שירות ה- VOD של סמסונג מגיע אל טאבלטים וסמארטפונים

ליאור קורן
23-07-2013 14:02

שירות ה- Smart VOD של סמסונג שהיה זמין בטלוויזיות, יוצע גם במכשירים ניידים ויאפשר להתחיל לראות סרט בטלוויזיה ולהמשיך בצפיה מול סמארטפון או טאבלט.

שירות ה-VOD של סמסונג שהיה נגיש עד היום בטלוויזיות החכמות של החברה מתרחב מעתה גם אל טאבלטים וסמארטפונים מתוצרת סמסונג ומציע סרטים, תכניות טלוויזיה, משחקי ספורט, תוכניות ילדים, הופעות מוזיקה, תכניות בישול, טבע ועוד, במחיר של מנוי חודשי או בהזמנת תוכן מבוקש.

שירות SmartVOD פועל מזה כשנה על גבי הטלוויזיות החכמות של סמסונג ולטענת החברה, הוא צבר עשרות אלפי משתמשים. חברת Vonetize הישראלית מפתחת הפלטפורמה שחברה אל סמסונג מרחיבה עתה את היצע התכנים והן את מגוון המכשירים בהם יוטמע שירות ה-VOD. מעתה, השירות יהיה זמין בכל מכשיר סמסונג שיימכר בישראל ויגיע מותקן מראש בדגמים נתמכים, כמו למשל סדרת גלקסי טאב 3. החברה צופה כי המהלך יביא לחשיפת השירות לכמיליון בעלי מכשירי סמסונג בישראל ועם פוטנציאל צפיה שיתקרב בעתיד אל שידורי טלוויזיה.

Samsung Galaxy TAB 3 Tablet
נועם יוספידיס, מנכ"ל Vonetize מצהיר כי "שוק התוכן והטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל צמא לתחרות ולמהפכה בסדר הגודל שהביאה Netflix לשוק המדיה האמריקאי".

מחיר מנוי חודשי עומד על 29.99 ₪ לחודש, לא כל התכנים המוצעים זמינים במסגרת המנוי הכולל, למשל, מחיר סרט חדש / שאינו כלול במנוי הינו 17.99 ₪ וסרטי תלת מימד יצעו במחיר של 22.99 ₪ לאחד.

מערך התכנים כולל סרטים הוליוודיים באיכות Full HD, תכני ספורט, סדרות ילדים, תכניות בישול, טבע ולייף-סטייל. כמו כן, נוספו עשרות רבות של סרטים הוליוודיים חדשים הזמנה שאינה מצריכה מנוי לשירות, כאמור במחיר של 17.99 ₪ לסרט.

להתחיל לצפות בטלוויזיה ולהמשיך בסמארטפון
בשבועות הקרובים תתווסף לשירות האפשרות לשייך לאותו חשבון מנוי מספר מכשירים של אותו משתמש (טלוויזיות, טאבלטים וסמארטפונים) כך שניתן יהיה להתחיל צפייה במכשיר אחד ולהמשיך במכשיר שני, לשתף מועדפים, דירוגים והמלצות.
נועם יוספידיס ציין כי טכנולוגיית החברה "מאפשרת הזרמת סרטים באיכות 1080p full HD לכל מסך, ובטלוויזיות גם בתלת מימד, הן במודל VOD הן בהעברת שידורים חיים וליניאריים."

Samsung Galaxy TAB 3 Tablet

מעבר לתגובות בפורום