האנושית הנוחה ביותר".

מעבד מהיר במיוחד

מפרט ה-G2 מציג מעבד Qualcomm Snapdragon 800  בעל ארבע ליבות במהירות 2.3Ghz, זיכרון RAM 2GB, מסך 5.2" ברזולוציית FULL HD, מעבד שמע 24 bit/192kHz Hi-Fi playback, מצלמה - 13 מגה פיקסל בסטילס וצילום וידאו .Full HD הסוללה הינה בקיבולת מכובדת מאוד של 3000 mph שנדרשת במקרה זה להתמודד עם חומרה חזקה יחסית. המכשיר כולל גם מייצב מצלמה המאפשר צילום תוך כדי תנועה ומונע מריחות, אודיו זום - מאפשר להתמקד בזמן צילום וידאו בקולות וצלילים המגיעים מכיוון מסוים תוך נטרול רעשי הרקע.


LG G2 - סמארטפון דגל חדש
כפתור הפעלה בגב המכשיר


בנגוד למקובל, גב המכשיר של ה- LG G2 מכיל את כפתור השליטה, בעוד החזית חפה מלחצנים. סידור זה מאפשר הפעלה באמצעות האצבע תוך כדי שיחה – בניגוד לכפתורי הפעלה במכשירים הקיימים היום, הנמצאים בצד המכשיר ויש להפעילם עם אגודל. הכפתור הינו רב תכליתי ותפקידו משתנה בהתאם לשימוש במכשיר ומשמש לכיבוי והדלקה, שינוי עוצמת קול, צילום תמונות עצמי ועוד. למעט כפתור ההפעלה האחורי מכשיר ה-G2 לא יכלול אף כפתור פיזי ושאר הכפתורים יופיעו כחלק גרפי במסך.

על פי דברי אנשי LG, קונספט הכפתור האחורי פותח בעקבות מחקר התנהגות הצרכנים שהראה שעם המעבר לסמארטפונים בעלי מסכים גדולים יותר, הצרכנים מתקשים להגיע באופן נוח ללחצנים בצד המכשיר. העברת הכפתור הראשי לאחורי המכשיר מאפשרת למשתמשים שליטה נוחה וקלה יותר שכן זה המקום שבו מונחת האמצע המורה של המשתמש באופן טבעי. במידה והמכשיר מונח על גבו אין צורך להרימו כדי ללחוץ על כפתור ההפעלה, עם תכונת KnockON ניתן להפעיל את ה-G2 באמצעות הקשה כפולה על המסך.


LG G2 - סמארטפון דגל חדש
תכונות חדשות

LG הטמיעה ב-G2 מספר תכונות חדשות, את חלקן ראינו בסמארטפונים מתחרים כמו גלקסי S4, אחרות הן חדשות לגמרי.
Guest Mode: ה- G2 מאפשר ליצור ממשק מותאם אישית למשתמשים שונים, שמגדיר עבורם תכונות ואפליקציות נגישות ומעלה את רמת ההגנה במקרה בו ילדים או אורחים רוצים להשתמש במכשיר. המכשיר עושה שימוש גם בחיישנים שונים, למשל, מזהה את מיקום עיני הצופה ומפסיק או מתחיל לנגן וידאו באופן אוטומטי ללא הפעלה ידנית. סמארטפון זה כולל גם משדרי אינפרה אדום (IR) כך שהוא הופך שלט חכם עם אפשרות להפעיל גם ממירים של החברות יס או הוט. צילום כפול:  למשתמשים יש אפשרות לצלם תמונות או קטעי וידאו עם שתי מצלמות - קדמית ואחורית בו זמנית ליצירת תמונה בתוך תמונה ייחודית.

השקה בישראל

ה-G2 ינחת בישראל לקראת סוף ספטמבר כחלק מהשקה גלובלית ויושק הן במפעילות הסלולר והן בשוק הפתוח. הוא יכלול גרסאות עם נפח אחסון של זיכרון 32 GB / 16 GB, זיכרון RAM: 2GB, מערכת הפעלה אנדרואיד 4.2.2 עם גימור בצבע שחור או לבן.

מעבר לתגובות בפורום